Musthave voor op je iphone
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Musthave voor op je iphone
Ik heb sinds een paar dagen eindelijk een iphone Welke apps mogen niet ontbreken op de iphone? En hebben jullie nog handige tips?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Musthave voor op je iphone
De apps die ik het meest gebruik zijn: G-toolkit (voor mijn gmail), Facebook, Twitter, Telegraaf, Opera (Internet browser), C & H (Cyanide and happiness), ebuddy voor mijn msn, belstatus (om mijn belbundel te kijken, dat is trouwens alleen voor t-mobile) en natuurlijk Angry Birds, zowel gewoon als de Rio versie!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Gmail heb ik gewoon geconnect met mijn mailprogrammaatje die standaard op de iPhone staat. Verder gebruik ik de volgende apps het meest: Hyves, Facebook, Whatsapp, nu.nl, buienradar en de apps van ov9292, connexxion en de NS.
Gast- Gast
Gebruiken jullie ook de wekker op de iphone? Zoja gebruik je dan de wekker die er op zit of gebruik je daar ook een app voor?
Champagne- Prater
Hier zijn al meerdere topics over geweest .
Dit is er een van , ik heb hier veel apps uit kunnen halen voor mijn eigen iphone:
https://yescafe.actieforum.com/t7488-welke-apps-heb-jij-op-je-iphone?highlight=apps
Dit is er een van , ik heb hier veel apps uit kunnen halen voor mijn eigen iphone:
https://yescafe.actieforum.com/t7488-welke-apps-heb-jij-op-je-iphone?highlight=apps
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja maar er was nog geen topic met handige tips
Champagne- Prater
Deze apps gebruik ik het meest: Facebook, Twitter, Hyves, Safari, mail (die er standaard op zit), Shazam, Bump, Instagram, Rabobank internetbankieren, whatsApp, nu.nl, weer, Buienradar, Funda, en UPC.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Kopen jullie ook beltonen via itunes of is er ook een andere manier om er een leuke beltoon op te zetten?
Champagne- Prater
Wie heeft de app bel mijn lief?
Champagne- Prater
Beltonen kun je niet veranderen bij de Iphone. Ik heb er ook al naar gezocht maar mijn vriend zei dat ik daarmee kon stoppen
De app bel je lief heb ik niet en ken ik ook niet.
De app bel je lief heb ik niet en ken ik ook niet.
Tsjip- Prater
Jammer van die beltonen.. De app bel je lief is een hartje als je de app opent belt hij je partner.. Ziet er wel grappig uit
Champagne- Prater
Je kan er wel zelf beltonen op zetten!
Op nakko.com kun je een liedje uploaden en daar 30 sec van selecteren en die dan downloaden voor op je computer. Die moet je dan importeren in je Itunes en dan komt ie als het goed is bij beltonen te staan. Het is op het begin even beetje zoeken hoe maar het kan, ik heb het ook!
Op nakko.com kun je een liedje uploaden en daar 30 sec van selecteren en die dan downloaden voor op je computer. Die moet je dan importeren in je Itunes en dan komt ie als het goed is bij beltonen te staan. Het is op het begin even beetje zoeken hoe maar het kan, ik heb het ook!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
SoCali schreef:Je kan er wel zelf beltonen op zetten!
Oooh dat is mooi! Kan ik dat mijn vriend mooi zeggen Als ik dadelijk vakantie heb maar even gaan proberen dus.
Tsjip- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is voor jou de musthave voor je kind?
» String voor je iPhone.
» Hoesjes voor de Iphone 4/4S
» Start to Run voor de iPhone
» whats app voor iphone
» String voor je iPhone.
» Hoesjes voor de Iphone 4/4S
» Start to Run voor de iPhone
» whats app voor iphone
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: