Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even rekenen...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:50

Wat zijn jullie ideeen?

Na mijn ontstekkingsbloeding na het stoppen met de pil werd ik met 23 dagen ongesteld. Best veel bloedverlies, meer als met de pil.

25 dagen later, op 5 november, had ik weer bloedverlies. Paar drupjes helder en verder vooral rozig slijm. Kon met een inlegkruisje af en na 3 dagen eigenlijk nog alleen bij afvegen dat ik iets verloor. Maar het klopt qua dag, dus heb het als gewone menstruatie aangehouden.

Op 22 november deed ik een test en die was positief! De dag erna ook, daarna duurde het weer even voor ze overtuigend positief waren en op 4 december gaf CB 1-2 weken aan.

Maar 22 november was nog veel te vroeg om positief te testen, dus ik had het er over met mijn huisarts en die dacht dat die 'menstruatie' dan ook wel een innesteling kon zijn en dan zou ik dus al bijna 10 weken ver zijn :shock: .

Natuurlijk is het wachten op de termijnecho, maar wat denken jullie?

edit: Mijn ticker is berekend op 5 november een gewone menstruatie




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:51

ik denk dat je verder bent, je bent ook al wel een tijdje misselijk toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:53

Dromertje schreef:ik denk dat je verder bent, je bent ook al wel een tijdje misselijk toch?
Ja klopt, ben ook al ruim 4 kg kwijt. Maar de Emesafene werkt wel hoor, gelukkig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:57

vanaf hoeveel weken was je misselijk? 'normaal' komt dat vaak pas vanaf 6 weken opzetten, bij jou was het al heel vroeg, of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:58

Dromertje schreef:vanaf hoeveel weken was je misselijk? 'normaal' komt dat vaak pas vanaf 6 weken opzetten, bij jou was het al heel vroeg, of niet?
Ja, al wel een week of 4. Daarom ging ik ook testen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:11

De kans is natuurlijk aanwezig dat je verder bent. De lichte testen geven je wel twijfel daardoor. Maar je hebt vrouwen die gewoon heel langzaam hcg aan maken en misschien is dat bij jou wel de reden ?
Wanneer heb je je echo? misschien kun je eerder komen vanwege et termijn wat mogelijk zou kunnen zijn.

En de testen nu? Zijn ze nu wel duidelijk positief ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:12

Nonnevot schreef:De kans is natuurlijk aanwezig dat je verder bent. De lichte testen geven je wel twijfel daardoor. Maar je hebt vrouwen die gewoon heel langzaam hcg aan maken en misschien is dat bij jou wel de reden ?
Wanneer heb je je echo? misschien kun je eerder komen vanwege et termijn wat mogelijk zou kunnen zijn.

En de testen nu? Zijn ze nu wel duidelijk positief ??
De teststreep was maandag donkerder dan de controlestreep!

Moet 28e naar de VK.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Happydobby wo 15 dec 2010 - 1:19

Ik knuffelde voor het eerst de pot toen ik 5+6 was, Ben nu 8 weken en heb nu pas 3 x gevomeerd in de ochtend. Dat valt dus allemaal wel mee. Ben dus ook niks afgevallen omdat ik gewoon kan eten. Ik zou het als ik jou was gewoon afwachten tot je voor het eerst naar de VK kan. Dat maakt verder niet uit want als je nu idd nog geen 6 weken ben kunnen ze nu toch niks zien of horen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  pitbullgup wo 15 dec 2010 - 3:41

Is gewoon ff afwacht.... Nichtje van ons dacht dat ze met de eerste echt rond de 6 weken was maar toen was ze al 3 maanden zwanger Laughing Zij had haar innesteling ook aangezien voor een menstruatie maar zij had verder ook totaal geen klachten hahaha
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 3:45

Happydobby schreef:Ik knuffelde voor het eerst de pot toen ik 5+6 was, Ben nu 8 weken en heb nu pas 3 x gevomeerd in de ochtend.
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Vancity_girl wo 15 dec 2010 - 9:02

Ik had een beetje hetzelfde als jij. De menstruatie voor ik zwanger raakte was erg kort en weinig. Toen ik dus een maand later zwanger bleek was er ook twijfel over de termijn. Tijdens de echo bleek dat die laatste menstruatie toch echt gewoon een menstruatie was.
Nog even geduld hebben dus, je bent igg zwanger die paar weken meer of minder maken uiteindelijk ook niets uit. Hoewel ik me voor kan stellen dat het fijn is als je ineens verder bent want dan ben je de 12 weken zo voorbij.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  snoezel wo 15 dec 2010 - 11:19

Inderdaad maar gewoon geduld hebben. Ook hier iemand die zijn innesteling voor menstruatie had aangezien, en bij mij was het bloedverlies echt niet weinig geweest :shock: Alleen gaf bij mij de clearblue toen wel al langer dan 3weken aan.. later bleek dus dat ik inderdaad een maandje verder was dan gedacht. Hangt per persoon af hoe je hcg hormoon zich ontwikkelt... Bij jou twijfel ik een beetje, omdat je zelf aangeeft dat je maar een vaag streepje had op je test, en de cb maar 1-2 weken... Dus als ik zou moeten gokken gok ik op dat het toch een menstruatie is geweest. Met nadruk op gokken...
Ik mocht toen inderdaad wel eerder naar vk (met 8 OF 12 weken Wink.. Bleek dus inderdaad 12 weken). Haha, ben benieuwd naar hoever je bent!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even rekenen...  Empty Re: Even rekenen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum