Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kost geld wisselen bij de bank geld?

+2
baboeska
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:53

Ik wil munten van 50 cent, 1 euro en 2 euro omwisselen voor muntjes van 20 cent. Weet iemand of dit kan bij de bank en of dit geld kost of gewoon kosteloos is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 9:00

Volgens mij kost het niets!
Vaak kun je het bij een benzine station ook wel proberen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  baboeska do 2 jun 2011 - 9:02

Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar volgens mij kan dit ook kosteloos.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:03

Hmm, anders stuur ik K wel even naar de bank morgen, gelijk om 9 uur. Ik moet om half 9 bij de kapper zijn en daarna heb ik geen tijd meer, denk ik. Als het bij de bank niet lukt/geld kost kunnen we altijd nog een benzinestation proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:04

baboeska schreef:Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar volgens mij kan dit ook kosteloos.

Het gaat om 45 euro. Daar kunnen ze toch niet moeilijk over doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  baboeska do 2 jun 2011 - 9:08

Lijkt me niet dat ze daar moeilijk over gaan doen nee smile
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 9:37

Nou dat zou toch nog best wel eens kunnen. Ik weet dat winkels vaak wel moeten betalen voor de rollen met geld. Daarom willen ze ook graag kleingeld hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  rapa nui do 2 jun 2011 - 9:44

Volgens mij is er bij de Rabobank zo'n machine waar je je kleingeld instopt en dan wordt dat bedrag automatisch gestort op je bankrekening. Als je rollen muntgeld wilt halen is daar weer een andere automaat voor en het bedrag van die rol met munten wordt dan weer van je bankrekening afgehaald. Er zijn wel banken waar je er voor moet betalen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:55

Sommige banken hebben tegenwoordig niet eens een cash-loket meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:01

rapa nui schreef:Volgens mij is er bij de Rabobank zo'n machine waar je je kleingeld instopt en dan wordt dat bedrag automatisch gestort op je bankrekening. Als je rollen muntgeld wilt halen is daar weer een andere automaat voor en het bedrag van die rol met munten wordt dan weer van je bankrekening afgehaald. Er zijn wel banken waar je er voor moet betalen.

dit wilde ik ook typen smile Ik zit bij de Rabo en daar kost het niks. Geld storten en weer die rollen kleingeld eruit halen dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:16

Fairytale schreef:Nou dat zou toch nog best wel eens kunnen. Ik weet dat winkels vaak wel moeten betalen voor de rollen met geld. Daarom willen ze ook graag kleingeld hebben.

Klopt...

Daarom ging ik altijd wisselen bij het loket van de parkeergarage voor onze winkel Very Happy Zij blij, wij blij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 21:28

Volgens mij kost dat wel geld, daarom zijn supermarkten ook altijd blij met kleingeld, want ze moeten extra betalen voor die rolletjes klein geld.
Andersom kost het ook vaak geld, als je klein geld wilt storten (in ieder geval bij de ING)

Edit: Had de andere reacties nog niet gelezen, zie nu dat er meer mensen met de opmerking kwamne dat supermarkten ook moeten betalen voor de rolletjes kleingeld
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Jeanette do 2 jun 2011 - 21:31

rapa nui schreef:Volgens mij is er bij de Rabobank zo'n machine waar je je kleingeld instopt en dan wordt dat bedrag automatisch gestort op je bankrekening. Als je rollen muntgeld wilt halen is daar weer een andere automaat voor en het bedrag van die rol met munten wordt dan weer van je bankrekening afgehaald. Er zijn wel banken waar je er voor moet betalen.

+1

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kost geld wisselen bij de bank geld? Empty Re: Kost geld wisselen bij de bank geld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum