Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huisje showen *even trots*

+9
Sorella
Jeanette
JD
Snoes
Pien
Sjaantje
Error
Moezie
Oasis
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:41

1,5 jaar geleden heb ik mijn woonkamer behangen met glasvezel behang. Door een fout is het behang helemaal geel geworden ( fout in de lijm of in het behang). Mijn complete woonkamer moest dus opnieuw geschilderd worden.

Nu hebben mijn vriend en ik afgelopen weekend heeeel hard gewerkt.. en nu wil ik graag het resultaat met jullie delen!
Aangezien mijn huisje nog een beetje kaal is, zou ik het ook leuk vinden om nog wat tips te krijgen om het op te fleuren.

Er komt nog een grote bloempot voor het raam voor (de kleine dingen gaan dan weg). Verder komt er ook nog een spiegel boven het dressoir (weet nog niet wanneer Embarassed ) De eetkamer stoelen moeten uiteraard ook nog veranderd worden. De meubels die erin staan zijn mijn eerste meubeltjes, het is de bedoeling dat dit uiteindelijk allemaal naar mijn/onze smaak wordt vervangen.

* weg*


*ik weet nog niet hoelang ik de foto's laat staan, niet quoten dus*


Laatst aangepast door Jade op wo 22 jun 2011 - 8:47; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:44

Wow mooi geworden hoor!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Oasis di 14 jun 2011 - 2:45

Wow, echt heel mooi! Very Happy Mag je met recht trots op zijn!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:46

Ligt er tapijt? Eerlijk gezegd vind ik dat het een beetje ouderwets maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:47

dankjewel!

En wat me nog even opvalt.. de gordijnen voor hangen nog niet omdat de verf nog nat was.. :P (daar hangen dezelfde gordijnen als achter).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Moezie di 14 jun 2011 - 2:47

Wow erg mooi geworden!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:47

Fauve schreef:Ligt er tapijt? Eerlijk gezegd vind ik dat het een beetje ouderwets maken.

ja, helaas!

Ik ben hard aan het sparen voor een mooie laminaat vloer. Dit was voor nu de beste/goedkoopste oplossing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:49

Jade schreef:
Fauve schreef:Ligt er tapijt? Eerlijk gezegd vind ik dat het een beetje ouderwets maken.

ja, helaas!

Ik ben hard aan het sparen voor een mooie laminaat vloer. Dit was voor nu de beste/goedkoopste oplossing.

Ah ja smile Laminaat was mijn tip geweest om het op te fleuren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Error di 14 jun 2011 - 3:03

Wat me ook opviel was het grote raam bij de eetkamer,daar leek het wat kaal idd. Maar met dezelfde gordijnen alweer heel anders natuurlijk!

Misschien een grote plant ofzo ergens bij die meur tussen je eet en zit gedeelte?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 3:08

Wauw, dat is mooi geworden! Hard gewerkt!!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:11

Paraplu schreef:Wat me ook opviel was het grote raam bij de eetkamer,daar leek het wat kaal idd. Maar met dezelfde gordijnen alweer heel anders natuurlijk!

Misschien een grote plant ofzo ergens bij die meur tussen je eet en zit gedeelte?

Ik heb dat stuk precies overgeslagen zie ik.. maar dat is een ruimte van ong. 1,5 / 2 meter.. En daar heb ik een mandje met speeltjes voor de hond staan en er ligt een kussen voor de hond. Een plant zou er denk ik wel leuk staan! bedankt voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:38

Leuk! Jij was toch degene die zo'n last had van de buurvrouw? Hoe gaat het daar nu mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Pien di 14 jun 2011 - 5:08

Ik vind het echt een hele verbetering!! Mooi strak die muren zo... Wat ik zelf zou doen is je eetkamertafel en je stoelen misschien ook, wit verfen. Of 1 van beide zeg maar, nu zie je 2 kleuren hout tegen elkaar aan en dat vind ik zelf niet zo mooi. Daarnaast heb je bij de action vrij goedkope verf en volgens mij kom je dan met 1 pot voor je tafel bijv een heel eind!

Verder zou ik idd nog wat grote planten erbij zetten, ik mis groen en kleur!! Op de bank wat leuke gekleurde kussens, op tafel nog kaarsenplateau met wat leuke gekleurde kaarsen...

edit: ik zie dat je op de bank al wel iets gekleurde kussens hebt liggen maar ik zou een wat meer uitgesproken kleur kiezen! Je hebt leuke roze vaasjes in de vensterbank staan, misschien dat wat terug laten komen? Desnoods een leuk fleeceplaid opgevouwen over de rand van de bank.

edit2: ik lees dat je dus nog gordijnen bij het grote raam hebt maar die nog niet hingen, ik zou er zelf misschien ook nog leuke vouw of rolgordijnen onder doen.. vind dat zelf altijd knus staan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Snoes di 14 jun 2011 - 7:44

Mooi geworden hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:01

Heb je wel spulletjes verder? Het ziet er zo opgeruimd/kaal uit!

Heel leuk ingericht, maar heb jij nooit rommel dan? Of is dat voor de foto en heb je alles weggelegd? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  JD di 14 jun 2011 - 8:03

Zomaar een vraagje hoor, maar woon jij toevallig in een plaats die begint met de H of de B?
Je uitzicht komt me zo bekend voor...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Jeanette di 14 jun 2011 - 11:47

Dat heb je mooi en snel gedaan zeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 18:48

Mooi geworden!

Misschien een groter schilderij boven de bank?
En je zei zelf al dat er grotere potten met planten komen dus komt helemaal goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 19:14

Leuk ! Maar heb je je lampenkapjes boven de eettafel niet verkeerd om hangen? Of hoort dat zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:58

Razz_ schreef:Leuk ! Maar heb je je lampenkapjes boven de eettafel niet verkeerd om hangen? Of hoort dat zo?

haha goed oppgemerkt!

Ik heb lampenkappen gekocht en bij thuiskomst kwam ik erachter dat het geen hanglampen zijn. Embarassed :P
Ik heb ze dus tijdelijk opgehangen totdat ik andere lampenkappen heb gevonden die in mijn smaak/prijsklasse vallen.

@ Tealeaf: ik heb niet zoveel spulletjes in de woonkamer staan. Ik hou van netjes. Ik heb nog 1 wand die niet op de foto staat (omdat hier het behang nog goed was). Daar staat een kast met mijn tv erop, een lampje en daar staan boeken in. Dat is eigenlijk de drukste plek uit de woonkamer. De boeken staan wel netjes. (als ik van de week weer thuis ben zal ik er wel een foto van maken.)

Verder woon ik niet in een plaats de met een H of ? begint. Maar in een 'grote' stad in Twente.

Ik zoek eigenlijk ook nog iets leuks voor op de 'schouw'. Ik vind deze dingetjes een beetje rommelig (zijn dingen met een herrinnering). Ik twijfel of ik de dingen hier weg moet halen en moet vervangen door bijvoorbeeld leuke vaasjes of kaarsen. Ik moet wel rekening houden met de warmte van de kachel (in de winter), plantjes gaan op deze plek dood.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:04

Je zou aan de ene kant twee grote kaarsenkandelaars neer kunnen zetten en aan de andere kant twee foto's in verschillende maten.
Of twee windlichtjes/waxinehouders en in het midden wat foto's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:11

Hazeltje schreef:Je zou aan de ene kant twee grote kaarsenkandelaars neer kunnen zetten en aan de andere kant twee foto's in verschillende maten.
Of twee windlichtjes/waxinehouders en in het midden wat foto's.

ja dat is een leuk idee!
Ik heb bij de action laatst wel 2 zilver kleurige kandelaars gezien, ik ga eens kijken of ik zoiets nog ergens weer kan vinden.

bedankt voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Sorella ma 20 jun 2011 - 9:13

Erg mooi geworden! En ik 'herkende' je aan de foto van je hond aan de muur laughcry Soms ben je zo gewend aan iemands avatar dat als die veranderd je niet automatisch de link legt. Tenminste, dat heb ik..
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Monte ma 20 jun 2011 - 9:16

Jade schreef:

haha goed oppgemerkt!

Ik heb lampenkappen gekocht en bij thuiskomst kwam ik erachter dat het geen hanglampen zijn. Embarassed :P
Ik heb ze dus tijdelijk opgehangen totdat ik andere lampenkappen heb gevonden die in mijn smaak/prijsklasse vallen.

@ Tealeaf: ik heb niet zoveel spulletjes in de woonkamer staan. Ik hou van netjes. Ik heb nog 1 wand die niet op de foto staat (omdat hier het behang nog goed was). Daar staat een kast met mijn tv erop, een lampje en daar staan boeken in. Dat is eigenlijk de drukste plek uit de woonkamer. De boeken staan wel netjes. (als ik van de week weer thuis ben zal ik er wel een foto van maken.)

Verder woon ik niet in een plaats de met een H of ? begint. Maar in een 'grote' stad in Twente.

Ik zoek eigenlijk ook nog iets leuks voor op de 'schouw'. Ik vind deze dingetjes een beetje rommelig (zijn dingen met een herrinnering). Ik twijfel of ik de dingen hier weg moet halen en moet vervangen door bijvoorbeeld leuke vaasjes of kaarsen. Ik moet wel rekening houden met de warmte van de kachel (in de winter), plantjes gaan op deze plek dood.

Wat zijn het dan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Shisha ma 20 jun 2011 - 9:36

Wat een verschil zeg! Erg mooi geworden!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

huisje showen *even trots*  Empty Re: huisje showen *even trots*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum