Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bestelling Wehkamp...1 euro betalen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

bestelling Wehkamp...1 euro betalen? Empty bestelling Wehkamp...1 euro betalen?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 6:52

ik heb zaterdag iets besteld, en zou het morgen op kunnen halen bij zo'n DHL service punt.
Een dag ervoor zou je een berichtje krijgen, dat je daadwerkelijk morgen de goederen op kunt halen.

Maar nu krijg ik een acceptemail van Wehkamp...moet 1 Euro betalen

Ik vertrouw het niet helemaal, zie ook niets op de site staan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

bestelling Wehkamp...1 euro betalen? Empty Re: bestelling Wehkamp...1 euro betalen?

Bericht  Angela_1986 ma 20 jun 2011 - 7:01

Ik bestel vrij regelmatig iets op wehkamp maar dat heb ik nog nooit gehad... Als je bij een DHL servicepoint spullen ophaalt betaal je de gewone verzendkosten à € 4,95.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

bestelling Wehkamp...1 euro betalen? Empty Re: bestelling Wehkamp...1 euro betalen?

Bericht  rapa nui ma 20 jun 2011 - 7:24

Google er eens op, dan krijg je meer van die reacties en is dus wel van Wehkamp zelf als je een nieuwe klant bent. Even een reactie gekopieerd van het viva forum die iemand van de Whekamp kreeg:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Indien er een nieuwe klant zich aanmeld of er wordt een fraude gevoelig artikel besteld, verstuurd de krediet service een mail om de bestelling te bevestigen doormiddels € 1,00 aan ons over te maken via een ideal betalen.
De gestuurde mail is daarwerkelijk afkomstig van wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 0:58

had ook gegoogled, maar toen kreeg ik een forum waarbij advies werd gegeven om het NIET te doen.

Blijf het gek vinden dat het niet aangegeven staat. Maargoed....

Heb netje overgemaakt en nu maar wachten Cool

Gast
Gast

Bericht  lief-boefje di 21 jun 2011 - 9:53

ivax schreef:had ook gegoogled, maar toen kreeg ik een forum waarbij advies werd gegeven om het NIET te doen.

Blijf het gek vinden dat het niet aangegeven staat. Maargoed....

Heb netje overgemaakt en nu maar wachten Cool

hoi Ivax ,

ik heb dit zelf ook gehad en vond het ook gek! gelijk gebeld naar de wehkamp en dit klopt wel, juist omdat zij dan zeker weten dat jij echt degene bent dit besteld heeft. Snapje? Dat is de achterliggende gedachte.
lief-boefje
lief-boefje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: