Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Kreeftje ma 5 aug 2013 - 22:49

Hè allemaal, wat een leuk topic, is me nog nooit opgevallen.

Ik lees graag de boeken van Chantal van Gastel. De nieuwste heb ik klaarliggen voor vakantie (dan lees ik eigenlijk het meest). Heb ooit een boek gelezen van Mariette Middelbeek. Vond ik ook heel leuk. Iemand nog leuke titels van haar?

En ook even een ander vraagje, heb een iPad, maar kan ik daar nou ook (makkelijk) boeken opzetten? Of gaat dat alleen via iTunes?
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sam ma 5 aug 2013 - 23:49

Sushi schreef:Waarom Sam?
Is er wat gebeurd in dat topic?


Omdat het alleen nog ging over boeken krijgen. Vaak ook van net nieuwe leden.
Heb geen zin om mijn naam daarmee te verbinden. Als iemand het mist staat ze vrij om een nieuwe te openen Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sam ma 5 aug 2013 - 23:51

Kreeftje: gewoon naar jezelf mailen en dan openen met ibooks.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet di 6 aug 2013 - 6:05

Sam schreef:
Willem schreef:Is er nou gezamenlijk besloten om het ebook topic te sluiten? Ik heb het laatste deel van de discussie gemist denk ik?

Niet samen. Iemand tipte me daarover. Ik heb t laten sluiten. Wil het niet aan mij gelinkt hebben.
Ja dat viel mij ook op..kon hem niet meer vinden :P
Maaaar hoe kom ik nou aan ebooks..Sad Nooooooooo
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Davinia di 6 aug 2013 - 6:28

Kreeftje schreef:Hè allemaal, wat een leuk topic, is me nog nooit opgevallen.

Ik lees graag de boeken van Chantal van Gastel. De nieuwste heb ik klaarliggen voor vakantie (dan lees ik eigenlijk het meest). Heb ooit een boek gelezen van Mariette Middelbeek. Vond ik ook heel leuk. Iemand nog leuke titels van haar?

En ook even een ander vraagje, heb een iPad, maar kan ik daar nou ook (makkelijk) boeken opzetten? Of gaat dat alleen via iTunes?

 Welke is de nieuwste? 'Zwaar verguld?'. Die vond ik ook erg leuk, vond sowieso alle boeken die over Isa en Ruben gingen erg leuk. 

Mariette Middelbeek heb ik 'Single' 'Turbulentie' en 'Status OK' van gelezen. Ook die vond ik weer erg leuk. Ik zag dat ze nu ook een ander boek heeft 'Crash'. Ik denk dat dat mijn volgende boek word. 

Van Jill Mansell ben ik ook fan! Ik heb vanmiddag 'Huisje, boompje, feestje' uit gelezen, super leuk boek!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  _Liv di 6 aug 2013 - 9:43

Ik heb net "zwaar beproefd" van Chantal van Gastel gelezen. Ik vind Isa en Ruben ook leuk. Zo herkenbaar! Ik weet nog niet wat ik hierna ga gelezen. Heb er nog aardig wat, maar denk dat ik voor een chicklit ga op m'n iPad.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Davinia di 6 aug 2013 - 20:17

Liv; hierna komt 'Zwaar verguld', het laatste boek van Isa en Ruben. Die moet je ook eventjes lezen natuurlijk Wink
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  _Liv di 6 aug 2013 - 21:46

Ik heb net even gekeken en die staat op de iPad. Ik denk dat ik daar aan ga beginnen op vakantie. We vertrekken zaterdag en ik heb genoeg boeken opde iPad staan. Laughing Ik vind lezen echt heerlijk, maar heb er normaal gesproken zo weinig tijd voor.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi di 6 aug 2013 - 22:58

Davinia schreef:Van Jill Mansell ben ik ook fan! Ik heb vanmiddag 'Huisje, boompje, feestje' uit gelezen, super leuk boek!

Goed om te horen! Ik ben daar nu in bezig Very Happy

Ik ben alleen laatst in slaap gevallen tijdens het lezen (was gewoon pa 9 uur 's avonds op de bank of zo, stom he) dus ik weet geloof ik niet meer zo goed waar het over ging dus ik moet denk ik een paar pagina's terugbladeren haha.

Zwaar Verguld wil ik ook nog heel graag lezen!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  FireButterfly wo 7 aug 2013 - 0:21

Ik heb alle boeken gelezen van Chantal van Gastel. Wat een heerlijke boeken. Ik moest helemaal huilen bij een stukje van Geknipt voor jou. Isa en Ruben begin ik te missen na die hele trilogie te hebben gelezen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Jeanette wo 7 aug 2013 - 19:14

Pannetoet schreef:
Sam schreef:
Willem schreef:Is er nou gezamenlijk besloten om het ebook topic te sluiten? Ik heb het laatste deel van de discussie gemist denk ik?

Niet samen. Iemand tipte me daarover. Ik heb t laten sluiten. Wil het niet aan mij gelinkt hebben.
Ja dat viel mij ook op..kon hem niet meer vinden :P
Maaaar hoe kom ik nou aan ebooks..Sad Nooooooooo

Ja, ik was hem al kwijt! Zonde! Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Davinia vr 9 aug 2013 - 6:53

Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  SarahKey vr 9 aug 2013 - 22:06

ah daarom kon ik dat topic niet meer vinden over de ereaders! Ik krijg er vandaag 1, na lang zoeken , wikken en wegen. Alvast voor mijn verjaardag :cheering: 
Hmm moet ik even een andere manier vinden om boeken te lenen Wink 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sam za 10 aug 2013 - 0:48

Dames, jullie kunnen ook zelf zo'n topic aan maken hoor.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet za 10 aug 2013 - 5:32

Davinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijl Very Happy


SarahKey: Whoehoeeee leukk!! Welke krijg je?


@ Sam: Ja dat zou kunnen haha..maar ik weet niet of er veel meiden zijn die dat handig/leuk zouden vinden!

***
Ik ben nog bezig in Getuige, echt heel spannend maar een ozo dik boek :P Dus dat duurt nog wel even voordat ik hem uit heb.. maar hijs leuk! 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  SarahKey za 10 aug 2013 - 7:16

Pannetoet: ik heb de sony p nog wattus t2. :cheering: 

Ik heb nu bon bini beach van suzanne vermeer en die ga ik vanavond maar eens lezen. Die boeken lezen als een tierelier.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  applestar zo 11 aug 2013 - 1:22

Ik heb de afgelopen 2 weken toch een partij boeken gelezen! De meeste wel op vakantie hoor, maar het is een hele lijst geworden

 Sophie Kindsella -  ik krijg je wel
Jill Mansell - Huisje, boompje, feestje
Suzanne vermeer - Route de solei
James Patterson - Ren, alex cross
Save haven
Sylvia day - begeerd door jou


En ben nu bezig in Simone van der vlugt - aan niemand vertellen

Allemaal leuk en echte aanraders!  Vooral Save Haven is mooi!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Davinia zo 11 aug 2013 - 1:46

Pannetoet schreef:
Davinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijl Very Happy

 Dat was  'De vraagprijs'. Ik was er pas nog weer in begonnen, maar ik weet niet, het pakt me gewoon niet.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet ma 12 aug 2013 - 2:12

Davinia schreef:
Pannetoet schreef:
Davinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijl Very Happy

 Dat was  'De vraagprijs'. Ik was er pas nog weer in begonnen, maar ik weet niet, het pakt me gewoon niet.
Die heb ik nog hier thuis liggen..en ik ga er vast wel ooit in beginnen :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Burn ma 12 aug 2013 - 5:55

Heeft er iemand het boek Simone Heitinga Stasja Köhler - De onvrije oefening ?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 17 aug 2013 - 7:24

Ik heb vandaag De wraak van Prada gekocht. Ben erg benieuwd Very Happy

Pannetoet bedankt voor de tip, kan nu weer tekst vetgedrukt maken bounce 

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet zo 18 aug 2013 - 22:30

Geen dank Thinkpink!

Ik moet nog 51 blz en dan heb ik Getuige uit! Sad Ik zit er zo goed in dat ik het bijna jammer vind dat hij bijna uit is.. :P 


EDIT: Ik heb hem gisteren uitgelezen en wat een waanzinnig boek! Hij was wel écht dik maar er zat echt een goed verhaal in waarin je vaak op het verkeerde spoor werd gezet :P Ik ga straks beginnen in Glazuur - Lisette Jonkman, even een luchtige chicklit.. smile 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Maris82 di 20 aug 2013 - 1:00

Ik ben net begonnen in 'Mag ik je nummer even?' van Sophie Kinsella.
Hilarisch!! Wat zijn haar boeken toch altijd leuk!
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet zo 25 aug 2013 - 5:47

Owjaa haar boeken zijn te leuk! Ik vind het nog altijd jammer dat ze de laatste tijd niet meer zoveel boeken uitbrengt.. Ik moest serieus afkicken na haar shopaholic-serie :P anyways ik heb net Glazuur uitgelezen en wat een geweldig boek was dat! Echt een feelgood boek, heerlijk! Ik vind het echt balen dat haar nieuwe boek (Verkikkerd) niet gratis te krijgen is als ebook Sad Naja dan neem ik die wel als paperback mee op vakantie (Heb ik meteen een voorwerp om op deze-tafel-is-bezet te leggen hihi) Euhm..ik heb nog niet echt een idee waar ik morgen in ga beginnen. Of weer een leuke chicklit of een spannende thriller...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet do 29 aug 2013 - 0:42

Joehoe meiden! Leven we nog? Ennn lezen we nog? :P Of ligt iedereen met haar kont aan het zwembad in een heerlijk vakantieland?


In mijn vorige post had ik Glazuur uitgelezen en ik ben begonnen in Chatroom (Heleen Vreeswijk) en ik moet nog 70blz zoiets maar ik vond het in het begon kinderlijk en voor de hand liggend, vrij voorspelbaar eigenlijk maar nu vind ik hem wel spannend! Ik ga hem zo even uitlezen Very Happy 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 30 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum