Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!
+7
Tiana
Monte
Paper Crown
Flippin' Bitch
Sarah1985
Curious
Pien
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!
Ik heb hier verschillende keren om advies en raad gevraagd, inmiddels is over alles goed nagedacht en hebben we op 1 ding na, alles kunnen uitvoeren! Ik ben dus helemaal blij dat met alle nesteldrang die ik heb/had alles klaar is!! Nu wil ik hier natuurlijk ook even showen...
zo was het:
zo is het:
hier stonden 2 lelijke beukenkleurige schoenenkastjes die zo schots en scheef als maar kan waren, zo is het nu:
doordat de box in de woonkamer kwam, moesten de speakers van de muur, de bank verschoven en daardoor hingen de spiegels ook scheef boven de bank. de spiegels wilden we sowieso al weg hebben uit de woonkamer, maar wisten dus niet wat we ermee moesten. ook de salontafel wilden we graag vervangen voor een vierkante tafel dus ook dat hebben we gedaan. tot slot gebruikten we de lamp boven de salontafel nooit en hebben we die dus weg gehaald!
zo was het:
zo is het:
ik ben dus helemaal blij!! het enige dat ik nu nog wil is een mooi canvasdoek van onze dochter straks bovenop het plankje zodat de fotolijstjes weg kunnen. die zijn volgens ons namelijk iets te klein, maar even voor het idee!!
zo was het:
zo is het:
hier stonden 2 lelijke beukenkleurige schoenenkastjes die zo schots en scheef als maar kan waren, zo is het nu:
doordat de box in de woonkamer kwam, moesten de speakers van de muur, de bank verschoven en daardoor hingen de spiegels ook scheef boven de bank. de spiegels wilden we sowieso al weg hebben uit de woonkamer, maar wisten dus niet wat we ermee moesten. ook de salontafel wilden we graag vervangen voor een vierkante tafel dus ook dat hebben we gedaan. tot slot gebruikten we de lamp boven de salontafel nooit en hebben we die dus weg gehaald!
zo was het:
zo is het:
ik ben dus helemaal blij!! het enige dat ik nu nog wil is een mooi canvasdoek van onze dochter straks bovenop het plankje zodat de fotolijstjes weg kunnen. die zijn volgens ons namelijk iets te klein, maar even voor het idee!!
Laatst aangepast door Pien op wo 29 jun 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Showen! Diverse dingetjes :) + babykamer pag 2!
Mooi zeg! Ben je nu ook gelijk van je nesteldrang af of slaat er nu poetsdrang toe?
Gast- Gast
Leuk geworden - het straalt rust uit, erg mooi!
Gast- Gast
Ik had poets en nesteldrang tegelijk!! Elk hoekje in huis is gedaan!!
Pien- Ratel
wauw, ik vind de keuken echt véél, véél mooier! Schoenenkastje past ook precies, ziet er netjes uit!
Gast- Gast
Pien, tis echt super mooi geworden! Echt een verbetering. En vind het een heel leuk idee die schoenen in die expedit kast!
Denk dat ik dat ook ga doen in mn nieuwe huis!
Nu kun je rustig gaan aftellen, hihi!
Denk dat ik dat ook ga doen in mn nieuwe huis!
Nu kun je rustig gaan aftellen, hihi!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik word er zelf ook gewoon weer helemaal blij van!! Het enige wat nu in de loop van dit jaar nog gedaan word is gordijnen ophangen bij de woonkamer.
Die schoenenkast hebben we er echt met donder en geweld tussen gekregen, heb een tijd terug hier op het forum een topic geopend om te vragen wat de exacte maat was, kreeg toen als antwoord 149,2 en 149,3. De ruimte die we hadden was 149,5. Werd dus echt milimeter werk, eenmaal bij de ikea stond er zelf 149. Dus wij dachten, komt goed! Maar nee, het paste niet zo makkelijk als we dachten!
Die schoenenkast hebben we er echt met donder en geweld tussen gekregen, heb een tijd terug hier op het forum een topic geopend om te vragen wat de exacte maat was, kreeg toen als antwoord 149,2 en 149,3. De ruimte die we hadden was 149,5. Werd dus echt milimeter werk, eenmaal bij de ikea stond er zelf 149. Dus wij dachten, komt goed! Maar nee, het paste niet zo makkelijk als we dachten!
Pien- Ratel
Ik vind vooral de kast in de hal erg mooi. Het witte in de keuken geeft ook veel meer rust.
Is je man uiteindelijk ook happy met alles?
Is je man uiteindelijk ook happy met alles?
Gast- Gast
Ja!! Hij is super tevreden over het eindresultaat en nu ook meer dan klaar voor de komst van de kleine! Geeft zo'n fijn gevoel dat het klaar is en gewoon weer een tijd mee kan!!
Pien- Ratel
Pien schreef:Ja!! Hij is super tevreden over het eindresultaat en nu ook meer dan klaar voor de komst van de kleine! Geeft zo'n fijn gevoel dat het klaar is en gewoon weer een tijd mee kan!!
dat moet je nog maar afwachten, iets met kleine vieze vingertjes enzo...
Gast- Gast
mooi hoor, Hebben jullie bij de keuken het behang nou over geschildert?
Vind het schoenenkastje ook erg mooi
Vind het schoenenkastje ook erg mooi
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dromertje, het is afwasbare verf!! We hebben nu ook een kat die regelmatig met vieze pootjes er tegen aan komt en dat kunnen we gewoon met een doekje schoonmaken!!
Sarah, het is gewoon overgeschilderd ja!! Moest wel 4 keer gebeuren...
Sarah, het is gewoon overgeschilderd ja!! Moest wel 4 keer gebeuren...
Pien- Ratel
Wat leuk geworden zeg, het ziet er veel rustiger uit zo.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mooi Pien!
Laat je ook eens de baby kamer zien?
Laat je ook eens de baby kamer zien?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zo, helemaal klaar!
Dan ga nu maar bevallen
Ziet er goed uit Pien!
Dan ga nu maar bevallen
Ziet er goed uit Pien!
Gast- Gast
even snel de nieuwe foto´s geupload:
ledikantje
kast met kapstokje ernaast
inhoud van de kast:
commode, hier komt haar naam nog in witte letters boven
dit is een oude foto, het bedje staat nu gedraaid
lamp:
dan ook gelijk de kinderwagen maar even showen:
en het wiegje, hierin komt ze bij ons op de slaapkamer te liggen:
ledikantje
kast met kapstokje ernaast
inhoud van de kast:
commode, hier komt haar naam nog in witte letters boven
dit is een oude foto, het bedje staat nu gedraaid
lamp:
dan ook gelijk de kinderwagen maar even showen:
en het wiegje, hierin komt ze bij ons op de slaapkamer te liggen:
Pien- Ratel
Pien: Wat een ontzettend mooi en gezellig kamertje en niet vol(lijkt me erg rustig en heerlijk).
Ik ben benieuwd naar de naam van je kleintje!
Ik ben benieuwd naar de naam van je kleintje!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een mooie babykamer zeg! En die muur in de woonkamer is ook een stuk rustiger zo!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mooi, Pien!
Ik moest wel even kijken bij die foto met die lamp boven de salontafel. Op de foto lijkt het namelijk gewoon een zwart vlak ofzo. Het leek op een tv, maar kon het niet plaatsen in de lucht . Maar goed, later zag ik pas dat het een lamp is haha.
Ik moest wel even kijken bij die foto met die lamp boven de salontafel. Op de foto lijkt het namelijk gewoon een zwart vlak ofzo. Het leek op een tv, maar kon het niet plaatsen in de lucht . Maar goed, later zag ik pas dat het een lamp is haha.
Gast- Gast
Hahaha James, het hing aan een doorzichtige kabel, zie nu idd dat je die helemaal niet terug ziet!!
Pien- Ratel
Wauw Pien, wat is je keukenmuurtje mooi geworden! Echt een verbetering, al zeg ik het zelf
Vind de rest ook mooi veranderd, die expedit-kast en hoe je woonkamer is geworden. Over je baby-kamer maar niet te spreken, die is prachtig!
Nou, ukkie... kom maar op! Papa en mama zijn er volgens mij helemaal klaar voor!
Vind de rest ook mooi veranderd, die expedit-kast en hoe je woonkamer is geworden. Over je baby-kamer maar niet te spreken, die is prachtig!
Nou, ukkie... kom maar op! Papa en mama zijn er volgens mij helemaal klaar voor!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even showen met onze babykamer...
» wat voor lekkere dingetjes?
» Ff showen
» Even showen...
» huisje showen *even trots*
» wat voor lekkere dingetjes?