Hyves In Memoriam
+2
Ella
Rush
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hyves In Memoriam
Birgit schreef:_Leaf_ schreef:Wel logisch dat ze het vragen, anders kun je iedereen dood laten verklaren op hyves...
Ja, dat snap ik
Ik ga toch eens navragen of een rouwkaart of de advertentie uit de krant (hier heb ik een link van) genoeg is.
Toch vind ik het lastig, want het betekent dat ik een beslissing moet nemen hoe de hyves eruit komt te zien.
Ik zou het toch met zijn directe nabestaanden bespreken.
Mijn moeder is ook overleden, nu had zij geen hyves, maar stel dat ze dat wel had gehad dan had ik het niet prettig gevonden als één van m'n nichtjes/neefjes dit had geregeld... Ik zou het fijn vinden als ze dit eerst met me zouden bespreken.
Een rouwkaart en/of advertentie is ook 'makkelijk' aan te komen; wij hebben destijds honderden rouwkaarten verstuurd dus bij wijze van kan de buurvrouw van mijn oma dan ook de aanvraag bij hyves indienen. Ik denk dat ze daarom een kopie van de overlijdensakte vinden, dan moet de directe familie er in ieder geval bij betrokken worden.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
In principe zijn alle broers en zussen en neven en nichten directe familie, hij is nooit getrouwd geweest en had ook geen kinderen
Het is fijn om te weten hoe het in z'n werk gaat, maar hier laat ik het bij.
Ik dacht dat er gewoon een vermelding zou komen, wist niet dat er zoveel bij kwam kijken.
Ik dacht dat er gewoon een vermelding zou komen, wist niet dat er zoveel bij kwam kijken.
Gast- Gast
Er komt inderdaad nog veel bij kijken, zeg! Maar wat eerder gezegd is, ergens wel logisch dat er om een overlijdensakte wordt gevraagd. Jammer voor jou dat je de Hyves nu niet aan kunt passen.
Gast- Gast
Birgit schreef:In principe zijn alle broers en zussen en neven en nichten directe familie, hij is nooit getrouwd geweest en had ook geen kinderen
Aha vandaar. Maar dan nog zou ik 't inderdaad overleggen of zoals je zelf al zegt, het hier bij laten.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: