Show je tuinset
+2
Pien
Live Laugh Love
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Show je tuinset
We hebben een tuin, joeehooee!! Nu nog een tuinset.. wil het liefste een loungebank. Wat hebben jullie?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Show je tuinset
Wij hebben een loungeset van wicker.
en dan nog een gewoon normaal tuinset, die heb ik alleen nog niet op foto omdat we die net 1 maand hebben!
en dan nog een gewoon normaal tuinset, die heb ik alleen nog niet op foto omdat we die net 1 maand hebben!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
er valt bij ons weinig te showen, voor paar weken terug is hij uit de tuin gejat.. (waren maar 2 stoelen maar toch)
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
we hebben een loungeset, en eethoek waar we kunnen zitten eten
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Op deze foto zie je ze allebei een beetje. We hebben een normaal tuinset die we hebben gekocht bij de Kwantum. Achterin de tuin hebben we nog een loungebank staan van steigerhout. Deze hebben we zelf gemaakt.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een houten tuinset met 2 standenstoelen en een bankje. Ik zou ook nog wel graag een loungeset willen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Tsjip schreef:
Op deze foto zie je ze allebei een beetje. We hebben een normaal tuinset die we hebben gekocht bij de Kwantum. Achterin de tuin hebben we nog een loungebank staan van steigerhout. Deze hebben we zelf gemaakt.
Wauw Tsjip, die bank is precies wat ik bedoel!! Moooi! Zelf gemaakt, jeetje mooi!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Live Laugh Love schreef:Tsjip schreef:
Wauw Tsjip, die bank is precies wat ik bedoel!! Moooi! Zelf gemaakt, jeetje mooi!!
Dankje! Mijn vriend heeft 'm gemaakt Ik heb een paar keer een plank vast moeten houden of zo Hij is er 2 hele dagen mee bezig geweest want het moest ongeveer zonder tekening. We konden alleen een tekening vinden van een normale bank en ik wilde perse zo'n grote hoekbank dus het was even goed uitzoeken en meten maar het is gelukt! Helaas hebben we er nog steeds niet van kunnen genieten want sinds dat ie klaar is werd het weer minder. Maar volgende week krijg ik vakantie dus dan maar hopen op mooi weer en dan kan ik er mooi gaan zitten met een boek. Zie het al helemaal voor me!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tuinset of loungeset?
» metalen tuinset
» Tips voor leuke tuinstoelen/tuinset?
» wat voor tuinset hebben jullie? (geen lounge)
» SHOW ME
» metalen tuinset
» Tips voor leuke tuinstoelen/tuinset?
» wat voor tuinset hebben jullie? (geen lounge)
» SHOW ME
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: