Ik heb besloten...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Ik heb besloten...
Haha, gezellig!
(moet ik nu ook maar zo'n topic openen?)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Iedereen die van plan is om te blijven mag uiteraard ee topic openen om dat nieuws te delen.Biancy schreef:Haha, gezellig!
Gast- Gast
Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Gast- Gast
Alex schreef:Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Woei Vooral omdat het zo duidelijk geen vooropgezet plan was natuurlijk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik blijf tot 2012 en niet alleen omdat jullie ook blijven.Merai schreef:Alex schreef:Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Gast- Gast
Jeeeeeej!!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik blijf tot 2012 en niet alleen omdat jullie ook blijven.Merai schreef:Alex schreef:Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Echt wel. Zonder ons zou jij direct stoppen! Maak ons nou niet minder belangrijk dan we zijn .
Gast- Gast
Uhm... Voor jullie heb ik het forum en mijn account niet nodigJune schreef:Smikkell schreef:Ik blijf tot 2012 en niet alleen omdat jullie ook blijven.Merai schreef:Alex schreef:Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Echt wel. Zonder ons zou jij direct stoppen! Maak ons nou niet minder belangrijk dan we zijn .
Gast- Gast
Voor mij wel...Smikkell schreef:Uhm... Voor jullie heb ik het forum en mijn account niet nodigJune schreef:Smikkell schreef:Ik blijf tot 2012 en niet alleen omdat jullie ook blijven.Merai schreef:Alex schreef:Dan vind ik het niet meer grappig. Van jullie kan ik het hebben, maar iedereen die het nu ook gaat doen is gewoon vet onorigineel.
Gast- Gast
Ik blijf, ondanks de ontwikkelingen, nog steeds bij mijn beslissing. Dat wilde ik graag even zeggen
Gast- Gast
Reva schreef:Als iemand Smikk ook even op haar belofte kan wijzen
Dat doe ik niet, ik zeg alleen wat ik heb beloofd!
Gast- Gast
Smikkel, je blijft gewoon!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: