Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!! Empty Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

Bericht  Sweety ma 27 jun 2011 - 2:20

Ik werd net gebeld door mijn beste vriendin en ze gaat eindelijk trouwen in oktober!! Ik ben zo blij voor haar want ze wacht al een aantal jaar. Op die dag ben ik ook haar getuige, ze trouwt alleen op een maandag vanwege het feit dat er gewoon geen geld is op dit moment. Toch wil ik er een leuke dag van maken voor haar. Ik dacht eraan om een taart te laten maken voor haar en misschien haar huis te versieren. Misschien hebben jullie ook nog leuke ideeën?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!! Empty Re: Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

Bericht  Snoes ma 27 jun 2011 - 3:41

Ik ben verder niet zo creatief, maar wat leuk dat je getuige mag zijn op haar huwelijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!! Empty Re: Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

Bericht  Pien ma 27 jun 2011 - 5:13

Ik weet niet waar je woont maar er zijn een aantal meiden hier op het forum die zó goed en zó mooi taarten maken, misschien kun je met hun iets regelen qua trouwtaart?

Verder kun je natuurlijk zorgen dat haar huis leuk versierd word, ik heb eventueel nog mooie slingers voor je. Mag je zo hebben! Zijn zilver met wit. Pm me je adres en ik stuur ze op. Doe er leuke ballonnen bij en je hebt het al heel feestelijk!

Wat ik pas ook zag waren mensen die gingen trouwen en die hadden van die rieten harten op stok in de tuin langs het pad gestoken, daar opgerolde crepe papier tussen gedaan zodat het net een afgezet paadje leek, stond heel erg leuk!!

Verder is het natuurlijk heel erg kijken wat hun zelf aan "extra's" doen die dag, stel dat zij bloemen niet doen omdat ze het te duur vind, kun jij misschien als verrassing een klein trouwboeketje laten maken, een verrassingspakketje op hun bed met rozenblaadjes, wijntje of champagne erbij, kaarsjes, aardbeien, massage olie, enz...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!! Empty Re: Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

Bericht  Sweety di 28 jun 2011 - 8:57

Oh dat zijn leuke ideeën pien! Dank je wel. Ik zal je even een pm sturen voor de slingers dank je Very Happy
We hebben gister al een jurk besteld en ik kan in het taarten topic wel vragen of iemand het kan maken.. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej ze gaat eindelijk trouwen!! Empty Re: Jeej ze gaat eindelijk trouwen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum