Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

+18
pluisie
VeryCherry
Dora
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
mauwmauw
pantuf
Susan
Parisienne
Vancity_girl
PapillonRose
nina
moepie
Theezakje13
Fearie
blondje1313
Annie24
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:54

wat vinden jullie daarvan?

Een familielid heeft foto's van onze Y. op d'r eigen hyves geplaatst. Volgens mij is de hyves wel afgeschermd, maar de foto is ook als achtergrond in gesteld en die is dus wel te zien voor iedereen. Eigenlijk vind ik het niet zo prettig dat iemand anders zonder toestemming van ons, foto's van onze dochter op internet plaatst, ook al is de hyves afgeschermd voor alleen vrienden.

Ben ik me aan het aanstellen, of zouden jullie dat ook niet prettig vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:59

Ik plaats ook wel foto's, gewoon in albums tussen andere foto's, van mijn nichtje. Ik tag daarin mijn zusje zodat ze weet wat ik neerzet. Als zij het niet leuk vindt dan heb ik liever weg dat ze dat tegen mij zegt. Haar kennende doet ze dat ook wel. Hoe ik het zelf zou vinden weet ik niet. Als het afgeschermd is, maakt het me denk ik niet zo veel uit. Maar dat hangt ook wel van de persoon af die het plaatst, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Annie24 wo 18 mei 2011 - 6:02

Ik zou het ook niet prettig vinden en er dus iets van zeggen. Hier op het forum hebben we toch ook een keer gehad dat de foto's werden gepikt en gebruikt door anderen? (geloof dat het foto's waren van Mamsie haar jongens?)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  blondje1313 wo 18 mei 2011 - 6:07

Ik plaats geen foto's van mijn neefje op hyves, ik weet dat mijn schoonzus dat niet leuk zou vinden!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Fearie wo 18 mei 2011 - 6:15

Ik zou niet zomaar foto's posten op internet van eventuele kindjes van familieleden, ik wil het straks niet eens hebben er allerlei foto's van mijn kindje op internet geplaatst worden. Ik heb mijn hyves erg goed afgeschermd maar ben toch erg voorzichtig. Ik zou dit dan ook gewoon tegen anderen zeggen als foto's van mijn kind op internet gezet worden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Theezakje13 wo 18 mei 2011 - 6:16

Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vind.
Ik ben er bang voor dat schoonzus dat ook gaat doen als hier de kleine uk er is. Maar ik zeg er wat van. Als ikzelf het al niet doe, dan wil ik al helemaal niet dan een ander het doet..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:20

Ik zou op een vriendelijke manier aan mijn schoonzus vragen of ze ze zou willen verwijderen. Ik ben zelf heel voorzichtig met het plaatsen van foto''s op internet, inderdaad omdat er genoeg gekken op zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  moepie wo 18 mei 2011 - 6:22

ik doe het wel met foto's van nichtjes en neefjes en met de kindjes van vrienden. Maar dat heb ik wel eerst gevraagd. Ze vonden het geen probleem, ze doen het zelf ook. Het is ook niet zo dat mijn hyves vol staat met foto's van anderen hoor.
Als goede bekenden dat met een foto van mijn dochter zouden doen vind ik dat niet erg.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Fearie wo 18 mei 2011 - 6:23

@ theezakje, mijn schoonzusje en zusje zullen straks ook foto's op internet zetten maar ik ga het wel aangeven. Vind het soms al raar als vriendinnen foto's op internet zetten van hun kindjes (bijna naakt in bad enzo) noem me paranoia (hoe schrijf je het haha) maar daar krijg ik de kriebels van. Zeker met al die pedoverhalen tegenwoordig in het nieuws.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  nina wo 18 mei 2011 - 6:36

Ik vind het fijn dat je hetzelfde erover denkt als ik..
Mijn schoonzusje zet ook foto's van allemaal kindjes op dr hyves.. en ik heb al besloten dat ik dat niet wil van ons kindje (als die er ooit mag komen)..
Vind het sowieso maar niets, als mensen mn kindje willen zien, dan komen ze maar langs....
(mja misschien denk ik er dan heel anders over, maar denk het niet)q
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  PapillonRose wo 18 mei 2011 - 6:50

Hier ook wat mensen die foto's van A. op hun Hyve hebben. Daar heb ik geen bezwaar tegen, de personen die dat plaatsen doen het omdat ze trots zijn en ik zie ook altijd wat ze plaatsen. Mocht ik me er niet fijn meer bij voelen, dan geef ik dat trouwens wel aan. En niet iedereen mag foto's van A. plaatsen van mij. Nu heeft bijvoorbeeld mijn moeder foto's op haar hyve, en dat vind ik prima. Maar als een (vage) kennis het zou doen zou ik er vriendelijk iets van zeggen. Ik vind het in elk geval niet gek dat je het vervelend vindt en ik zou er denk ik vriendelijk wat over zeggen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:52

Als het familie of vrienden zijn zou het me helemaal niks uitmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Vancity_girl wo 18 mei 2011 - 7:00

Zolang het familie is en de betreffende pagina afgeschermd is voor niet vrienden vind ik het niet zo erg.
Mijn zusje en schoonzusje hebben allebei wat foto's met onze dochter op hun facebook staan. Dat zijn foto's van hunzelf met onze dochter of foto's die ze zelf van haar gemaakt hebben. Ze zijn gewoon trots dus ik snap wel dat ze dat graag met hun vrienden willen delen. Ik heb ze wel gevraagd of hun facebook afgeschermd was en daarbij aangegeven dat ik niet wilde dat iedereen zomaar foto's van mijn dochter kan zien.
Als je het vervelend vind zou ik het gewoon zeggen hoor, als je duidelijk maakt waarom zullen ze dat toch wel begrijpen? En daarbij het is jou kind en je goed recht om niet te willen dat er overal foto's van haar staan. Misschien kan je een compromis sluiten, een paar foto's van je dochter op een afgeschermde hyves en niet als achtergrond?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Parisienne wo 18 mei 2011 - 7:01

Weetjewel schreef:Als het familie of vrienden zijn zou het me helemaal niks uitmaken.
+1, mits het wel enigszins afgeschermd is
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Susan wo 18 mei 2011 - 7:04

Als het bijvoorbeeld foto's zijn van een feestje waar onze kinderen waren dan maakt het me niet uit. Ik zag laatst een foto van mezelf met Ezra als baby van 6 weken oud en dat vond ik zelfs wel leuk, die foto had ik zelf niet, dus die heb ik meteen opgeslagen. In het begin had ik er trouwens wel wat meer moeite mee, het ligt er misschien ook aan of de foto's openbaar zijn en hoeveel informatie er bij staat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  pantuf wo 18 mei 2011 - 7:05

Als het familie is en de hyves is afgeschermd zou ik het niet zo erg vinden. Ik zou wel vragen of ze de achtergrond foto weg zou willen halen.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 7:33

ik heb haar nu gevraagd om de achtergrondfoto en de profielfoto van hyves eraf te halen, die zijn zichtbaar voor iedereen. Haar hyves is afgeschermd, dus de foto's die daarop staan, kunnen alleen haar vrienden zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  mauwmauw wo 18 mei 2011 - 8:03

ik heb het altijd aan me zus gevraagd of ik fotos van mijn nichtjes en neefje op hyves mocht zetten,ik weet dat zei erg huiverig is voor dit soort dingen,dus heb het gevraagd.en zolang het normale fotos waren mocht het,dus geen fotos dat ze in bad zitten of wat dan ook.
van me eigen zoontje zet ik dat soort fotos er ook niet op.en op dit moment helemaal niks meer omdat me schoonmoeder alles jat.en dan tegen andere zeggen van ja ik haal ze maar van hyves af want anders zie ik geen foto,terwijl als ze aan me vraagt mag die en die foto hebben ik het voor haar bestel en ze het niet eens hoeft te betalen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Monnie wo 18 mei 2011 - 9:02

Ik zou het zelf ook niet zo snel doen, foto's van mijn neefjes of nichtje op hyves zetten. Daarentegen heb ik wel weer foto's van vrienden en vriendinnen op hyves staan trouwens. Maar ik zou het niet zo'n punt vinden als ze foto's zouden plaatsen van N. mits hun hyves goed is afgeschermd.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:04

Mijn zus en moeder hebben foto's van Joey op hun hyves staan, ik zie daar niet zo een probleem in? smile

Ik heb overigens ook foto's van mijn nichtje (kindje van me zus) op hyves staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Bruintje Beer wo 18 mei 2011 - 9:07

Ik vind het niet zo erg als mijn moeder of zus foto's plaatsen van mijn kinderen want die zijn er gewoon trots op.
Maar vrienden vindt ik anders. Dat zou ik wel vragen. Helemaal als het om een achtergrondfoto gaat.

Ik had toen ik voor het 1 tante werd ook veel foto's van mijn nichtje op hyves. Ik was daar zo trots op. Was wel afgeschermd.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Flip Fluitketel wo 18 mei 2011 - 9:08

Mits het profiel afgeschermd is zou ik er geen moeite mee hebben.

Maar hoe zit het dan met foto's die jullie plaatsen hier op het forum? Het is een openbaar forum, dus wild vreemde kunnen de foto's die jullie plaatsen dan ook zien. Daar kunnen ze dan toch ook van alles mee doen of niet?!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:10

.


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:12

Een nichtje van mijn vriend had toen mijn zoon net was geboren drie foto's van mijn hyves genomen en die op haar hyves gezet. Ik heb toen gevraagd of ze die eraf wou halen, want 1. ik kende haar niet eens zo goed en 2. ik vind niet dat je zomaar foto's van een kind op je hyves zet of het moet op een verjaardag oid zijn. Toen was ik wel even pissed, dat hoort gewoon niet vond ik.

Mijn broertjes hadden wel foto's van mijn zoontje op hun hyves, maar dan de foto's met hun samen of die zij zelf hadden gemaakt. Als dat nichtje een foto van haar met mijn zoon op kraamvisite oid had gedaan was het nog anders geweest, had ik geen problemen mee gehad. Maar drie foto's van mijn pasgeboren/paar dagen oude zoon en dan zo op je hyves, nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Dora wo 18 mei 2011 - 9:24

Zo heb ik toch aan een nichtje (die ik misschien 1x per 2 jaar zie) vriendelijk verzocht de foto's van A.nouk te verwijderen. Ze hadden ze nog niet eens gezien en alle foto's van mijn hyves af gejat (kan het niet anders omschrijven).
Ook omdat haar hyves voor iedereen zichtbaar is en ik niet wilde dat iedereen die foto's kan bekijken zeg maar. Heb d'r ook gezegd dat ik het erg vervelend vond dat ze het niet gewoon even gevraagd had.
Net als Arden eigenlijk...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum