Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haren veel te rood

Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Haren veel te rood

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:19

Ik heb donderdag mn haar laten verven bij de kapper, maar het is echt veel te donker én te rood geworden. Nou zeiden ze wel dat het door te wassen minder zou worden, maar ik betwijfel het, want het is écht rood! Ik wilde overigens bruin, maar wel een warme kleur bruin, maar absoluut geen rood!

Het is nu ongeveer deze kleur, maar dan nog donkerder, echt richting roodzwart ofzo:

Haren veel te rood Eenwarmerodekleurpastgoedbijeenwarmhuidtype_thumb

Ik wil het nu over 2 weken opnieuw verven, als het rode er dan nog niet uit is.. Dan deze kleur van John Frieda:

Haren veel te rood The-look

Gaat dat nog werken/goed pakken??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:44

Ik heb weleens gehoord dat je niet met anti-roos-shampoo moet wassen wanneer je net je haar rood hebt geverfd, omdat dat de kleur dan vervaagt. Misschien dat dus maar doen Wink?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 11:56

Op internet staat idd als je haar te rood is geworden, dat je het met anti-roos shampoo moet wassen om de kleur te vervagen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:12

Ok dat ga ik maar ff kopen dan, who knows Very Happy Vandaag met wassen kwam er sowieso al mega veel rood vanaf, mn hele bad was rood haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:35

Mijn haar is dus ook veel te rood. Hij was drie dagen leuk, maar nu is hij vervelend.

Mijn kapper zei:"Alles wat je doet, was het niet met Head & Shoulders". Dus mijn tip aan jou;'Wassen met H&S!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 1:36

Ik heb mn haar nu 4x gewassen met gewone shampoo, maar dr kwam me toch een vloedgolf rood uit mn haar zetten! Zeker de eerste keer, nu is het steeds minder. Leek wel alsof er iemand vermoord was in mn badkuip :P Het is nu dus ook al een stuk minder rood en ik begin er ook al aan te wennen Very Happy Alleen nog ff mn wenkbrauwen laten verven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haren veel te rood Empty Re: Haren veel te rood

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum