Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!

+7
Tiana
Monte
Paper Crown
Flippin' Bitch
Sarah1985
Curious
Pien
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Empty Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 5:06

Ik heb hier verschillende keren om advies en raad gevraagd, inmiddels is over alles goed nagedacht en hebben we op 1 ding na, alles kunnen uitvoeren! Ik ben dus helemaal blij dat met alle nesteldrang die ik heb/had alles klaar is!! Nu wil ik hier natuurlijk ook even showen...

zo was het:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-P6UZXHA4

zo is het:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-LXQDJLXC

hier stonden 2 lelijke beukenkleurige schoenenkastjes die zo schots en scheef als maar kan waren, zo is het nu:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-H4NHG7QK

doordat de box in de woonkamer kwam, moesten de speakers van de muur, de bank verschoven en daardoor hingen de spiegels ook scheef boven de bank. de spiegels wilden we sowieso al weg hebben uit de woonkamer, maar wisten dus niet wat we ermee moesten. ook de salontafel wilden we graag vervangen voor een vierkante tafel dus ook dat hebben we gedaan. tot slot gebruikten we de lamp boven de salontafel nooit en hebben we die dus weg gehaald!
zo was het:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-IDIOMABS

zo is het:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-CXRYLFWI

ik ben dus helemaal blij!! het enige dat ik nu nog wil is een mooi canvasdoek van onze dochter straks bovenop het plankje zodat de fotolijstjes weg kunnen. die zijn volgens ons namelijk iets te klein, maar even voor het idee!!

Laatst aangepast door Pien op wo 29 jun 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Empty Re: Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:09

Mooi zeg! Ben je nu ook gelijk van je nesteldrang af of slaat er nu poetsdrang toe?

Gast
Gast

Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Empty Re: Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:09

Leuk geworden - het straalt rust uit, erg mooi!

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 5:23

Ik had poets en nesteldrang tegelijk!! Elk hoekje in huis is gedaan!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:29

wauw, ik vind de keuken echt véél, véél mooier! Schoenenkastje past ook precies, ziet er netjes uit!

Gast
Gast

Bericht  Curious wo 29 jun 2011 - 5:53

Pien, tis echt super mooi geworden! Echt een verbetering. En vind het een heel leuk idee die schoenen in die expedit kast!
Denk dat ik dat ook ga doen in mn nieuwe huis!
Nu kun je rustig gaan aftellen, hihi!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 5:54

Ik word er zelf ook gewoon weer helemaal blij van!! Het enige wat nu in de loop van dit jaar nog gedaan word is gordijnen ophangen bij de woonkamer.

Die schoenenkast hebben we er echt met donder en geweld tussen gekregen, heb een tijd terug hier op het forum een topic geopend om te vragen wat de exacte maat was, kreeg toen als antwoord 149,2 en 149,3. De ruimte die we hadden was 149,5. Werd dus echt milimeter werk, eenmaal bij de ikea stond er zelf 149. Dus wij dachten, komt goed! Maar nee, het paste niet zo makkelijk als we dachten!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:56

Ik vind vooral de kast in de hal erg mooi. Het witte in de keuken geeft ook veel meer rust.
Is je man uiteindelijk ook happy met alles?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 6:03

Leuk Pien! Klaar om te bevallen Wink

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 6:04

Ja!! Hij is super tevreden over het eindresultaat en nu ook meer dan klaar voor de komst van de kleine! Geeft zo'n fijn gevoel dat het klaar is en gewoon weer een tijd mee kan!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 6:22

Pien schreef:Ja!! Hij is super tevreden over het eindresultaat en nu ook meer dan klaar voor de komst van de kleine! Geeft zo'n fijn gevoel dat het klaar is en gewoon weer een tijd mee kan!!

dat moet je nog maar afwachten, iets met kleine vieze vingertjes enzo...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 6:30

Het is erg mooi geworden, geniet ervan.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 29 jun 2011 - 6:39

mooi hoor, Hebben jullie bij de keuken het behang nou over geschildert?

Vind het schoenenkastje ook erg mooi
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 6:40

Dromertje, het is afwasbare verf!! We hebben nu ook een kat die regelmatig met vieze pootjes er tegen aan komt en dat kunnen we gewoon met een doekje schoonmaken!!

Sarah, het is gewoon overgeschilderd ja!! Moest wel 4 keer gebeuren...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Flippin' Bitch wo 29 jun 2011 - 6:58

Wat leuk geworden zeg, het ziet er veel rustiger uit zo.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Paper Crown wo 29 jun 2011 - 7:12

Mooi Pien!

Laat je ook eens de baby kamer zien?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 8:56

Mooi geworden zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 9:26

Zo, helemaal klaar!
Dan ga nu maar bevallen Very Happy

Ziet er goed uit Pien!

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 10:01

even snel de nieuwe foto´s geupload:

ledikantje
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-SZE4UZGU
kast met kapstokje ernaast
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-A4D6PD3K

Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-SA3JE833
inhoud van de kast:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-6SEKQUUQ-1
commode, hier komt haar naam nog in witte letters boven
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-8EXVZWBX
dit is een oude foto, het bedje staat nu gedraaid
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-J8PXMERB-1
lamp:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-N3ZIBUQM
dan ook gelijk de kinderwagen maar even showen:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-TFSIIP8B
en het wiegje, hierin komt ze bij ons op de slaapkamer te liggen:
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2! Foto-RWGVN8SA

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Monte wo 29 jun 2011 - 10:05

Pien: Wat een ontzettend mooi en gezellig kamertje en niet vol(lijkt me erg rustig en heerlijk).
Ik ben benieuwd naar de naam van je kleintje!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tiana wo 29 jun 2011 - 19:54

Wat een mooie babykamer zeg! En die muur in de woonkamer is ook een stuk rustiger zo!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:21

Mooi, Pien!

Ik moest wel even kijken bij die foto met die lamp boven de salontafel. Op de foto lijkt het namelijk gewoon een zwart vlak ofzo. Het leek op een tv, maar kon het niet plaatsen in de lucht Wink. Maar goed, later zag ik pas dat het een lamp is haha.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 21:28

Hahaha James, het hing aan een doorzichtige kabel, zie nu idd dat je die helemaal niet terug ziet!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:42

Heel mooi kamertje Pien!! I love you

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 22:08

Wauw Pien, wat is je keukenmuurtje mooi geworden! Echt een verbetering, al zeg ik het zelf Very Happy
Vind de rest ook mooi veranderd, die expedit-kast en hoe je woonkamer is geworden. Over je baby-kamer maar niet te spreken, die is prachtig!

Nou, ukkie... kom maar op! Papa en mama zijn er volgens mij helemaal klaar voor!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: