Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+4
Sterre
Fearie
Oasis
Melis1985
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 19:05

Ik zag hem er nog niet tussen staan.

Hier is het weer echt meegevallen vannacht, wat regen gehad en een beetje onweer.
Ik ga zo Lise naar school brengen, daarna meteen door naar de GGZ. Vanmiddag met Lise naar zwemles, daarna door met z'n allen naar mijn werk omdat Lise graag wil zien waar ik werk, dus daar gaan we even wat drinken en misschien ook wel eten.
Straks als ik terug kom nog even wat huishoudelijke klusjes doen en dan vind ik het weer mooi.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Melis1985 di 28 jun 2011 - 19:14

Goedemorgen!

Hier viel het ook wel mee met het weer.

Ik ga straks naar mn tante toe. Helpen met wat dingen inpakken, want ze gaat komend weekend verhuizen.

Fijne dag allemaal!

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 20:33

Goedemorgen!

Hier is het er wel even flink uit komen vallen maar met name veel wind.
Wel lekker, alle kamers lekker door laten waaien.

Hier weinig op de planning vandaag.

Heb nu al onwijs zin in een frikandel speciaal Embarassed
Dus misshcien dat ik die vanmiddag één ga halen....

Fijne dag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Oasis di 28 jun 2011 - 20:37

Goedemorgen,

Ik heb redelijk geslapen, ben nog wel moe. Het is wel heerlijk cool hier nu! Wel nog 'donker' buiten..
Vandaag even aan het huiswerk, even de stad in en vanavond lekker uit eten en naar de film met mijn beste vriendin.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Fearie di 28 jun 2011 - 20:38

Hier viel het ook heel erg mee, wel benauwd vannacht.

Ik ben ondertussen alweer aan het werk, vandaag de hele dag en morgen ook. Dan lekker weekend smile Vanavond nog even kijken naar het nieuwe huisje van mijn zusje smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sterre di 28 jun 2011 - 20:39

Goedemorgen!

Hoe bevalt je werk Weetjewel?

Ik zit nu op mijn werk nog even wakker te worden. Straks hard aan de slag! Vanavond eet ik bij een vriendin en gaan we daarna squashen. Dat is weer voor het eerst sinds een maand of 2, dus dat wordt spierrrpijn morgen! Maar ik heb er wel zin in. Daarna nog een gedeelte van de laatste aflevering van The Bachelor kijken angel .

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 20:56

Goedemorgen!

Ik heb al de grote boodschappen in huis en eten voor de poezen gehaald. Zo nog even naar de groenteboer en dan heb ik ongeveer alles wel weer in huis.

Vandaag en morgen een extra dag vrij. Dan nog één dag daarna heb ik vakantie!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Suus di 28 jun 2011 - 21:00

Goedemorgen!
Heb erg onrustig geslapen, nadat ik eerst kletsnat was geregend en daarna midden in de nacht mijn vriend met veel kabaal thuis kwam. Nu niet echt uitgerust, maar goed, er moet toch gewerkt worden! Vanavond lekker even dansen en daarna naar de bios smile
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:09

Goedemorgen,

Hier viel het weer ook wel mee. Erg slecht geslapen omdat m'n buurman besloot heel hard tv te gaan kijken op het moment dat ik bijna in slaap viel. Toen was ik weer klaarwakker en heb daardoor de hele nacht onrustig geslapen.
Ben nu al weer een poosje aan het werk, maar het is erg rustig. Vanavond ga ik met een vriendin wat drinken.

Hazeltje: je brengt me op ideeen, nu heb ik ook zin in een frikadel speciaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 22:21

Sterre schreef:Goedemorgen!

Hoe bevalt je werk Weetjewel?

Ik zit nu op mijn werk nog even wakker te worden. Straks hard aan de slag! Vanavond eet ik bij een vriendin en gaan we daarna squashen. Dat is weer voor het eerst sinds een maand of 2, dus dat wordt spierrrpijn morgen! Maar ik heb er wel zin in. Daarna nog een gedeelte van de laatste aflevering van The Bachelor kijken angel .

Fijne dag!

Ja mijn werk bevalt echt super goed! Ik heb het onwijs naar mijn zin daar, leuke eigenaren, leuke collega's, mooie zaak, lekker eten. Ja, ik word er blij van! En heb dan ook zin om morgen weer aan het werk te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Rush di 28 jun 2011 - 22:39

Goedemorgen.

Ik heb heel slecht geslapen en me ook nog eens verslapen vanochtend. Ben nog steeds moe en wat is het benauwd buiten zeg, bah.

Ik ga vandaag spullen regelen voor een BBQ feest vrijdag en vanavond kickboksen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 22:53

Goedemorgen!

Ik heb op zich goed geslapen, maar sliep wel pas heel laat. Hier is het even flink tekeer gegaan vannacht, vooral met de onweer. Een straat verder de bliksem ingeslagen, daar ben ik me van rotgeschrokken. Heb de rest van de nacht het licht aan gehad Wink

Ik ben nu een uurtje beneden, heb gegeten en ga straks mijn verjaardag vieren smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 23:51

Yvaine schreef:Goedemorgen,

Hier viel het weer ook wel mee. Erg slecht geslapen omdat m'n buurman besloot heel hard tv te gaan kijken op het moment dat ik bijna in slaap viel. Toen was ik weer klaarwakker en heb daardoor de hele nacht onrustig geslapen.
Ben nu al weer een poosje aan het werk, maar het is erg rustig. Vanavond ga ik met een vriendin wat drinken.

Hazeltje: je brengt me op ideeen, nu heb ik ook zin in een frikadel speciaal.

Haha, en dat al zo vroeg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Pien di 28 jun 2011 - 23:57

Goedemorgen allemaal, oh nee... het is al middag!!

Hier al een best druk ochtendje erop zitten, heb ons bed al verschoond en 2 wassen gedraaid, gedroogd en opgevouwen. Het beddengoed zit nu in de machine dus dat kan ik zo lekker uithangen, heerlijk over de ballustrade op zolder, dan ruikt het hele trappengat incl de woonkamer zometeen naar wasverzachter!! Vind dat zó lekker altijd... Heb al de vaatwasser uit geruimd, de oven schoon gemaakt van binnen en buiten, woonkamer opgeruimd, gestofd en gezogen. Heerlijk!

Vanmiddag komt een buurvrouw even wat tijdschriften ophalen, ga ik nog even wat boodschapjes halen en misschien nog even bij mn zus langs. Net zijn 2 pakketjes binnen gekomen van spulletjes die ik via mp gekocht heb dus dat beide even een handwasje geven. Net via marktplaats ook een heel schattig spijkerbroekje gekocht en ballerina´s in maatje 56!! Bij elkaar ben ik 6 euro incl verzenden kwijt, erg leuk, dat broekje had ik een tijdje terug bij de Hema nieuw willen kopen maar de goede maat was er niet meer, nieuw was hij een 10tje!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Pien di 28 jun 2011 - 23:58

@Weetjewel, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werk!! Is toch altijd maar afwachten, al was je natuurlijk al wel bekend in de horeca, maar een nieuw bedrijf is altijd spannend!!

@Hazeltje, oew... nu heb ik door jou ook zin aan iets uit de frituur!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  patjuhhh wo 29 jun 2011 - 0:00

Goedemiddag, Ik post ook nog even hier.
Ik heb al druk gewerkt. Van 7 tot 12 uur in de thuiszorg wat ik erg leuk vind! Nu lekker niks. Even alles luchten, want het is bloedheet hier in huis en lekker een boterhammetje eten. Heerlijk een middagje niks. Dat is echt lang geleden voor mij. Voor iedereen nog een fijne dag!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  patjuhhh wo 29 jun 2011 - 0:04

@ Weetjewel: leuk dat je het naar je zin hebt op je werk!
@Pien: zo jij hebt echt veel gedaan. Vooral omdat je al op het eind van de zwangerschap loopt. Lukt het nog allemaal een beetje??
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 0:30

Hazeltje schreef:
Yvaine schreef:
Hazeltje: je brengt me op ideeen, nu heb ik ook zin in een frikadel speciaal.

Haha, en dat al zo vroeg :P

Erg he haha. Ik heb dat wel vaker. Ik krijg 's ochtens m'n ontbijt er bijna niet door, maar als dat eenmaal op is....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 0:52

Weetjewel schreef:
Ja mijn werk bevalt echt super goed! Ik heb het onwijs naar mijn zin daar, leuke eigenaren, leuke collega's, mooie zaak, lekker eten. Ja, ik word er blij van! En heb dan ook zin om morgen weer aan het werk te gaan.

Goed om te lezen! De zaak is nieuw toch? Dat lijkt me ook een fijne start met nieuwe collega's, als iedereen tegelijk begint en elkaar nog moet leren kennen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 4:33

Ja de zaak is inderdaad helemaal nieuw, dus dat maakt het allemaal wel spannend!
We hebben er vanmiddag lekker gezeten met de kids, heerlijk gegeten en een collega was om 16.00 uur klaar en die wilde nog even een wijntje doen met ons. Dus dat ook maar even gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum