Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minder leuk oudergescprek...

+6
Mamsie
Zora
TGR
Susan
Monte
Bolleke
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Minder leuk oudergescprek... - Pagina 3 Empty Re: Minder leuk oudergescprek...

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:09

Weet je zo nog welk onderdeel, want ook daarbij geldt dat ze er meer goed moeten hebben voor een voldoende zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke ma 27 jun 2011 - 9:11

Kan het iets met vormen zijn? Ik weet het niet meer haha, ben afgehaakt toen ik hoorde dat hij concentratie problemen had :P
Het was verder een goewd rapport, en hij heeft geen achterstand, dus dat is eigenlijk allemaal positief.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:13

Ja vorm en kleur denk ik dan. Dat kan idd... weet je ook dan blijven veel kinderen van die leeftijd nog fout doen hoor. Driehoek/vierkant/rechthoek het is ook lastig. Heb je de toets ook mogen inzien?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke ma 27 jun 2011 - 9:25

Ja vorm en kleur dat was het inderdaad. De rechthoek, driehoek en vierkant kan hij onderscheiden alleen hij heeft moeite met lichte en donkere kleuren en die in de goede volgorde zetten.
Maar goed, as dat het is, dan valt het ook wel mee. Ik voel me ook wel geruster nu ik met meerdere mensen gesproken hebben, en die hem ook gewoon kennen. Hij is slim, legt goed verbanden, doet soms aan sociaal wenselijk gedrag, allemaal positieve dingen..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:27

Hé wat vervelend om te lezen dat je geen goed gevoel hebt over het ouderavond gesprek. Ik hoop dat C. zijn concentratie zal verbeteren in het volgende schooljaar. Dikke knuffel voor jou, het is nooit fijn om te horen dat het niet helemaal gaat zoals het zou 'moeten' gaan hug

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:28

Dat soort begrippen licht/donker meer/minder meeste/minste zijn echt dingen waarbij het kwartje gewoon moet vallen. Ik had een kindje die alle vragen over meer/minder fout had puur omdat ze het begrip nog niet begrijpt, dit kun je oefenen totdat je een ons weegt maar dat heeft echt geen effect, dit zijn dingen die ze gewoon moeten leren 'zien' zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke ma 27 jun 2011 - 9:36

Mama_van2 schreef:Hé wat vervelend om te lezen dat je geen goed gevoel hebt over het ouderavond gesprek. Ik hoop dat C. zijn concentratie zal verbeteren in het volgende schooljaar. Dikke knuffel voor jou, het is nooit fijn om te horen dat het niet helemaal gaat zoals het zou 'moeten' gaan hug

Dankjewel, nee ik vond het niet leuk, niet dat ik minder trots op hem ben, maar was toch wel teleurgesteld, misschien onterecht. Aan het luisteren (en echt horen wat iemand zegt) moet aan gesleuteld worden, en daar ga ik echt meer op letten.
En de rest, hij is nog maar 4 jaar.. En we zullen in groep 2 zien hoe het verder gaat.

Printje, ja inderdaad het minder-meer-meest daar had hij moeite mee. Ik zal thuis ook wel eens af en toe met hem oefenen daarmee.
Ik schrok ervan dat ze hem misschien volgend jaar wil laten observeren, maar nu ik gerelativeerd heb denk ik, hij is nog jong, misschien gaat het straks veel beter.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:45

kruimelje schreef:
Mama_van2 schreef:Hé wat vervelend om te lezen dat je geen goed gevoel hebt over het ouderavond gesprek. Ik hoop dat C. zijn concentratie zal verbeteren in het volgende schooljaar. Dikke knuffel voor jou, het is nooit fijn om te horen dat het niet helemaal gaat zoals het zou 'moeten' gaan hug

Dankjewel, nee ik vond het niet leuk, niet dat ik minder trots op hem ben, maar was toch wel teleurgesteld, misschien onterecht. Aan het luisteren (en echt horen wat iemand zegt) moet aan gesleuteld worden, en daar ga ik echt meer op letten.
En de rest, hij is nog maar 4 jaar.. En we zullen in groep 2 zien hoe het verder gaat.

Printje, ja inderdaad het minder-meer-meest daar had hij moeite mee. Ik zal thuis ook wel eens af en toe met hem oefenen daarmee.
Ik schrok ervan dat ze hem misschien volgend jaar wil laten observeren, maar nu ik gerelativeerd heb denk ik, hij is nog jong, misschien gaat het straks veel beter.

Ik vind dat observeren ook wel vreemd maar goed ken je mannetje natuurlijk niet maar ik vind het een vrij snelle opmerking om nu te maken zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: