Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke merken verf heb je gebruikt?

+5
M-G
ExpressoB
Atelier Madame
Fayebella
Mida4you
9 plaatsers

Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:42

En ben je er tevreden over?

Er is zoveel te vinden. Maar ben wel benieuwd wat jullie gebruikt hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 3:01

Wij hebben binnen en buiten Flexa Satin gebruikt.
Binnen heel tevreden, buiten wat minder. Er is ons verteld dat het een prima verf is om buiten te gebruiken, maar wij twijfelen of hij toch niet alleen voor binnen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 3:04

Wij hebben Gamma voor binnen (deuren en deurstijlen enzo)
Ben er niet zo heel tevreden over.

Voor kleine dingetjes gebruik ik Action en dat vind ik dan goed genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Mida4you zo 3 jul 2011 - 4:14

Wij zijn van de Flexa en hebben dus merendeel in huis geverfd met Flexa verf. Dit ook omdat de meeste Flexa kleuren in 1 keer dekt!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Fayebella do 7 jul 2011 - 8:20

Ik heb Praxis gebruikt, wit. Volgens de verkoper dekt het in 1 x alle kleuren. Nou ik heb overal 2 x moet verven en in bij de groene kleur in mijn gang, heb ik zelfs 3 lagen eroverheen gedaan voordat het echt wit was. Dus die gebruik ik niet meer.
Ik ga binnenkort weer verhuizen en ik ben ook wel benieuwd welke verf in 1 laag dekt.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Atelier Madame do 7 jul 2011 - 8:21

Ik meen dat wij de flexa hadden, wit met een heel klein tintje creme erdoor zodat het niet spierwit is op de muren + plafond. Wij zijn er tevreden over! Er was heel erg veel gerookt in ons huisje maar met één dikke laag hebben we het uiteindeljk dekkend gekregen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 10:16

Eerst Wyzenol. Dekt in één keer. Is alleen iets duurder.

Tweede verfronde Gamma eigen merk. Ook niet gek, maar dekt niet in één keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  ExpressoB za 9 jul 2011 - 6:12

histor is ook wel goed maar ook prijzig
moest vandaag ff naar de gamma voor histor grondverf 2,5liter gewoon 80euro! pff van histor maar hij is wel goed(heb hem niet gekocht, moet mijn vriends Pa maar ff doen haha)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  M-G zo 10 jul 2011 - 1:14

De witte verf heb ik van Histor (die was in de aanbieding, dekt in 1 keer)
Voor alle kleuren heb ik gekozen voor Flexa superior (dekt in 1 keer)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  xxDila zo 10 jul 2011 - 1:19

Voor de plafonds wit van Flexa (aanbieding gamma)
Voor alle muren in het huis warm wit van Histor (aanbieding praxis)

Beide super & goed dekkend!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Viva wo 19 dec 2012 - 7:38

Even een vraagje, denk doe hem maar in dit topic.

Zijn deze merken ook afneembaar? In de zin, mug doodgeslagen, vlek op de muur/plafond, kan je die er dan met een vochtige doek afhalen of is je verf er dan ook deels vanaf?
Dat hoor je nog wel eens...

Ik zit nu te denken aan een 10l + 25% extra pot plafond wit van Histor te kopen (monodek, in de aanbieding bij karwei nu), en waarschijnlijk van karwei eigen merk of flexa/histor ook muurverf. Dan wil ik niet dat je de verf eraf veegt, ook met het oog op de kinderen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Lith wo 19 dec 2012 - 14:50

Ik vind dat je muurverf niet goed kan afnemen als er een vlek op zit. Je hebt wel muurverf waarvan gezegd wordt dat het afneembaar is. Wij hebben nu zulke latex op het plafond zitten in de hal. Ik sla er gewoon geen muggen ofzo op kapot, dat vind ik zonde van de verf.
Op de muren( die klaar zijn) hebben we matte verf van farrow and bowl. Erg mooi maar heel gevoelig voor vlekken. Op de plekken waar de kans op vlekken het grootst is, komt een primer over. De muuur blijft mat, maar hij is dan echt afneembaar. Uitgeprobeerd, zelfs boter kon ik er vanaf vegen zonder het te zien. Maar goed weet natuurlijk niet hoe het is als een vlek echt heel lang op je muur zit. Dan is het naar mijn idee net als met kleding, dat je het er lastig uit/ vana krijgt.

Voor de gewone lak voor kozijnen gebruiken wij Sikkens. Al die goedkope verf van de bouwmark vind ik niks. De verf is al bijna droog terwijl het nog aan je kwast zit. Dan maar wat duurdere verf, werkt fijner en dan ben ik er hopelijk eeen hele tijd vanaf :-)
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 21:05

Wij hebben ons huis voornamelijk in het wit geverfd en dat was met de Histor monodek. Die is altjd wel ergens in de aanbieding en dekte bij ons in twee keer (toen wij het huis kregen was het echt heel smerig op de muren en plafons!).

Als er een vlekje op onze muur zit probeer ik het er voorzichtig af te krijgen, maar het ligt ook echt aan de vlek of het weggaat of niet. In de keuken heb ik wel eens een blik tomaten laten vallen en dat spetterde op de muren, ging eraf. Een mug met veel bloed in zich die mijn vriend kapot heeft geslagen op de muur, ging er niet af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 23:20

Alleen maar Sigma, maar dat komt ook doordat we gigantische korting kregen daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 2:10

Levis.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke merken verf heb je gebruikt?  Empty Re: Welke merken verf heb je gebruikt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum