Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 1 van 31 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink vr 19 nov 2010 - 8:16

Laten we hier gewoon verder gaan!

Heeft er iemand nog leuke boeken gelezen of gekocht?

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:27

Yo! Een nieuw topic, goed idee!
ThinkPink, ben je nieuw of heb je een nieuwe naam? En zo ja, wie was je voorheen?

Ik ben momenteel bezig in Zoals Ze Is van Marian Keyes. Had net Watermeloen uit en bedacht me toen dat ik dan net zo goed deze kon lezen, gaat over een andere Walsh-zus. Jammer dat er geen boek over Helen is!

Ik vind het boek tot nu toe al erg leuk!
Verder heb ik van mijn verjaardag nog voor € 35,00 aan boekenbonnen liggen, maar ik denk dat ik met uitgeven even wacht tot het nieuwe jaar. Het wordt natuurlijk nog Sinterklaas en Kerst en in januari ga ik met een vriendin naar het Boekenfestijn in Rotterdam! Nu al zin in! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:28

Hahaha ik ben zo slecht! Ik heb me niet kunnen inhouden en € 30,00 van de cadeaubonnen toch uitgegeven...

Ik heb gekocht:

Charlotte Link - Het Huis Van De Zusters
Lauren Weisberger - Champagne In Chateau Marmont
Jenny Downham - Voor Ik Doodga

Laatste boek heb ik net al even snel een paar pagina's in gelezen en het leest echt fijn. Het is van een nieuwe serie van Poema Pocket, de Young Adult-serie. Ben ik wellicht wel iets te oud voor, maar dat is dan even jammer.
Dit boek gaat over een meisje van 16 met leukemie. Ze wil voordat ze doodgaat nog allemaal dingen doen en daar maakt ze een lijst van.

Op Chicklit.nl las ik trouwens dat de vertaler van Champagne In Chateau Marmont veel spelfouten heeft gemaakt in het boek... Ben erg benieuwd of ik ze ook ontdek Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 20 nov 2010 - 4:28

Ik heb een nieuwe naam. Was eerst G.aby.

Ik ben vandaag naar het Boekenfestijn in Nieuwegein geweest, daar heb ik weer wat leuke boeken kunnen scoren. Verder heb ik 15 minuten van Maaike Schutten gekocht.
Ik heb ook nog € 55,00 boekenbonnen liggen van mijn verjaardag angel kan dus nog even vooruit!

Op mijn Ereader ben ik bezig in Mini Shopaholic. Geweldig boek weer!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:34

Haaaai G.aby! Wat leuk dat je hier ook bent! Was het druk op het boekenfestijn? Hadden ze veel dezelfde titels als voorgaande jaren liggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 20 nov 2010 - 4:48

Haha gelukkig dat jij er ook bent Sushi, anders is het in dit topic best rustig!

Op zich lagen er best wel weer veel boeken die ik eerder heb gezien of die ik al had. Ik heb nu voor € 45,00 gekocht. Meestal koop ik tussen de € 50,00 en € 65,00. Heb nu wat nieuwere en dus duurdere boeken gekocht.
Nu weer een jaar wachten tot ik ga, tenminste als ze dezelfde maanden aanhouden. Dan is het Boekenfestijn het eerst weer in Utrecht waar ik heen kan.

Het lezen op de Ereader gaat tot nu toe hartstikke goed. Ik heb eerst Versier me dan van Jill Mansell gelezen en ben nu dan begonnen in Mini Shopaholic. Het concept blijft natuurlijk hetzelfde, maar het is geweldig welke streken Minni weer uithaalt. Hopelijk volgen er nog meer boeken al ben ik bang dat het misschien dan een beetje té uitgekauwd wordt.

De nieuwe van Lauren Weisberger heb ik ook al. Heb vorige week de nieuwe van Katie Fforde gekocht. Deze maanden blijven er gewoon veel te leuke boeken uitkomen! En niet te vergeten in december de nieuwe van Belinda Jones smile

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:52

Zo, je hebt een flink bedrag uitgegeven, lekker hoor! Je zit dus weer lekker goed met allemaal verse boeken Very Happy
Leest zo'n e-Reader ook lekker in bed? Of neem je hem alleen mee als je bijvoorbeeld met de trein gaat?
Ik vond Mini Shopaholic ook weer geweldig! Heb regelmatig hardop gelachen!
Vanavond komt er een vriendin bij me langs die op tijd weer weg moet, en ik denk dat ik daarna lekker ga lezen in bed. Heb al zoveel drukke zaterdagen achter de rug, is ook wel eens lekker om op tijd naar bed te gaan met een kopje thee (oh ik klink als een ouwe oma haha!).
Ga jij nog wat leuks doen in 't weekend verder? Ik heb alleen morgenmiddag een verjaardag en verder niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 20 nov 2010 - 5:01

Ja erg hè, kan het gewoon niet laten. Op het Boekenfestijn ook, dan zie ik weer allemaal leuke boeken en dan denk ik weer: HEBBEN HEBBEN HEBBEN. Het uitgegeven bedrag maak ik dan voor mezelf weer goed door te denken "normaal koop je maar 2-3 boeken voor dat bedrag".

Ik ga met de auto naar mijn werk, dus heb de Ereader nog niet meegenomen in de trein ofzo. Lees vooral thuis op de bank en ook wel eens in bed. Gaat allemaal prima, ik hoefde er helemaal niet aan te wennen. Je kunt ook op verschillende manieren bladeren: op een knop drukken of door een omsla beweging op het touchscreen te maken. Bovendien vind ik het echt een hele leuke gadget en niet te vergeten de vele gratis boeken. Eigenlijk zou ik dan geen 'echte' boeken meer moeten kopen, maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen Laughing

Vandaag zijn mijn vriend en ik wezen shoppen. Alvast wat bonnen opgemaakt die ik voor mijn verjaardag heb gehad. Het was stervens druk in Leiden want sinterklaas kwam aan...
Voor morgen eigenlijk geen plannen, dus ik denk lekker lezen!
Dit is trouwens het eerste weekend sinds dat we samenwonen dat we een weekend niks te doen hebben, geen visite, helemaal niks. Heeeerlijk smile

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 10:00

OH!!! Ik wil ook wel een keer met jouw boekenshoppen in Leiden smile Ik woon daar vlakbij (15 minuten fietsen)!
Ik vind de Selexyz in Leiden heel fijn! En De Slegte is ook altijd leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet za 20 nov 2010 - 10:23

Ik ben nog steeds bezig in Shopaholic smile Nu al wel in het 2de deel (Hoofdstuk 8 ) en hij is echt geweldig! Vandaag wezen shoppen en ik zag zo ontzettend veel leuke boeken .. die ik zeker nog wil hebben zijn: Turbulentie, Champagne in Chateau Marmont, Deja Vu, Ploeteren op pumps, De babyplanner, Spetters en Schoenen, Door dik en dun ennnn zo kan ik nog wel even doorgaan haha .. wat is lezen ontzettend leuk en verslavend!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink do 25 nov 2010 - 9:25

Sushi Haha dat lijkt me ook wel een keer leuk, de heeeele dag boeken shoppen. Ik kom alleen niet uit de omgeving van Leiden, het was namelijk een shop-uitje met mijn vriend. We waren namelijk al naar het Boekenfestijn geweest en het was pas 11.00 uur ofzo en ik wilde nog niet naar huis. Wilden we eerst naar Gouda gaan en zijn later toch naar Leiden gegaan, maar dat was best nog een stuk rijden.
Die zondag ben ik trouwens ook nog naar Utrecht geweest. Ik heb toen geen boeken meer gekocht. Wel een hele mooie make-up set bij de Sephora gezien maar ik vond em te duur. En nu baal ik al de hele week dat ik em niet gekocht heb. Misschien het weekend toch maar halen.

Even ontopic weer:
Heb eigenlijk niet meer gelezen. Op het werk was het druk, werkelijk een gekkenhuis, en heb er geen puf meer voor gehad.
Begin december komt het nieuwe boek van Belinda Jones, daar kijk ik wel naar uit!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 9:29

Ik heb Voor ik doodga gelezen Sushi, en ik vond het een mooi boek smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Rovine do 25 nov 2010 - 23:18

Ik ga volgen, lees ladingen boeken, 2-3 per week.

Één van de laatste bekende boeken is Mini Shopaholic (zoiets toch?), het laatste deel. Ik vond die een beetje tegenvallen eigenlijk. Wel in één ruk uitgelezen, maar het was een flinterdun verhaal, nogal ongeloofwaardig. Ik vond de karakters niet "zichzelf" meer.

Ik zal even moeten kijken waar ik nu in bezig ben, gaat over een meisje die bij een roddelblad werkt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Chocolate Cookie vr 26 nov 2010 - 2:09

Ik ben nog altijd bezig in het eerste deel van gossip girl (nee ik kijk het niet:P). Maar heb er nog niet echt tijd voor gemaakt om verder te lezen. Moet ik maar eens doen, want de daarop volgende delen heb ik ook klaar liggen smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Lies vr 26 nov 2010 - 2:43

Ik ga dit topic ook even volgen..Ben door al mn boeken heen dus het is hoog tijd voor wat vers leesvoer Very Happy
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:57

Ik heb gisteravond Voor Ik Doodgauitgelezen, prachtig boek!
Nu even een "nieuw" boek uitzoeken om te lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Shisha vr 26 nov 2010 - 23:01

Ik heb net mini shopaholic binnen gekregen! Very Happy Ik vind alle boeken van haar tot nu toe geweldig dus ik zal mij hier ook wel weer mee vermaken!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet vr 26 nov 2010 - 23:48

Bij mij niks nieuws want ik ben nog steeds bezig in de Shopaholic Omnibus .. ondertussen bij hoofdstuk 14 van deel 2 en hij blijft leuk en vermakelijk smile Heb alleen niet zo heel veel tijd om te lezen op het moment en dat is best jammer maar dat komt vast wel weer!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  aardbeitje za 27 nov 2010 - 4:08

Ik heb pas liefde enzo van Emily Giffin gelezen. Vond het een erg leuk boek. Ik had nog nooit een boek van haar gelezen. Ga binnenkort maar eens kijken voor nog meer boeken van haar. Daarna heb ik vergeet het maar van Melissa Nathan gelezen. Daar moest ik echt even inkomen. Vond m niet heel bijzonder. Maar ik heb toch doorgelezen en aan het einde werd ie wel leuker.
Nu ben ik even geen chicklit aan het lezen. Ben bezig in de eetclub van Saskia Noort.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 4:12

aardbeitje schreef:Ik heb pas liefde enzo van Emily Giffin gelezen. Vond het een erg leuk boek. Ik had nog nooit een boek van haar gelezen. Ga binnenkort maar eens kijken voor nog meer boeken van haar. Daarna heb ik vergeet het maar van Melissa Nathan gelezen. Daar moest ik echt even inkomen. Vond m niet heel bijzonder. Maar ik heb toch doorgelezen en aan het einde werd ie wel leuker.
Nu ben ik even geen chicklit aan het lezen. Ben bezig in de eetclub van Saskia Noort.

Zijn beide echt leuke schrijfsters en ik raad je dan ook zeker aan om de andere boeken te gaan lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  aardbeitje za 27 nov 2010 - 5:12

Minella schreef:
aardbeitje schreef:Ik heb pas liefde enzo van Emily Giffin gelezen. Vond het een erg leuk boek. Ik had nog nooit een boek van haar gelezen. Ga binnenkort maar eens kijken voor nog meer boeken van haar. Daarna heb ik vergeet het maar van Melissa Nathan gelezen. Daar moest ik echt even inkomen. Vond m niet heel bijzonder. Maar ik heb toch doorgelezen en aan het einde werd ie wel leuker.
Nu ben ik even geen chicklit aan het lezen. Ben bezig in de eetclub van Saskia Noort.

Zijn beide echt leuke schrijfsters en ik raad je dan ook zeker aan om de andere boeken te gaan lezen!

Van Melissa Nathan heb ik ook kus me Kate in de kast staan. En al gelezen ook. Weet het niet meer zo goed, maar volgens mij vond ik die wel leuk ook. En van Emily Giffin ga ik zeker meer boeken kopen.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:03

aardbeitje schreef:
Minella schreef:
aardbeitje schreef:Ik heb pas liefde enzo van Emily Giffin gelezen. Vond het een erg leuk boek. Ik had nog nooit een boek van haar gelezen. Ga binnenkort maar eens kijken voor nog meer boeken van haar. Daarna heb ik vergeet het maar van Melissa Nathan gelezen. Daar moest ik echt even inkomen. Vond m niet heel bijzonder. Maar ik heb toch doorgelezen en aan het einde werd ie wel leuker.
Nu ben ik even geen chicklit aan het lezen. Ben bezig in de eetclub van Saskia Noort.

Zijn beide echt leuke schrijfsters en ik raad je dan ook zeker aan om de andere boeken te gaan lezen!

Van Melissa Nathan heb ik ook kus me Kate in de kast staan. En al gelezen ook. Weet het niet meer zo goed, maar volgens mij vond ik die wel leuk ook. En van Emily Giffin ga ik zeker meer boeken kopen.

Emily Giffin -- Doortrapt!, ingepikt! en Zo klaar met jou heb je ook nog! De laatste moet ik zelf ook nog lezen smile
Melissa Nathan -- De Nanny is ook super leuk; kus me kate ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Rovine za 27 nov 2010 - 22:50

Doortrapt is inderdaad best leuk!

Dit weekend heb ik Net echt! van Emma McLaughlin en Nicola Kraus gelezen. Ik had wel de indruk dat het geschreven was voor een iets jongere doelgroep dan ik ben (eind middelbare school), maar hij las wel lekker weg. Grappig verhaal, dat wel. Ik plaats wel even een stukje erover, weet iedereen waar ik het over heb;

Jesse is een van de zes middelbare scholieren die verkozen zijn om mee te doen aan een nieuwe reality-show. Ze lijkt er niet echt geknipt voor, want ze behoort niet tot het populaire clubje, heeft een saaie bijbaan en draagt niet de nieuwste merkkleding. Jesse had nooit verwacht te worden gekozen, maar je kunt maar liefst veertigduizend dollar winnen en die kan ze goed gebruiken. Het enige wat ze hoeft te doen is beste vrienden te worden met mensen met wie ze niets gemeen heeft. Te midden van uiterlijke schijn, gespeelde gevoelens en onderlinge jaloezie kan Jesse steeds minder goed onderscheid maken tussen wat echt is en wat er alleen maar goed uitziet op televisie…

Nu bezig in Loslippig van Marie-Cecile Beniers. Voor een Nederlands boek erg verfrissend. Vind de Nederlandse chickclits vaak nogal afgeraffeld en duf, deze doet niet onder voor de buitenlandse!

Suzanne gaat na een wereldreis aan de slag bij een roddelblad. Niet iets wat ze ambieert, maar ze hoopt hiermee de nodige contacten in de bladenwereld op te doen. Bovendien verdient het erg goed. Al snel ontdekt Suzanne dat de roddeljournalistiek en de vaderlandse showbizz een aparte wereld vormen, met eigen regels en wetten. De redactie is een rariteitenkabinet en de hoofdredacteur een achterdochtige tiran.

Suzannes nieuwe werk blijkt een aaneenschakeling van bizarre ontmoetingen en tenenkrommende interviews met B-sterren. Als ze een geheime relatie krijgt met Milo, een van de meest populaire BN'ers, is ze plots zelf een gewilde prooi voor alle paparazzi die jagen op de identiteit van Milo's nieuwe liefde. Is Suzanne opgewassen tegen alle achterklap en ellebogenwerk in haar nieuwe baan én tegen de roddels rond haar relatie met Milo?


Verder heb ik dit weekend ook nog een iets minder luchtig exemplaar gelezen; Natascha Kampusch – De diefstal van mijn jeugd . Die ben ik nog wat aan het laten bezinken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:45

Ik heb van Sinterklaas MINI SHOPAHOLIC gekregen, jeeej!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 4 dec 2010 - 7:47

Ik heb vandaag Mini Shopaholic uitgelezen op mijn E-reader. Wat een heerlijk boek was het weer! In het midden van het boek had ik zoiets van "mwah" maar daarna werd het boek al snel weer erg leuk. Heb ook erg gelachen om het stukje dat Minnie heeft geshopt op internet Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 31 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum