Mooi!
+16
InweCulnamo
Fiwen
Lizzy
Mamsie
_Inge_
Blond
smooch
minoessepoes
CareBear
jena
Jeanette
CaptainSpectacular
Laced
bolus26
Lotus
VeryCherry
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mooi!
Ik heb die van gisteren opgenomen. Vind het een leuke serie, maar soms wat langdradig, toen met Will & zijn vrouw bijvoorbeeld. Nu weer met die coach van de Cheerios. Vervelend mens
Gast- Gast
Ik vind het ook een super serie!
Ik volg het idd ook, het liedje vond ik super..
Van twee weken geleden het laatste liedje vond ik ook erg mooi, toen stonden ze in een koor, en zong de vrouw (van het rolschaatsstudio) in een mooie witte jurk..
Ik volg het idd ook, het liedje vond ik super..
Van twee weken geleden het laatste liedje vond ik ook erg mooi, toen stonden ze in een koor, en zong de vrouw (van het rolschaatsstudio) in een mooie witte jurk..
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Birgit schreef:Ik heb die van gisteren opgenomen. Vind het een leuke serie, maar soms wat langdradig, toen met Will & zijn vrouw bijvoorbeeld. Nu weer met die coach van de Cheerios. Vervelend mens
Maar 't is toch eigenlijk ook een flinterdun verhaal wat de serie heeft? :p
Gast- Gast
Op zich stellen ze best wel dingen aan de kaak, (homo)sexualiteit, tienerzwangerschappen, gepest worden, het hebben van twee vaders of een gescheiden ouders die met elkaar trouwen, gehandicapten (zowel geestelijk als lichamelijk). Okee af en toe is het inderdaad verpakt in een flinterdun flutverhaaltje, maar over het algemeen komt er toch best wat in voor.
Gast- Gast
Ik vond sowieso het 2de deel van het eerste seizoen niet zo boeiend. Vind het nieuwe seizoen leuker.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Darcy schreef:Op zich stellen ze best wel dingen aan de kaak, (homo)sexualiteit, tienerzwangerschappen, gepest worden, het hebben van twee vaders of een gescheiden ouders die met elkaar trouwen, gehandicapten (zowel geestelijk als lichamelijk). Okee af en toe is het inderdaad verpakt in een flinterdun flutverhaaltje, maar over het algemeen komt er toch best wat in voor.
True, maar verder draait 't natuurlijk om de gleeclub en zingen.. En als de coach niet gemeen is, heb je eigenlijk geen 'bad guy' en valt de spanning van de Gleeclub houden zegmaar weg volgens mij. En verder is de Gleeclub en 't zingen het enige wat de serie onderscheidt van Everwood, One Tree Hill, 90210 etc volgens mij..
Gast- Gast
ik vind het echt super leuk, glee!
Maar ik erger me wel echt rot aan de tanden van Lea Michele.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:ik vind het echt super leuk, glee!
Hahahah!
Gast- Gast
Wat is er met die tanden? Is me nog niet opgevallen geloof ik.
Heb net foto's gezocht, maar gebit ziet er netjes uit of zou er iets aan gedaan hebben?
Heb net foto's gezocht, maar gebit ziet er netjes uit of zou er iets aan gedaan hebben?
Gast- Gast
Dat is helemaal niet grappig:D!Darcy schreef:Powerbabe schreef:ik vind het echt super leuk, glee!
Hahahah!
Gast- Gast
Birgit schreef:Wat is er met die tanden? Is me nog niet opgevallen geloof ik.
ze heeft gewoon zo'n ongelooflijke rij neptanden, en ze staan ook niet in een mooie vorm ofzo.. een beetje te breed voor haar gezicht.. ik kan het niet zo goed uit leggen.
Gast- Gast
Ik vind heel haar hoofd een beetje irritant eigenlijk.... Hoe ver wil je drama door voeren in je act? Zij voert 't in ieder geval tot in 't puntje van d'r neus en de haartjes van d'r wenkbrauwen...
Gast- Gast
Ja precies, dat drama hoort er gewoon bij, het is een musicalserieachtigiets (haha plaats zelf de streepjes:P) maar die tanden:P die ene gast heeft het ook een beetje.
Gast- Gast
Ja ik ook!Powerbabe schreef:ik vind het echt super leuk, glee!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ja precies, dat drama hoort er gewoon bij, het is een musicalserieachtigiets (haha plaats zelf de streepjes:P) maar die tanden:P die ene gast heeft het ook een beetje.
Denk aan Freek tijdens op zoek naar Joseph (als jullie dat gekeken hebben), die had ook zo'n overdreven enge drama blik met ogen als een hert die in de koplampen kijkt. Das voor het theater, als mensen op de achterste rij zijn uitdrukking ook nog moeten zien Alleen op tv denk je een beetje van WAT
Gast- Gast
Darcy schreef:Powerbabe schreef:Ja precies, dat drama hoort er gewoon bij, het is een musicalserieachtigiets (haha plaats zelf de streepjes:P) maar die tanden:P die ene gast heeft het ook een beetje.
Denk aan Freek tijdens op zoek naar Joseph (als jullie dat gekeken hebben), die had ook zo'n overdreven enge drama blik met ogen als een hert die in de koplampen kijkt. Das voor het theater, als mensen op de achterste rij zijn uitdrukking ook nog moeten zien Alleen op tv denk je een beetje van WAT
klopt, ze is zo goed he phoe! Haar longinhoud zou ik ook wel willen en haar techniek is feilloos.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Deze vond ik ook erg goed! Mercedes kan ook echt goed zingen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond Lea een paar jaar geleden al geweldig toen ze in Spring Awakening zat. Dus vond het wel leuk toen Glee kwam
Enne Jonathan Groff zie je ook in dat filmpje(Jesse) die speelde ook in die show.
Enne Jonathan Groff zie je ook in dat filmpje(Jesse) die speelde ook in die show.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Glee!!! Ben ook al bij seizoen 2 voor zo ver al die afleveringen al uit zijn Ik download ze altijd meteen. Heerlijke serie met een hoog grease gehalte! Love it!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
jaaa, Glee is leuk!
Van de week komt seizoen 1 op dvd binnen, leuk leuk leuk!
Ik ben overigens "in Glee" gevallen toen ze meededen aan een of andere show en toen een ander liedje moesten gaan zingen dan vooraf bedacht vanwege verraad ofzo. Weet iemand over welk liedje ik het heb?
Ik ben overigens "in Glee" gevallen toen ze meededen aan een of andere show en toen een ander liedje moesten gaan zingen dan vooraf bedacht vanwege verraad ofzo. Weet iemand over welk liedje ik het heb?
Gast- Gast
wolletjes schreef:jaaa, Glee is leuk!
Deze? https://www.youtube.com/watch?v=zsNJJIMwAB0
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: