Schattig baby koala beertje!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schattig baby koala beertje!
http://www.rtl.nl/xl/#/snacks/u/93fc0926-4840-4c0a-82e4-ba7ae639d434/
Gast- Gast
Re: Schattig baby koala beertje!
Wat een schatje, ik vind dat zo lief die kleine beestjes(heb op m'n computer een hoop dierenfoto's staan, waaronder ook schattige baby's)
Een koala zou ik nog wel eens in het echt willen zien, net als een (reuzen)panda
Een koala zou ik nog wel eens in het echt willen zien, net als een (reuzen)panda
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg wel eens tegen mij man dat ik naar Australie wil alleen om een koalabeer vast te houden haha.
Pandabeer is ook mooi en zou ik ook wel eens willen zien. Hoe heette die beren die op de lijken, maar oranje zijn?
Pandabeer is ook mooi en zou ik ook wel eens willen zien. Hoe heette die beren die op de lijken, maar oranje zijn?
Gast- Gast
Koalas zijn wel leuk in het echt, maar ze zijn wel bijzonder domme beesten. En dat zeg ik niet vanuit persoonlijk oogpunt! Ze hebben de hersens van twee kleine erwtjes en kunnen daarom alleen maar handelen vanuit hun primaire instincten. Ze slapen dus veel, ze eten alleen maar eucalyptusbladeren, hangen in een boom en that's it. Zelfs poepen moeten ze plannen.
En koala's knuffelen is ook een beetje een overstatement. Ze pakken de beesten uit hun boom en hangen ze om je heen. Puur omdat ze niks anders kunnen. Ze moeten zich vasthouden, ze realiseren zich ook niet dat ze aan een mens hangen, maar denken alleen maar "boom, vasthouden".
Ik was veel meer fan van de wombat. Dat zijn pas coole beesten! Ze zijn uit dezelfde familie als de koala, alleen dan verder geevolueerd.
En koala's knuffelen is ook een beetje een overstatement. Ze pakken de beesten uit hun boom en hangen ze om je heen. Puur omdat ze niks anders kunnen. Ze moeten zich vasthouden, ze realiseren zich ook niet dat ze aan een mens hangen, maar denken alleen maar "boom, vasthouden".
Ik was veel meer fan van de wombat. Dat zijn pas coole beesten! Ze zijn uit dezelfde familie als de koala, alleen dan verder geevolueerd.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goed, nog één keer de schattige panda
En een andere schattige panda:
En een andere schattige panda:
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja leuk Australië! Wil ik ook wel eens heel(ben alleen niet zo van de slangen en spinnen dus hoop die dan niet tegen te komen)Caribbeanlover schreef:Ik zeg wel eens tegen mij man dat ik naar Australie wil alleen om een koalabeer vast te houden haha.
Bedoel je een kleine panda?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Alle baby diertjes zijn ontzetten schattig
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen