Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

+9
Novalee
Monnie
pindaatje
Susan
Linda
Nana
PapillonRose
kletskousje
Pien
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Pien zo 22 mei 2011 - 21:40

Komende week (26 tot en met 28 mei) hebben ze bij de DA 20% korting op het hele assortiment en wilde ik graag de verzorgingsspullen voor onze kleine gaan halen. Ik wilde nu alleen van jullie weten voor welk merk jullie gekozen hadden, wat voor soorten je hebt gehaald en of het bevalt?


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  kletskousje zo 22 mei 2011 - 21:45

Ik heb alles van Zwitsal en vind het erg fijn!
Het ruikt ook zo heerlijk! Laughing
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 21:54

Ik gebruik ook Zwitsal.
Heb alles gekocht maar veel gebruik ik niet (meer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 21:56

La Roche, Neutral en Zarqa smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Pien zo 22 mei 2011 - 21:59

FoolishSam schreef:La Roche, Neutral en Zarqa smile
ja oke, maar wat gebruikte je van welk merk en hoe beviel het? de merken zelf kan ik via google ook wel achterhalen Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  PapillonRose zo 22 mei 2011 - 22:00

Ik gebruik het meeste van Zwitsal:
- massageolie
- wasgel
- shampoo
- billencrème
- talkpoeder
- bodylotion
- haarlotion

Verder heb ik nog wat dingetjes van andere merken: Sudocrem, badolie van Bumblies en bodylotion voor de droge huid van La Roche Posay.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Nana zo 22 mei 2011 - 22:15

Na een zoektocht langs allerlei producten bevalt dit ons het beste:

Wasgel van Natusan en Neutral.
Haarlotion van Zwitsal.
Billendoekjes van Pampers Sensitive.
Bepanthen voor schrale huid/ luieruitslag.
Balneum als creme (bodylotion).
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Linda zo 22 mei 2011 - 22:16

Ik had de verzorgingsproducten van Lavera gekocht, de lijn neutral baby en kind. Ik wilde graag een verzorgingsproduct gebruiken wat van natuurlijke ingredienten is gemaakt en wat BDIH gecertificeerd is.

De volgende producten had ik gekocht:

Badolie, gebruik ik nog steeds veel.

Shampoo, gebruik ik nog niet. M'n dochter heeft wel haar, maar ik vind het niet nodig om dat nu al te gebruiken.

Gezichtscreme, heb ik in het begin gebruikt. Het was behoorlijk koud toen ze is geboren en dit spul smeerde ik op haar gezichtje als we naar buiten gingen. Inmiddels heeft ze geen droog gezichtje meer.

Huidolie, smeer haar iedere dag daarmee in.

Bodylotion, één keer gebruikt, maar de olie vind ik prettiger.

Wondwerende creme (o.a. tegen luieruitslag), geen prettig spul. Inmiddels gebruiken we zwitsal zinkzalf, werkt vele malen beter.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:30

Pien schreef:
FoolishSam schreef:La Roche, Neutral en Zarqa smile
ja oke, maar wat gebruikte je van welk merk en hoe beviel het? de merken zelf kan ik via google ook wel achterhalen Wink

Ja maarja, ja kan nu gaan inslaan, maar misschien kan je kindje wel niet tegen een bestandsdeel enz smile Ik zou niet al te veel kopen als ik jou was! Wij hadden ladingen zwitsal en nu staat alles ongebruikt in de kast en heb ik alles van zarqa gekocht. La Roche had de huisarts aangeraden (badschuim) en neutral heb ik het wasmiddel van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Pien zo 22 mei 2011 - 22:32

ik ga natuurlijk niet volop in slaan, maar wil wel een overwogen keuzen maken.... ik kan op google kijken en dan vind ik allemaal merken, keuze genoeg. maar ik wil juist ervaringen weten, iemand die als moeder bijv al een gevoelige huid heeft, welk merk zij heel fijn vond en welke dus totaal niet... of iemand die zelf nooit ergens last heeft maar na het gebruik van zwitsal een baby'tje kreeg vol uitslag! snap je?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Linda zo 22 mei 2011 - 22:48

Oja, dat was ik vergeten erbij te zeggen. Ik heb zelf eczeem, dus ik ben op zoek gegaan naar iets natuurlijks wat zacht voor de huid is.

Ik denk trouwens dat je niet heel duidelijk antwoord op je vraag zal krijgen. Want het wisselt ook gewoon erg per kindje hoe ze op een bepaald product reageren.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:55

Alles van Lief, waarom ? Omdat het zooooo lekker ruikt I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:05

Ik heb een hele voorraad Zwitsal. Dat ruikt zooo lekker!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Susan zo 22 mei 2011 - 23:07

Zarqa en La Roche-Posay.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:22

Linda schreef:
Ik denk trouwens dat je niet heel duidelijk antwoord op je vraag zal krijgen. Want het wisselt ook gewoon erg per kindje hoe ze op een bepaald product reageren.

Dat dus. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Susan zo 22 mei 2011 - 23:27

Maar op zich reageren vrijwel alle kinderen wel goed op merken als Zarqa, Neutral en La Roche-Posay, lijkt mij. Het is alleen niet altijd nodig en als je dan liever Zwitsal of Lief had gehad omdat je dat lekker vindt ruiken, of een goedkoop merk zoals Bumblies of een of ander huismerk, dan is het misschien zonde als je alles van een hypoallergeen merk hebt gekocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:29

Hier kunnen ze niet tegen zwitsal, dus heb ik dermocare, dat ruikt ook erg lekker. Heb ook wel eens neutral gehad, maar ik vind het wel prettig als er een lekker geurtje aanzit.

Ik gebruik voor de haartjes en het wassen alleen wasgel.

Verder de creme van dermocare, en soms haarlotion.

Shampoo oid heb ik nooit gebruikt, pas als ze wat ouder zijn ga ik dat weer gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Susan zo 22 mei 2011 - 23:31

Ik was Yrsa's haar ook niet altijd met babyshampoo, vaak ook alleen met een washandje met water.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:40

Susan schreef:Ik was Yrsa's haar ook niet altijd met babyshampoo, vaak ook alleen met een washandje met water.

Ik doe ze om de dag in bad, maar gebruik dan altijd een klein beetje wasgel wat ik verdun. Het is anders net of ze wat vettige haartjes krijgen als ik het alleen met water was. Geen idee hoe dat kan. Na een dag lijkt het al weer wat vettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Susan zo 22 mei 2011 - 23:44

Misschien kan je dan toch beter met babyshampoo wassen, ik denk dat je met die wasgel teveel vet weg wast waardoor het juist weer snel wordt aangemaakt. Babyshampoo wast voor zover ik weet alleen het vuil weg en niet het vet, blijkbaar heeft dat toch een functie op een babyhoofdhuidje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:48

Susan schreef:Misschien kan je dan toch beter met babyshampoo wassen, ik denk dat je met die wasgel teveel vet weg wast waardoor het juist weer snel wordt aangemaakt. Babyshampoo wast voor zover ik weet alleen het vuil weg en niet het vet, blijkbaar heeft dat toch een functie op een babyhoofdhuidje.

Dat is dan wel een goeie tip, haha! Ik zal het eens uitproberen. Ben benieuwd dan. De andere 2 hadden dit nooit zo, ondanks dat ik die ook met wasgel uitwaste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Susan zo 22 mei 2011 - 23:50

Je kunt ook Zarqa 3-in-1 wash proberen, dat is zowel voor de haartjes als voor het lijfje, maar ik neem aan dat het net zo mild is als een babyshampoo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:54

Susan schreef:Je kunt ook Zarqa 3-in-1 wash proberen, dat is zowel voor de haartjes als voor het lijfje, maar ik neem aan dat het net zo mild is als een babyshampoo.

Die gebruik ik bijna altijd ja smile is erg fijn spul!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:00

Susan schreef:Je kunt ook Zarqa 3-in-1 wash proberen, dat is zowel voor de haartjes als voor het lijfje, maar ik neem aan dat het net zo mild is als een babyshampoo.

Waar koop je dit? Heb je al tig keer genoemd, ik weet het, maar ik weet het niet meer, en terug zoeken is me nu even teveel werk. Volgens mij de apotheek, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:34

Hier heb ik voor Mas een hele voorraad wat voorgeschreven is door de kinderarts ivm zijn eczeem. Maar ik was zijn haartjes wel met Zwitsal.
Voor Amé heb ik de badmelk en bodylotion van Zwitsal zacht huidje, die is echt zo lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij? Empty Re: Verzorgingsspullen, welk merk gebruik jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum