Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lampenkappen vraag

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lampenkappen vraag Empty Lampenkappen vraag

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:06

Wij hebben in onze woonkamer 1 serie lampen, daar hebben we een staande lamp van, een wandlamp, een hangende lamp en 2 tafellampen. Dit is de tafellamp:

Lampenkappen vraag 1573210_30

hij heeft ons per lamp 30 euro (met 15%korting) gekost, binnen de kortste keren waren de kapjes al dusdanig beschadigd dat ze gewoon al heel lelijk en oud zijn. Nou wil ik nieuwe lampenkapjes gaan zoeken, maar kan dus nergens betaalbare zwarte vierkante vinden. De lampjes zelf hebben we dus voor zeg maar 50 euro aangeschaft en ben niet van plan er nu een euro of 30 tegen aan te moeten gooien voor nieuwe kapjes.

MAAR... wat voor kapjes doe ik dan? Ik heb bij de action al wel leuke gezien, dan ben ik een euro of 6 kwijt! Hartstikke leuk natuurlijk, ben ik ze na een half jaar weer zat koop ik voor dat geld weer nieuwe maar ik weet gewoon niet welke kleur en of dat wel mooi is om de serie zo te doorbreken! Wat zouden jullie doen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lampenkappen vraag Empty Re: Lampenkappen vraag

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 23:12

Aangezien de lampenkapjes niet zo heel duur zijn (bij Xenos zie ik ook vaak leuke, trouwens) is het dan niet een idee om alle lampen te veranderen? Lijkt me mooier als je er eenheid in houdt, zeker als de lampen vlak bij elkaar staan / hangen in de woonkamer! Wel zonde natuurlijk, want ik begrijp dat niet alle kapjes beschadigd zijn?

Of de nieuwe kapjes zouden echt heel anders moeten zijn dan de oude kapjes, zodat je niet direct ziet dat het eigenlijk om dezelfde serie ging.

Of zeg ik nu iets geks? Ik ben nl niet zo goed in woningdecoratie Embarassed dus ik roep maar gewoon wat het eerste in me opkomt Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 23:18

dat zou betekenen dat ik er ipv 2 nu 10 moet vervangen. dan kan ik haast nog beter gewoon 2 nieuwe kopen van die we al hebben.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 23:28

Dat is inderdaad waar... Zijn de 'oude' lampenkapjes dan niet 'los nieuw' te bestellen?
En hoe komt het dat alleen die twee kapjes beschadigd zijn en de rest niet? Was dat pure pech of is er iets mee gebeurd? Anders zou ik bang zijn dat het met nieuwe kapjes / lampen ook weer snel kapot zou zijn Sad

Maar wellicht dat het verschil niet zo opvalt als je nieuwe goedkopere kapjes haalt als ze niet bijna hetzelfde zijn als de oude. Ehm tja, volg je me nog??? smile
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud