Vriendin gezocht Arnhem-doetinchem
+2
Jenny010
Soleil
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendin gezocht Arnhem-doetinchem
Heey Meiden,
Graag zou ik in conact komen met gezellige meiden die net als ik op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen..
Zelf hou ik van terrasjes pakken, bios bezoeken, gewoon kletsen, uitgaan en winkelen.. Heb jij dezelfde interesses en ben je ook op zoek naar nieuwe vriendschappen en woon je in de buurt van Arnhem en/of Doetinchem, reageer dan!
Liefs
Soleil
Graag zou ik in conact komen met gezellige meiden die net als ik op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen..
Zelf hou ik van terrasjes pakken, bios bezoeken, gewoon kletsen, uitgaan en winkelen.. Heb jij dezelfde interesses en ben je ook op zoek naar nieuwe vriendschappen en woon je in de buurt van Arnhem en/of Doetinchem, reageer dan!
Liefs
Soleil
Soleil- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 44
Registratiedatum : 07-06-11
Re: Vriendin gezocht Arnhem-doetinchem
Heee meid!
Ik zag je berichtje, en dacht meteen: LEUK! Ik kom uit de buurt van Arnhem. En ben op dit moment 20 jaar oud. Jou interesses komen erg overeen met die van mij. Daarom lijkt het me leuk om met je in contact te komen. Dus als jij ook interesse hebt, hoor ik dat graag!
Liefs, x
Ik zag je berichtje, en dacht meteen: LEUK! Ik kom uit de buurt van Arnhem. En ben op dit moment 20 jaar oud. Jou interesses komen erg overeen met die van mij. Daarom lijkt het me leuk om met je in contact te komen. Dus als jij ook interesse hebt, hoor ik dat graag!
Liefs, x
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Dag Jenny..
Lijkt me leuk om met je in contact te komen.. Heb je een e-mail adres? Je kan me ook PM'en.. Tot snel xx SOleil
Lijkt me leuk om met je in contact te komen.. Heb je een e-mail adres? Je kan me ook PM'en.. Tot snel xx SOleil
Soleil- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 44
Registratiedatum : 07-06-11
Ik kom ook uit deze hoek(doetinchem), jullie mogen me eventueel wel pm-en voor me mailadres of fb ofzo!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hoii ik woon vlakbij en hopelijk volgend jaar in Doetinchem! Voor mailadres mag je PM-en!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Hoi meiden,
Lijkt me erg leuk om leuke dingen te ondernemen met meiden uit de buurt. Ik woon in de buurt van Doetinchem en werk in Arnhem. Ben 24 jaar. Iemand van deze leeftijd in deze omgeving? PM?
xx Woellie
Lijkt me erg leuk om leuke dingen te ondernemen met meiden uit de buurt. Ik woon in de buurt van Doetinchem en werk in Arnhem. Ben 24 jaar. Iemand van deze leeftijd in deze omgeving? PM?
xx Woellie
Woellie- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 25-07-11
Hoi meiden,
Ik kom ook in de buurt van arnhem
Namelijk in Doetinchem
Ik ben 24jaar
Is er nog een plekje vrij voor mij? in de groep voor leuke dingen te ondernemen..
Zoja mag je mij wel een pm sturen :-)
Groetjes
Ik kom ook in de buurt van arnhem
Namelijk in Doetinchem
Ik ben 24jaar
Is er nog een plekje vrij voor mij? in de groep voor leuke dingen te ondernemen..
Zoja mag je mij wel een pm sturen :-)
Groetjes
Esmeralda2007- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 08-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» Vriendin gezocht 2011
» Vriendin gezocht omg Amsterdam
» msn/chat vriendin gezocht
» (sport)vriendin gezocht