Hoesjes voor de Iphone 4/4S
+7
Mamsie
Marin
Blond
Tsjip
Jeanette
VeryCherry
TukTuk
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoesjes voor de Iphone 4/4S
c.overb.ee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jolicious schreef:Deze
Die is cute!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hema! € 6,95 maar. Ze hebben 'm in het zwart en in het roze met bloemetjes.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb er 1 gekocht bij de Apple shop, van Mochi, die was 27 euro. Idioot duur, maar goed, je blijft wel het Apple logo zien op de achterkant.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Ik heb er 1 gekocht bij de Apple shop, van Mochi, die was 27 euro. Idioot duur, maar goed, je blijft wel het Apple logo zien op de achterkant.
En dat is belangrijk?
Ik heb laatst deze gekocht:
3,99 dollar inclusief verzendkosten
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:_Chance schreef:Ik heb er 1 gekocht bij de Apple shop, van Mochi, die was 27 euro. Idioot duur, maar goed, je blijft wel het Apple logo zien op de achterkant.
En dat is belangrijk?
Ja, dat was mijn eis
Blond- Lady Post-a-lot
Waarom zou je dat willen?_Chance schreef:AngelNyn schreef:_Chance schreef:Ik heb er 1 gekocht bij de Apple shop, van Mochi, die was 27 euro. Idioot duur, maar goed, je blijft wel het Apple logo zien op de achterkant.
En dat is belangrijk?
Ja, dat was mijn eis
TukTuk- Ratel
Zodat anderen zien dat ik een iPhone heb.
Geintje. Ik wil dat gewoon. Niet een duidelijke reden voor. Een vriendin van me heeft ook een iPhone en die heeft een doorzichtig hoesje zodat het logo zichtbaar blijft.
Geintje. Ik wil dat gewoon. Niet een duidelijke reden voor. Een vriendin van me heeft ook een iPhone en die heeft een doorzichtig hoesje zodat het logo zichtbaar blijft.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Zodat anderen zien dat ik een iPhone heb.
Ok apart:P ieder z'n ding!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:_Chance schreef:Zodat anderen zien dat ik een iPhone heb.
Vind ik niet zo gek. Het mooie aan een iPhone is toch uiteindelijk wel het design. Ook de software, maar de buitenkant is toch wel echt een plaatje om te zien. Als je 'm dan gaat behangen met bloemetjes of weet ik veel wat, vind ik dat toch wel een beetje zonde. Ik had ook een tijdje een gekleurd hoesje met print er op, maar die heb ik er toch weer afgehaald. Ik heb nu zo'n siliconen cover om m'n 3GS, maar zodra ik de 4 of 5 neem wil ik echt alleen een plastic cover zodat je de originele telefoon nog zien. Gaat me dan niet specifiek om het logo echt alleen, maar wel om het hele design. Dat is zo mooi, dat wil ik niet letterlijk verbloemen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:AngelNyn schreef:_Chance schreef:Zodat anderen zien dat ik een iPhone heb.
Vind ik niet zo gek. Het mooie aan een iPhone is toch uiteindelijk wel het design. Ook de software, maar de buitenkant is toch wel echt een plaatje om te zien. Als je 'm dan gaat behangen met bloemetjes of weet ik veel wat, vind ik dat toch wel een beetje zonde. Ik had ook een tijdje een gekleurd hoesje met print er op, maar die heb ik er toch weer afgehaald. Ik heb nu zo'n siliconen cover om m'n 3GS, maar zodra ik de 4 of 5 neem wil ik echt alleen een plastic cover zodat je de originele telefoon nog zien. Gaat me dan niet specifiek om het logo echt alleen, maar wel om het hele design. Dat is zo mooi, dat wil ik niet letterlijk verbloemen.
Hmm ja ik geef dan niks om het design, en de achterkant zat toch al vol krassen Maar snap het opzich wel vanuit die beredenering.
TukTuk- Ratel
Ik heb er een van Beyzacases omdat ik per se een gat in de onderkant wil.
Van Fab. hebben ze hele leuke!
Van Fab. hebben ze hele leuke!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hahaha die is cool Zero!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb de zwarte: http://www.ebay.co.uk/itm/270903202970?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_4767wt_1265
99 cent
99 cent
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik heb deze van Ebay voor 4 euro ofzo en ook daar zie je gewoon het apple logo.. Maar wel een heel stuk goedkoper..
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Nice!! Heb je een link?SoCali schreef:
Ik heb deze van Ebay voor 4 euro ofzo en ook daar zie je gewoon het apple logo.. Maar wel een heel stuk goedkoper..
Gast- Gast
Jolicious schreef:Nice!! Heb je een link?SoCali schreef:
http://www.ebay.nl/itm/170794215390?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Alleen is deze wel voor de 3GS
Maar misschien heeft de verkoper ze ook wel voor de 4.
Hij is iig wel een stuk feller dan zo op het plaatje staat. Pakketje was snel binnen, zaterdag besteld en vandaag gekregen
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Bij de Hema kun je nu ook voor 10 euro je eigen hoesje ontwerpen met foto! Super leuk, alleen ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Ik heb nu het roze hoesje met bloemetjes van de hema, en het roze is er al bijna helemaal afgesleten in de hoekjes. Heeft iemand toevallig al een fotohoesje ontworpen?
Gast- Gast
Zo'n fotohoesje is inderdaad ook leuk. Ik heb nu een standaard zwarte.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke IPhone hoesjes
» welke verzekering voor Iphone?
» whats app voor iphone
» String voor je iPhone.
» Start to Run voor de iPhone
» welke verzekering voor Iphone?
» whats app voor iphone