Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels?

+5
Silver
girli
Tiana
Floor
Prosecco
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels? Empty Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels?

Bericht  Prosecco wo 29 jun 2011 - 18:39

Hoeveel gebaksvorkjes en theelepeltjes zou je nodig hebben? Ik heb nu super leuke gekocht, en ik heb van beide 12 stuks. Daarnaast heb ik van beide ook nog 6 van Blond. Maar die wil ik liever niet gebruiken op "grote" verjaardagen/feestjes.

Hoeveel hebben jullie er?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels? Empty Re: Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 18:54

Volgens mij heb ik 6 vorkjes en 6 theelepels? Ik heb toch nooit feestjes dus voor mij is het genoeg :-).

Gast
Gast

Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels? Empty Re: Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels?

Bericht  Floor wo 29 jun 2011 - 19:21

Wij hebben van ieder 12. Voor ons is het genoeg.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tiana wo 29 jun 2011 - 19:52

Ik heb 12 theelepeltjes en 6 gebaksvorkjes. Ze kunnen ook een grote vork krijgen bij de taart hoor haha :P.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli do 30 jun 2011 - 0:23

Ik heb volgens mij iets van 12 bordjes en 8 of 10 vorkjes. Idd, ze kunnen ook grote vorken gebruiken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  girli do 30 jun 2011 - 0:23

Stylegirl schreef:Ik heb 12 theelepeltjes en 6 gebaksvorkjes. Ze kunnen ook een grote vork krijgen bij de taart hoor haha :P.
Hoe groot is de taart die jij serveert? :P
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Tiana do 30 jun 2011 - 1:23

girli schreef:
Stylegirl schreef:Ik heb 12 theelepeltjes en 6 gebaksvorkjes. Ze kunnen ook een grote vork krijgen bij de taart hoor haha :P.
Hoe groot is de taart die jij serveert? :P

Dat gebruik ik niet voor de taart, maar dat was ook gevraagd in de openingspost :P.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:52

Ik heb van al het grote bestek 9 van elk en van alle kleine lepeltjes en vorkjes 12 van elk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:13

Ik heb van ieders 12.

Gast
Gast

Bericht  Silver do 30 jun 2011 - 2:32

theelepels in ieder geval 12, + een paar verdwaalde van mijn vriend, en gebaksvorkjes heb ik niet. Ik gebruik gewoon de desert vorkjes (12 st) ook als gebaksvorkje... En nog nooit commentaar gehad Hoeveel gebaks vorkjes en theelepels? 166342
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:14

Theelepeltjes, daar hebben we er denk ik wel 20-25 van
Aantal gebaksvorkjes 18
Aantal gebaksbordjes 18

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 30 jun 2011 - 4:17

had er volgens mij 9 van ieder
als ik een feestje heb leen ik die van mijn moeder:P komt hooguit 2x per jaar voor. maar dat is ook met drinkglazen en bijv kop en schotels
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:45

24 vorkjes / 12 lepeltjes.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 30 jun 2011 - 7:00

Ik zou ook 24 vorkjes nemen als je nu een setje hebt waar je echt langere tijd mee wilt doen en je liever 1 geheel hebt. Hangt er natuurlijk ook wel van af hoeveel vrienden en / of familie er normaal komt op een feestje. Als je bv. 's middags een paar mensen op visite krijgt en 's avonds weer hoef je niet meteen tussendoor af te wassen om er 's avonds weer genoeg te hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 7:27

wij hebben van beiden 18 'nette' vorkjes en lepeltjes en nog wat losse goedkope lepeltjes/vorkjes voor in geval de rest in gebruik is.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 30 jun 2011 - 9:33

wij hebben van de theelepels 2 maten, van beide maten hebben we er 6. van de vorkjes net zo.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sarah1985 do 30 jun 2011 - 21:24

we hadden van alles 8 inmiddels niet meer.Heb later nieuwe bijgekocht. Lepeltjes heb ik mischien 9 ofzo, vorkjes maar 6 dat is best wel lastig met verjaardagen. Maar neem vaak taart waar je geen vorkje voor nodig hebt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: