Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb besloten dat ik ook weg ga

+44
JD
Tazz
Carra
BJA
Qiara
Nana
Jente10
Kabouter
Suus
Guus
Moezie
Caresses
Koffieleut
Niekske
Shisha
Error
Polly
Oasis
Toet
Sterre
RYW
ekiaam87
Flippin' Bitch
Melisande
luisa
Pien
Lady4
CCC
nina
Burn
Dennenappel
Happydobby
Monte
Sugarfall
rapa nui
Nala
Phileine
Chocolate Cookie
Melis_je
Atelier Madame
Zora
_Lacey_
TNMN
Jordana
48 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik heb besloten dat ik ook weg ga - Pagina 4 Empty Re: Ik heb besloten dat ik ook weg ga

Bericht  Caro vr 24 jun 2011 - 1:24

mozzarella schreef:Bweuh.....dan ga ik ook.

Dacht het niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb besloten dat ik ook weg ga - Pagina 4 Empty Re: Ik heb besloten dat ik ook weg ga

Bericht  BeYourself vr 24 jun 2011 - 23:23

..

Laatst aangepast door BeYourself op vr 24 jun 2011 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt

BeYourself
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 24-06-11

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:26

Zo. Dat vind ik nogal wat. Ik geloof dat Marin heus wel geniet van haar leven, ze doet ontzettend veel leuke dingen waar ze haar energie uit haalt, en slonzig? Ze heeft ooit te kennen gegeven dat het van haar niet hoeft om er dagelijks piekfijn in orde uit te zien (ik herken dat wel, ik heb dat ook), maar of dat meteen iets slechts is... En sowieso vind ik Marin niet eens overkomen als een slonzig iemand.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 24 jun 2011 - 23:31

BeYourself, waarom vind je dit het goede moment om wel mee te gaan schrijven dan? Als je het gevoel hebt dat je haar min of meer hebt leren kennen en met haar begaan bent, waarom heb je dat dan niet laten weten toen ze instortte op haar werk? Of toen haar grote droom opeens niet doorging? Hoe goed het misschien ook bedoeld is, ik zou van deze opmerkingen niet bepaald opknappen als ik haar was, ik vraag me echt af waarom je dit nog even op de valreep tegen haar wil zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:34

Susan schreef:BeYourself, waarom vind je dit het goede moment om wel mee te gaan schrijven dan? Als je het gevoel hebt dat je haar min of meer hebt leren kennen en met haar begaan bent, waarom heb je dat dan niet laten weten toen ze instortte op haar werk? Of toen haar grote droom opeens niet doorging? Hoe goed het misschien ook bedoeld is, ik zou van deze opmerkingen niet bepaald opknappen als ik haar was, ik vraag me echt af waarom je dit nog even op de valreep tegen haar wil zeggen.
Eens. ik vind het een beetje een steek onder water, haast. Ze is al weg, haar account is al verwijderd, lekker veilig om dat zo, nu, op deze manier te zeggen terwijl je weet dat ze toch geen reactie terug meer kan geven.

En eerlijk? Ik vraag me af of dit niet gewoon een laffe streek is van een vaste forummer die even snel een nieuw account aangemaakt heeft om even haar zegje te doen, en zich maar even voordoet als meelezer.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:35

Maple schreef:
Susan schreef:BeYourself, waarom vind je dit het goede moment om wel mee te gaan schrijven dan? Als je het gevoel hebt dat je haar min of meer hebt leren kennen en met haar begaan bent, waarom heb je dat dan niet laten weten toen ze instortte op haar werk? Of toen haar grote droom opeens niet doorging? Hoe goed het misschien ook bedoeld is, ik zou van deze opmerkingen niet bepaald opknappen als ik haar was, ik vraag me echt af waarom je dit nog even op de valreep tegen haar wil zeggen.
Eens. ik vind het een beetje een steek onder water, haast. Ze is al weg, haar account is al verwijderd, lekker veilig om dat zo, nu, op deze manier te zeggen terwijl je weet dat ze toch geen reactie terug meer kan geven.

En eerlijk? Ik vraag me af of dit niet gewoon een laffe streek is van een vaste forummer die even snel een nieuw account aangemaakt heeft om even haar zegje te doen, en zich maar even voordoet als meelezer.

Dit was ook mijn eerste gedachte! Ik vind het echt een lage actie.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 24 jun 2011 - 23:36

Maple schreef:

Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:36

Maple schreef:

Door dat slonzige zou je het bijna gaan denken...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:38

Caro schreef:
Dacht het niet.
BAM! Mozz, jij blijft, anders kom ik met mijn arrestatieteam aanzetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:39

Gloria schreef:
Caro schreef:
Dacht het niet.
BAM! Mozz, jij blijft, anders kom ik met mijn arrestatieteam aanzetten.

You go, Gloria! cheers

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 24 jun 2011 - 23:39

Ik ben het hier totaal mee eens. Er zijn een aantal momenten geweest dat ze het heel moeilijk had en reacties van mensen heel belangrijk waren. Ook vind ik dit nogal oneerlijk om het nu te zeggen, juist nu ze zichzelf niet meer kan verdedigen en er niet meer tegenin kan gaan. Als je dit zo vind, waarom dan niet eerder? Dit vind ik behoorlijk achterbaks eigenlijk.
En marin slonzig? Natuurlijk hoef je er niet elke dag perfect uit te zien(zeker niet als je een burn-out hebt en gewoon veel zorgen). En op alle foto's die ze plaatste vond ik haar er leuk uit zien. Ja ze was wat in gewicht aangekomen(zei ze zelf ook), maar zij was niet diegene die daar de problemen over maakte. En is dat erg dan? Nee ze heeft gewoon tijd nodig om tot zichzelf te komen, maar hoe zij er qua uiterlijk uitziet en uit wil zien, gaat ons helemaal niets aan.

Het was ook mijn eerste reactie dat ik dacht dat het een ''bekende'' forumster is, onder andere naam.

Laatst aangepast door Monte op vr 24 jun 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Kabouter vr 24 jun 2011 - 23:39

Alex schreef:
Maple schreef:

Dit was ook mijn eerste gedachte! Ik vind het echt een lage actie.

Hier dacht ik ook al aan..hoe dan ook; beetje laag om nu met zoiets aan te komen. Sowieso zeg je dit niet vind ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  BeYourself vr 24 jun 2011 - 23:40

Sorry meiden, ik bedoelde het echt goed.
Ik zal proberen het te verwijderen.

BeYourself
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 24-06-11

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:41

Hmm, misschien komt het door mijn positieve bui van vandaag, maar ik snap het punt van BeYourself wel een beetje. Het geeft toch ook helemaal niets? Iedereen heeft z'n mindere periodes. Volgens mij is de post wel goed bedoeld, ook al snap ik jullie punt dat het apart is om deze reactie je eerste reactie te laten zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:42

Alex schreef:You go, Gloria! cheers
Jeweettoch.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:47

Maple schreef:Zo. Dat vind ik nogal wat. Ik geloof dat Marin heus wel geniet van haar leven, ze doet ontzettend veel leuke dingen waar ze haar energie uit haalt, en slonzig? Ze heeft ooit te kennen gegeven dat het van haar niet hoeft om er dagelijks piekfijn in orde uit te zien (ik herken dat wel, ik heb dat ook), maar of dat meteen iets slechts is... En sowieso vind ik Marin niet eens overkomen als een slonzig iemand.

Niet dat ik hiermee bedoel dat Marin een slons is, maar er is natuurlijk een verschil tussen er, om jouw woorden te gebruiken, piekfijn uitzien, en slonzig. Er is ook nog een tussenweg.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:33

Ik ben het ergens wel mee eens dat het raar is om nu pas te posten dan. Maar ik ben het ook ergens wel eens met Gloria, ik lees er geen vervelende bedoelingen in.

En ik ben het ook eens met Jen. Ik zie er zo vaak niet piekfijn uit, maar dan ben ik zeker geen slons.
Nu wel overigens. Ongedoucht in mijn joggingbroek op de bank.

Gast
Gast

Bericht  Caro za 25 jun 2011 - 0:51

Ik heb geen idee wat er stond. Maar slonzif heeft natuurlijk verschillende lagen. Sommige mensen vinden je al slonzig als je een afgebroken nagel hebt en de ander vind dat pas als je tig vlekken op je shirt heb, je broek is gescheurd en je haar is ongewassen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Jeanette za 25 jun 2011 - 1:59

Jammer dat je weg bent Marin, maar wel wat begrijpelijk. Hopelijk komt binnenkort alles een beetje op de rails en kom je snel weer eens terug!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: