Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: glasmarkers?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: glasmarkers? Empty Gezocht: glasmarkers?

Bericht  Lilou di 28 jun 2011 - 6:05

Help?! Weet iemand waar ik glasmarkers kan kopen? Van die rubber dingen (figuurtjes, bloemetjes, sterretjes oid) voor om de voet van wijnglazen, zodat je bij feestjes je eigen glas weer terug kan vinden. Ik heb bij de V&D e.d. wel de figuurtjes van Vacuvin gevonden voor op gewone glazen, maar het is een cadeautje en diegene wil dus erg graag markers die om de voet van wijnglazen passen.

Als iemand me kan helpen die te vinden, liefst bij een gewone winkel en geen webwinkel, alvast bedankt!
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: glasmarkers? Empty Re: Gezocht: glasmarkers?

Bericht  Angela_1986 di 28 jun 2011 - 6:21

En het is geen optie voor je om ze zelf te maken? Is vrij eenvoudig, met ijzeren ringetjes en glaskralen/bedeltjes.

Anders misschien bij een kookwinkel. Winkels waar ze ook wijnglazen verkopen, bij Blokker/Hema e.d. maak je denk ik weinig kans maar misschien bij wat luxere winkels. Of een slijterij die ook toebehoren verkoopt.
Geen idee hoor, kan me niet herinneren dat ik ze ooit heb gezien maar denk maar even hardop met je mee.

Succes!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Niekske di 28 jun 2011 - 22:51

Ik heb ze bij de xenos wel vaker gezien, metalen ringetjes met soort bedels eraan, in verschillende varianten
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 23:38

heb de hier bij de slijter gezien. Maar geloof dat dat degene waren die je op het glas plakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 0:50

Goedkoopste optie is om gewoon een stift te pakken en er wat op te schrijven smile en dit er vervolgens weer af te halen met aceton...

Gast
Gast

Bericht  Lilou wo 29 jun 2011 - 11:03

Haha SunnyScience, creatieve oplossing, maar dat was ook niet helemaal de bedoeling Very Happy Bij de kookwinkel keken ze me vanochtend maar raar aan toen ik ernaar vroeg, maar uiteindelijk wel bij de Expo gevonden, ik liep er toevallig tegenaan! Thanks voor de adviezen.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: