Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuk in combinatie met Alicante?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Prosecco zo 3 jul 2011 - 6:22

In oktober gaan mijn vriend, vrienden van hem en ik een weekje naar Valencia Alicante. Nu lijkt me dat hardstikke leuk, maar met zo'n grote groep ook best inspannend. Omdat ik er nu redelijk doorheen zit heb ik gezegd dat ik een week gewoon op het strand wil liggen en alleen maar dingen wil doen als ik daar zin in heb. Iets wat niet echt goed in combinatie met een grote groep gaat.
Om dit nou op te lossen willen mijn vriend en ik van te voren nog een weekje ergens heen gaan zodat we dan gewoon een weekje lekker rustig aan kunnen doen en daarna volop gezellig kunnen doen.

Wat zou nou een leuke bestemming zijn in de buurt van Alicante om een weekje lekker strand te hangen? Je hebt natuurlijk Mallorca en Ibiza in de buurt, misschien heeft iemand een idee wat de goedkoopste manier is om vanaf daar naar Valencia gaan (wellicht de boot?)
Maar misschien heeft iemand ook nog wel een leuk idee voor een plaats op het vaste land. Ik ben heel benieuwd!


Laatst aangepast door Prosecco op zo 10 jul 2011 - 10:01; in totaal 2 keer bewerkt
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 0:16

Met de boot kom je vanuit Ibiza in Barcelona....Niet Valencia dacht ik. Kun je beter een goedkope vlucht zoeken bij een prijsvechter, bijvoorbeeld Vueling?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Natural wo 6 jul 2011 - 0:25

Een paar jaar geleden heb ik een aantal plaatsen in Spanje bezocht, waaronder Valencia.
Wat heel goed te doen is, is om een weekje naar Allicante te gaan. Ik weet dat het bekend staat als overwinterplaats met veel oude mensen, maar dat viel mij reuze mee. In de omgeving is redelijk wat te doen, maar als je niets wil doen zit je er ook prima. Strand, winkels, terrasjes, het is er allemaal aanwezig.

Je kunt met de trein van Allicante naar Valencia gaan, daar ben je in een paar uurtjes (weet niet meer of we er 1, 2 of drie uur over hebben gedaan, geloof 1 a 2 uurtjes) en het kost bijna niets.
Je kunt landen op de luchthaven van Allicante.

Veel succes!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Enelya do 7 jul 2011 - 3:23

Je kunt idd met de boot van Ibiza naar Valencia. Moet je anders even kijken op de website van Acciona, Balearia of Iscomar. Zit je niet al vast aan een vliegticket of gaan jullie met de auto?
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:28

Ik heb in de zomer wel eens 2 weken in Benidorm gezeten. Dan zijn er echt geen oude mensen (wel veel engelse). We hadden een studio gehuurd met een eigen dakterras 25 mtr van het strand. (Estudios Benidorm).

Midden in het centrum, bakkertje beneden, supermarkt in de buurt en gewoon een gezellige sfeer (veel spaanse mensen!) en zeezicht.

Verder vond ik het 's avonds ook erg leuk, veel terrasjes, boulevard, leuke winkel(tjes) ook een ZARA :P .

Dus al die verhalen over oude mensen negeren want dat is alleen zo in de winter als ze daar gaan 'overwinteren'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:33

Edit: Het enige nadeel vond ik de hoogbouw (maar goed dat wist ik van tevoren). Hier moet je wel doorheen kunnen kijken :P

Wij hadden trouwens gratis tickets naar Alicante, vandaar dat we 2 weken in Benidorm zijn beland Wink

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Levante-beach-benidorm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 3:35

Punk'd schreef:Ik heb in de zomer wel eens 2 weken in Benidorm gezeten. Dan zijn er echt geen oude mensen (wel veel engelse). We hadden een studio gehuurd met een eigen dakterras 25 mtr van het strand. (Estudios Benidorm).

Midden in het centrum, bakkertje beneden, supermarkt in de buurt en gewoon een gezellige sfeer (veel spaanse mensen!) en zeezicht.

Verder vond ik het 's avonds ook erg leuk, veel terrasjes, boulevard, leuke winkel(tjes) ook een ZARA :P .

Dus al die verhalen over oude mensen negeren want dat is alleen zo in de winter als ze daar gaan 'overwinteren'.

Ik heb in Calpe gezeten, vlakbij Benidorm. Benidorm valt idd wel mee! Huge ass shoppingmall hebben ze daar met alle bekende ketens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Prosecco vr 8 jul 2011 - 8:40

Ik zat ook al te geinen om naar Benidorm te gaan maar m'n vriend vertikt het, haha. Hij vind het een bejaarden oord (en gezien we eind oktober gaan kan hij daar best eens gelijk in hebben)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:31

Prosecco schreef:Ik zat ook al te geinen om naar Benidorm te gaan maar m'n vriend vertikt het, haha. Hij vind het een bejaarden oord (en gezien we eind oktober gaan kan hij daar best eens gelijk in hebben)

Ohja je gaat natuurlijk in oktober haha. Op veel plaatsen val je dan sowieso buiten het seizoen, dus er zullen in vergelijking met de zomer overal wel meer 'oudere' zitten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 9:59

Ok, mooi verhaal maar het is dus niet Valencia maar Alicante waar we heen gaan :P

Nu hebben we wel wat interessants gevonden op Mallorca, en dan een ticket naar Alicante.

Maar heeft Mallorca eind oktober nog strand lig weer? Ik kom er niet zo goed uit, misschien heeft er hier iemand ervaring mee?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk in combinatie met Alicante? Empty Re: Wat is leuk in combinatie met Alicante?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum