Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote mond

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grote mond Empty Grote mond

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 19:26

Wanneer geeft jullie kindje een grote mond volgens jullie?
Wat verstaan jullie daar onder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 20:15

Als mijn dochter me zou uitschelden, zou ik dat een grote mond vinden. En als ze iets beveelt, dus ergens om vraagt zonder alsjeblieft te zeggen, dan wijs ik haar daar op. Dan moet ze het netjes van me vragen.

Ze zegt ook weleens dingen als 'mama is stout'. Maar dat vind ik geen grote mond. Dat soort dingen zegt ze dan alleen 'speels'. Daar word ik dus niet boos om.

Is er een reden dat je dit vraagt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  LMCurious do 9 jun 2011 - 20:27

Minneke schreef:Als mijn dochter me zou uitschelden, zou ik dat een grote mond vinden. En als ze iets beveelt.
+1, eveneens als ze zo naar anderen praten. Dus eigenlijk als ze mensen verbaal niet respecteren.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 20:29

LMCurious schreef:
Minneke schreef:Als mijn dochter me zou uitschelden, zou ik dat een grote mond vinden. En als ze iets beveelt.
+1, eveneens als ze zo naar anderen praten. Dus eigenlijk als ze mensen verbaal niet respecteren.

Haha, ja natuurlijk. Ik was even vanuit mezelf aan het denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 20:45

Ik kreeg als kind altijd te horen dat ik weinig respect had voor mijn ouders en ik zie nu nog steeds dat er veel mis gaat bij mijn moeder thuis. Ik ben daarom best bang dat ik hetzelfde ga doen als mijn moeder en ons zoontje een enorme brutale aap word zonder respect voor oudere mensen. Of dat hij ook totaal geen respect voor mij heeft en gewoon alles zegt wat hij wilt zeggen.

Als ik zie hoe mijn broertje en zusje doen bij mijn moeder :shock: Dat wil ik gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:21

Ze moeten mij inderdaad niet uitschelden, anderen ook niet btw.
Respect voor anderen vind ik ook heel belangrijk.

Lise kwam laatst thuis en toen zei ze: DRINKEN!! Uhh sorry, hoe vraag je dat? Dat vind ik niet kunnen en ze wordt daar dan ook op gewezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Darius do 9 jun 2011 - 23:42

Lauren.s geeft nog niet echt en grote mond, zegt wel eens 'stomme mama' maar dat accepteer ik wel. Hij zegt het als hij iets niet mag hebben bijvoorbeeld, en dan vind ik dat je dat best wel mag zeggen, zeker op deze leeftijd. Soms slaat hij mij dan ook, maar dat accepteer ik niet. En ik hou net als weetjewel niet van: 'Drinken!' 'Koek!" Hij moet dan netjes vragen: mama, mag ik een koekje alsjeblieft? (hij kan nu zeggen: 'mama, koekje, blief?' met een lief gezichtje erbij.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote mond Empty Re: Grote mond

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum