Dagcafé
+21
Try
Serena
silly-one
Moezie
Error
Zwoesj
Lies
Ugly Betty
Burn
Curious
Tiana
Jordana
Merai
ExpressoB
Lotus
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
VeryCherry
Toet
Bimbam
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Ik heb lekker patatjes
FRIETJES!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, nee... patatjes!!! En ze zijn nog lekker ookJordana schreef:Maple schreef:Ik heb lekker patatjes
FRIETJES!!!
Gast- Gast
@ Storm, ik vroeg me af hoe het afgelopen is met die vacature van je werk..
Heb je nog gesolliciteerd?
Heb je nog gesolliciteerd?
Gast- Gast
Pfff, mijn groepje heeft vandaag de taken verdeeld voor onze presentatie van vrijdag.. We moeten een presentatie houden over Daltononderwijs en ik moet een typische lesactiviteit voor Dalton bedenken voor onze eigen groep.. Maar Dalton heeft geen typische lesactiviteiten voor zover ik weet, behalve de weektaken..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Het is wel beter om te stoppen ivm de kans op trombose.ExpressoB schreef:discussie met mijn vriend op msn..over stoppen met roken
in elke pil bijsluiter staat toch dat je moet stoppen met roken?! bij mij staat het er met dikgedrukte letters
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is wel beter om te stoppen ivm de kans op trombose.ExpressoB schreef:discussie met mijn vriend op msn..over stoppen met roken
in elke pil bijsluiter staat toch dat je moet stoppen met roken?! bij mij staat het er met dikgedrukte letters
er staat: als u rookt. U wordt dringend geadviseerd om te stoppen met roken als u de pil gebruikt, met name als u ouder bent dan 35 jaar (dit ben ik niet)
maar staat dit in elke pil bijsluiter?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Het is wel beter om te stoppen ivm de kans op trombose.ExpressoB schreef:discussie met mijn vriend op msn..over stoppen met roken
er staat: als u rookt. U wordt dringend geadviseerd om te stoppen met roken als u de pil gebruikt, met name als u ouder bent dan 35 jaar (dit ben ik niet)
maar staat dit in elke pil bijsluiter?
Ja..
Jordana- Ratel
'Eigen leren'..? (Dus formuleren, onderzoeken en uitvoeren van eigen leervraag)Stylegirl schreef:Pfff, mijn groepje heeft vandaag de taken verdeeld voor onze presentatie van vrijdag.. We moeten een presentatie houden over Daltononderwijs en ik moet een typische lesactiviteit voor Dalton bedenken voor onze eigen groep.. Maar Dalton heeft geen typische lesactiviteiten voor zover ik weet, behalve de weektaken..
Gast- Gast
oke bedankt voor het antwoord dames
kun je van 3 paracetemols en 1 voltaren(zit beetje diclofenac in) zo enorm suf worden?
(de eerste paracetemol was vanmorgen 8uur al hoor) maar de rest in de loop van dag/avond.
kun je van 3 paracetemols en 1 voltaren(zit beetje diclofenac in) zo enorm suf worden?
(de eerste paracetemol was vanmorgen 8uur al hoor) maar de rest in de loop van dag/avond.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:oke bedankt voor het antwoord dames
Ja daar kun je durf van worden..
Jordana- Ratel
Avond!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Het lijkt me niet, het is geen bekende bijwerking van paracatamol en/of diclofenac. Dat zijn geen gele sticker medicijnen.ExpressoB schreef:oke bedankt voor het antwoord dames
Maar jij kan er weer anders op reageren als een ander.
Gast- Gast
Dat is hier ook zo, als ik naar links kijk zie ik donkere lucht en naar rechts zie ik blauwe lucht!
Ik zal me omkleden en dan op naar de verjaardag
Fijne avond!
Ik zal me omkleden en dan op naar de verjaardag
Fijne avond!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat een raar weer... nu is het opeens zonnig...
EN morgen weer regen...
Klopt ook echt gewoon niets van..
Jordana- Ratel
Jordana schreef:ProudMama schreef:Wat een raar weer... nu is het opeens zonnig...
EN morgen weer regen...
Klopt ook echt gewoon niets van..
Ik wil geen regen...
Chocolate Cookie- Ratel
Ja opzich wel goed. Mijn reumafactor was wel, zoals altijd, erg hoog. Dus moet wel alles in de gaten houden op ontstekingen. De pijn in mijn reug en heupen is gelukkig met fysiotherapie te verhelpen!Maple schreef:CC, hoe was het bij de reumatoloog?
Heb alleen verder geen medicatie ofzo kunnen krijgen voor de fibro (in de zin van sterkere pijnstillers).
Chocolate Cookie- Ratel
CC, jammer dat je geen sterkere pijnstillers mag. Maar in elk geval fijn dat de pijn in je rug en heupen met fysio te verhelpen lijkt!! Was dat ook de pijn waarom je 't volleybal op een laag pitje hebt moeten zetten?
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: