Show je SALE aankopen
+11
luenca
Guus
Shisha
TNMN
Arwyn
Penélope
Error
Mamsie
Paper Crown
Atelier Madame
Rush
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Show je SALE aankopen
De SALE is in veel winkels weer begonnen (ook online natuurlijk)!
Show hier je leuke sale aankopen en eventueel wat je bespaard hebt. Altijd leuk natuurlijk
Ik heb zelf deze blazer vanmorgen (online) gekocht van ZARA.
Roze (van €140 naar €70)
En deze wit/zwart (van €120 naar €70)
Eerder heb ik deze week deze twee items bij ASOS uit de sale geplukt.
Laarsjes (van 70 pond naar 49 pond)
Leren jurkje (van 120 pond naar 50 pond)
Leren shortje van TBA (van 150 pond naar 75 pond)
hahah ik ben echt heeelemaal blij (Mag nu wel echt volgende maand niets kopen.. )
Ben benieuwd naar jullie sale aankopen!
Show hier je leuke sale aankopen en eventueel wat je bespaard hebt. Altijd leuk natuurlijk
Ik heb zelf deze blazer vanmorgen (online) gekocht van ZARA.
Roze (van €140 naar €70)
En deze wit/zwart (van €120 naar €70)
Eerder heb ik deze week deze twee items bij ASOS uit de sale geplukt.
Laarsjes (van 70 pond naar 49 pond)
Leren jurkje (van 120 pond naar 50 pond)
Leren shortje van TBA (van 150 pond naar 75 pond)
hahah ik ben echt heeelemaal blij (Mag nu wel echt volgende maand niets kopen.. )
Ben benieuwd naar jullie sale aankopen!
Gast- Gast
Re: Show je SALE aankopen
Helaas geen foto`s, maar ik heb vorige week 3 shirtjes en 2 jurkjes gekocht van Only voor €26!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gisteren bij de H&M voor 7 euro!
Hoe zouden jullie deze combineren? Hij is namelijk vrij kort..
Het meisje op de foto draagt hem zo:
Maar daar heb ik het figuur nou ook weer niet voor
Heb hem nu aan met een simpel wit tshirt en een ketting erbij, shirt komt er dan onderuit maar dat staat wel leuk IMO.
En nog een vrolijk zomerrokje voor 3 euro
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
@ Atelier Madame. Ik denk dat het ook wel leuk kan zijn met een zwart hempje eronder, en dan een zwart blazertje/vestje (wat je natuurlijk ook uit kan doen..)
En dan met leuke zwarte sandaaltjes/schoentjes o.i.d. om toch die kleur onder het shirtje een beetje te combineren. Niet dat je ineens een stuk stof hebt wat onder je shirtje uit komt en waar je eigenlijk verder niet mee kunt 'werken' (Jemig ik ben weer lekker duidelijk volgens mij )
En dan met leuke zwarte sandaaltjes/schoentjes o.i.d. om toch die kleur onder het shirtje een beetje te combineren. Niet dat je ineens een stuk stof hebt wat onder je shirtje uit komt en waar je eigenlijk verder niet mee kunt 'werken' (Jemig ik ben weer lekker duidelijk volgens mij )
Gast- Gast
Mijn vriend heeft trouwens ook echt een leuke aankoop gedaan.
Deze short
Met dit t-shitje
En dan roze all stars.. maar die had die al Ben zo benieuwd als het binnenkomt hoe het hem staat. (Nouja hem staat alles, hij heeft echt zo'n makkelijk figuur voor een man )
Deze short
Met dit t-shitje
En dan roze all stars.. maar die had die al Ben zo benieuwd als het binnenkomt hoe het hem staat. (Nouja hem staat alles, hij heeft echt zo'n makkelijk figuur voor een man )
Gast- Gast
Hihi, zo`n onderwerp geeft wel duidelijk weer dat smaken (gelukkig) verschillen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:@ Atelier Madame. Ik denk dat het ook wel leuk kan zijn met een zwart hempje eronder, en dan een zwart blazertje/vestje (wat je natuurlijk ook uit kan doen..)
Haha ik snap wat je bedoeld Zal dat de volgende keer dat ik hem draag is uitproberen met wit vind ik hem ook heel leuk staan. Ik wil m eerst open dragen, beetje als een giletje, maar dat vond mn vriend echt niet kunnen, dus ik draag hem nu maar gewoon dicht
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Punk'd schreef:@ Atelier Madame. Ik denk dat het ook wel leuk kan zijn met een zwart hempje eronder, en dan een zwart blazertje/vestje (wat je natuurlijk ook uit kan doen..)
Haha ik snap wat je bedoeld Zal dat de volgende keer dat ik hem draag is uitproberen met wit vind ik hem ook heel leuk staan. Ik wil m eerst open dragen, beetje als een giletje, maar dat vond mn vriend echt niet kunnen, dus ik draag hem nu maar gewoon dicht
Gewoon wat dingen uitproberen haha.. Soms weet ik het echt even niet en dan maak ik een foto met de zelfontspanner en zet ik hem op de computer.. Dat geeft een heel ander beeld en dan denk ik meestal gelijk "jaa leuk" of juist Ieehww wat dacht ik wel niet haha
Gast- Gast
Sale bij H&M
en ik wilde nog een zwarte tuniek maar die was ineens uitverkocht.
Volgens de site wordt het komende week geleverd, ik ben benieuwd!
en ik wilde nog een zwarte tuniek maar die was ineens uitverkocht.
Volgens de site wordt het komende week geleverd, ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik had het ook al in een ander topic geshowd, maar dit:
De BH & Brazilian (rechtsonder) waren eerst €65 samen en nu maar €23 Krijg het vandaag binnen, ben benieuwd!
De BH & Brazilian (rechtsonder) waren eerst €65 samen en nu maar €23 Krijg het vandaag binnen, ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik ga zometeen SALE-shoppen. Zag een aanbieding bij Men@Work, 2 jeans voor €100. Eventjes kijken dus.
Gast- Gast
@Punk'd hoe reken je af bij de zara online shop?Ik haat die winkel namelijk echt, omdat het een &@$^&@^@& bende is altijd.. maar online gaat het een stuk beter haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:@Punk'd hoe reken je af bij de zara online shop?Ik haat die winkel namelijk echt, omdat het een &@$^&@^@& bende is altijd.. maar online gaat het een stuk beter haha!
Ik las dat je het ook gewoon via iDeal kan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:@Punk'd hoe reken je af bij de zara online shop?Ik haat die winkel namelijk echt, omdat het een &@$^&@^@& bende is altijd.. maar online gaat het een stuk beter haha!
Ideal, Credit card of Paypal!
Als iets niet past kun je gratis een afspraak maken dat ze het pakje komen ophalen bij je thuis.
Gast- Gast
Punk'd schreef:2CKC2 schreef:@Punk'd hoe reken je af bij de zara online shop?Ik haat die winkel namelijk echt, omdat het een &@$^&@^@& bende is altijd.. maar online gaat het een stuk beter haha!
Ideal, Credit card of Paypal!
Als iets niet past kun je gratis een afspraak maken dat ze het pakje komen ophalen bij je thuis.
Ohnee, houdt me tegen!!!!
2CKC2 schreef:
+1!!
Haha, jammer dat ik dit weet!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Amazzonia schreef:Ik had het ook al in een ander topic geshowd, maar dit:
Het was allemaal 3x niks! BH drukte de boel plat, boxer was formaat oma-tent Dus alles gaat terug, balen..
Gast- Gast
Paraplu schreef:2CKC2 schreef:
+1!!
Haha, jammer dat ik dit weet!
Haha hier ook!!
Amazzonia schreef:Amazzonia schreef:Ik had het ook al in een ander topic geshowd, maar dit:
Het was allemaal 3x niks! BH drukte de boel plat, boxer was formaat oma-tent Dus alles gaat terug, balen..
Soms denk ik wel eens, dat alles daarom in de sale komt.. onzin natuurlijk maar ik shop liever irl in de sale dan online..
2CKC2 schreef:Amazzonia schreef:Amazzonia schreef:Ik had het ook al in een ander topic geshowd, maar dit:
Soms denk ik wel eens, dat alles daarom in de sale komt.. onzin natuurlijk maar ik shop liever irl in de sale dan online..
Balen zeg!!
Ik hou ook alleen van sale als het 'net' begint.. De goede items (die eerst gewoon duurder waren en misschien wel minder gekocht werden) snel wegkapen.. En de rommel die overblijft lekker laten voor wat het is
CKC - Ik koop eigenlijk nooit wat bij ZARA (inderdaad wat je zei, rommelige bende en kan nooit iets vinden) maar die blazer wilde ik al sinds ze online kwamen maar ik had geen zin om 140 neer te tellen voor een zara blazer. Nu kon ik me dus eindelijk laten gaan
Gast- Gast
Die roze blazer is leuk Punk'd!
Ik heb een hele lading zomerkleding besteld bij de Hennes. Voor het merendeel dingen die ik normaal gezien niet zou dragen, maar die ik nu ik zwanger ben nog steeds een stuk leuker vind dan de dure 'echte' positiekleding die ik zie. Meeste is alweer uitverkocht, dus heb maar een paar plaatjes:
Oh en deze positiejurk van asos:
Ik heb een hele lading zomerkleding besteld bij de Hennes. Voor het merendeel dingen die ik normaal gezien niet zou dragen, maar die ik nu ik zwanger ben nog steeds een stuk leuker vind dan de dure 'echte' positiekleding die ik zie. Meeste is alweer uitverkocht, dus heb maar een paar plaatjes:
Oh en deze positiejurk van asos:
Gast- Gast
Ik heb geen foto's maar ik heb tot nu toe 4 basic shirts van Only gekocht voor 2,95 per stuk en een zwarte blazer van 34,95 voor 8,75.
I sale!
I sale!
Gast- Gast
Megara schreef:Ik heb geen foto's maar ik heb tot nu toe 4 basic shirts van Only gekocht voor 2,95 per stuk en een zwarte blazer van 34,95 voor 8,75.
I sale!
Waar heb je die zwarte blazer gekocht ? Ik ben nog opzoek naar eentje.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Bij Bristol. Een toevalstreffer want er hing er ook nog maar eentje. De moeite waard van het kijken toch?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: