Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

+25
lyke
AppleGreen
Inge
ArRo27
Jay
Sugarfall
Silva
Blond
Laced
Tiana
Catootje
Flippin' Bitch
Sterre
smooch
Arwyn
Jeanette
Ilona
Kabouter
Chocolate Cookie
Beachgirl
Zonnetje
xxDila
Lieke128
marjonb1
ButterflyEffect
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:11

Ik heb dit geurtje met mijn verjaardag gekregen en ben er helemaal gek op:

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 SGNTpzhP75mv60r

Verder ook op dit geurtje, helaas nog niet in mijn bezitting Sad

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Cocompar17

DKNY be delicious heb ik ook. Ben ook jaren fan geweest van Light Blue van D&G. Her van Just Cavalli is ook lekker!! Burberry Brit heb ik ook gespoten tot op de laatste druppel.

Ik vind echt heel veel geurtjes lekker. Jammer dat ze zo vaak zo duur zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:17

Darcy schreef:
Coco schreef:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Love van Chloe, iemand die al geroken/gekocht? Wil die nog voor mijn zus kopen, maar ben bang dat ik mij dan verplicht voel om hem voor mijzelf ook te kopen Laughing en ik heb er al zoveel. [/color]

Jen heeft 'm! Misschien haar even pm-en? Ik ga die ook proberen binnenkort!

Oh ja hij is echt heeeeerlijk! Een heel aparte geur, moest er in het begin wat aan wennen. Hij is inderdaad zoals hieronder beschreven erg poederig, een hele unieke geur. Geen enkele lijkt erop vind ik. Maar hij is echt omhoog geknald mijn top 5 in, vind hem verukkelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:18

CKC schreef:Ik (en JEN_) kunnen wel stellen dat Love van Chloe een van de beste geurtjes ever is! We waren alletwee meteen verkocht.. Ik heb hem gekocht en toen zo enthousiast verteld tegen haar en toen is ze ook gaan ruiken en was ze ook meteen om!!

Nee zo ging het niet! Haha :P Jij pingde dat je een nieuw geurtje had, en toen zei ik dat ik zo benieuwd ben naar Chloe Love, en toen begon jij te lachen, en zei je dat je dat geurtje gekocht had. Net zoals zoveel dingen waar wij dezelfde smaak in hebben, echt grappig! Ja hij is lekker he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:19

Thnx CKC en Jen_, ik denk dat ik er dan maar twee van aanschaf Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:21

Ik blijf she van Armani 't lekkerst vinden, ookal is hij al honderd jaar oud ofzo...
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Armani%20She

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  smooch wo 8 dec 2010 - 9:23

Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik (en JEN_) kunnen wel stellen dat Love van Chloe een van de beste geurtjes ever is! We waren alletwee meteen verkocht.. Ik heb hem gekocht en toen zo enthousiast verteld tegen haar en toen is ze ook gaan ruiken en was ze ook meteen om!!

Nee zo ging het niet! Haha :P Jij pingde dat je een nieuw geurtje had, en toen zei ik dat ik zo benieuwd ben naar Chloe Love, en toen begon jij te lachen, en zei je dat je dat geurtje gekocht had. Net zoals zoveel dingen waar wij dezelfde smaak in hebben, echt grappig! Ja hij is lekker he.

LOL, overdrijft ze weer!
Ik ben ook echt benieuwd een vriendin van me heeft em ook en is ook super enthousiast. Ben echt benieuwd, als het dan maar niet gaat tegenvallen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Sterre wo 8 dec 2010 - 9:26

Dit is mijn all-time favorite:
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSaNt7lfh2z9F8Uiaz8aVeO-zltWHhCXsZUWf73kW8mFL62aY6Nxw

Redelijk sterk, maar ZOOO lekker! Ik heb nu nog een klein drupje over, en koop hem nu even niet omdat ik nog een paar andere dure en lekkere luchtjes heb. Ik ben bijna bang dat die laatste druppel vanzelf verdampt Very Happy

Andere lekkere vind ik:
- Madame - Jean Paul Gaultier
- Euphoria - Calvin Klein
- Style - Jil Sander
- She - Armani


Laatst aangepast door Sterre op di 14 dec 2010 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:52

smooch schreef:
Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik (en JEN_) kunnen wel stellen dat Love van Chloe een van de beste geurtjes ever is! We waren alletwee meteen verkocht.. Ik heb hem gekocht en toen zo enthousiast verteld tegen haar en toen is ze ook gaan ruiken en was ze ook meteen om!!

Nee zo ging het niet! Haha :P Jij pingde dat je een nieuw geurtje had, en toen zei ik dat ik zo benieuwd ben naar Chloe Love, en toen begon jij te lachen, en zei je dat je dat geurtje gekocht had. Net zoals zoveel dingen waar wij dezelfde smaak in hebben, echt grappig! Ja hij is lekker he.

LOL, overdrijft ze weer!
Ik ben ook echt benieuwd een vriendin van me heeft em ook en is ook super enthousiast. Ben echt benieuwd, als het dan maar niet gaat tegenvallen.

Haha Very Happy Het is gewoon erg grappig, we moeten vaak lachen omdat we veel dezelfde dingen leuk vinden, en daar komen we dan op tijdens een gesprek. Het is al bijna normaal angel

Je moet even wennen aan het geurtje, maar dan ben je om Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Flippin' Bitch wo 8 dec 2010 - 11:29

Mijn allergrootste favoriet (ik had 'm gister op en er kwam meteen een snuffelende mannelijke collega achter mij aan Laughing 'wat heb jij voor geurtje op?')
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 O.2072 's Avonds ruik ik 'm nog

Wat ik ook lekker vind:
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 CDiorpurepoisonedpDDD_991Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Perf_lrg_lolita
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Catootje wo 8 dec 2010 - 12:22

Flowerbomb van Viktor & Rolf I love you

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Un-braccialetto-per-FlowerBomb_0x440
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Tiana wo 8 dec 2010 - 19:18

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 152-29003_1_Burberry_Brit_For_Women_Eau_De_Toilette_Vapo
Burberry Brit



Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Replhergr
Replay

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Scarlett-Cacharel
Scarlett van Cacharel I love you

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Thumbnail.php?image=429014
Pure van DKNY I love you

De laatste 2 geurtjes zijn de laatste weken mijn favoriet smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Laced do 9 dec 2010 - 0:25

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 D_kenzo_flower

Kenzo Flower! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:33

Jen_ schreef:
smooch schreef:
Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik (en JEN_) kunnen wel stellen dat Love van Chloe een van de beste geurtjes ever is! We waren alletwee meteen verkocht.. Ik heb hem gekocht en toen zo enthousiast verteld tegen haar en toen is ze ook gaan ruiken en was ze ook meteen om!!

Nee zo ging het niet! Haha :P Jij pingde dat je een nieuw geurtje had, en toen zei ik dat ik zo benieuwd ben naar Chloe Love, en toen begon jij te lachen, en zei je dat je dat geurtje gekocht had. Net zoals zoveel dingen waar wij dezelfde smaak in hebben, echt grappig! Ja hij is lekker he.

LOL, overdrijft ze weer!
Ik ben ook echt benieuwd een vriendin van me heeft em ook en is ook super enthousiast. Ben echt benieuwd, als het dan maar niet gaat tegenvallen.

Haha Very Happy Het is gewoon erg grappig, we moeten vaak lachen omdat we veel dezelfde dingen leuk vinden, en daar komen we dan op tijdens een gesprek. Het is al bijna normaal angel

Je moet even wennen aan het geurtje, maar dan ben je om Very Happy

Ohh jaaa idd zo ging het!! Zwangerschapsdementie denk ik hahahaha (geintje!!)
Jaa.. ik zou bijna zeggen we apen elkaar na, maar dat is natuurlijk niet zo want we weten het in het begin gewoon niet van elkaar.. haha!

Ja, eerste spuit van Chloe denk je, iegl oud wijverig.. en dan vervliegen de topnoten en wordt het zo'n heerlijk zachte lieve maar chic geurtje! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 5:38

Chance van Chanel en Miss Dior Cherie Leau van Dior
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:45

Ik heb een aantal luchtjes die ik heerlijk vind, en ook redelijk verschillend zijn. Ik vind dat een luchtje bij mijn 'gevoel/stijl' van die dag moet passen :P

Mijn top 5 op het moment:

Daisy - Marc Jacobs
Angel - Thierry Mugler
Very Irresistible - Givenchy
Flowerbomb - Victor & Rolf
Coco Mademoiselle - Chanel (Voor de dagen dat ik iets zachts wil, ik hou toch wel van een hardere/scherpere parfum of een overweldigende bloemengeur Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Silva vr 10 dec 2010 - 23:42

Hugo Boss Intense vind ik heerlijk.

En de gewone oude van Bruno Banani vind ik superlekker.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Sugarfall za 11 dec 2010 - 2:07

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 7c369d8503f97765d8c63c053fef5224

Ik gebruik hem nog niet lang, maar op dit moment vind ik dit echt de lekkerste parfum die ik in lange tijd heb gehad.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Jay za 11 dec 2010 - 5:22

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 6a0133f19c506c970b0134870b62be970c-800wi

Heb deze net 'ontdekt'. Heerlijke geur, vooral als je van wat kruidige en zwaardere geuren houdt.
Jay
Jay
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 9:02

Sugarfall schreef:

Ik gebruik hem nog niet lang, maar op dit moment vind ik dit echt de lekkerste parfum die ik in lange tijd heb gehad.

Heb 'm zelf niet, maar deze vind ik ook heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ArRo27 ma 13 dec 2010 - 6:18

Naar aanleiding van dit topic ben ik het geurtje love chloe gaan ruiken bij ici paris omdat ik een apart en lekker geurtje zoek die ik ga kopen voor mijn verjaardag.

In 1 woord samengevat wauw!!!!!!!! Moest me inhouden om hem niet nu al te gana halen hij is namelijk erg duur.

Wat een lekker geurtje!! Kan het niet thuis brengen waar hij naar ruikt.

ArRo27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 40
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 6:52

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Thierry_Mugler_Alien
Deze vind ik erg lekker.

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Deep%20Red
Ik wil deze ook nog wel eens gebruiken.

Als ik ergens een lekker geurtje heb gevonden vraag ik vaak eerst bij een Douglas of ICI Paris of ik een proefje mee mag. Ik heb namelijk wel eens een fles gekocht die ik zo lekker vond maar uit eindelijk heel anders ging ruiken toen ik hem op had. Echt zonde, want ik heb hem nooit meer gedragen en uiteindelijk weg gegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Inge ma 13 dec 2010 - 7:01

CKC schreef:
Ohh jaaa idd zo ging het!! Zwangerschapsdementie denk ik hahahaha (geintje!!)
Gefeliciteerd!!!!

Ik vind Diesel Fuel for life Unlimited erg lekker ruiken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  AppleGreen ma 13 dec 2010 - 7:03

Hypnose
Rose the one van dolce en gabbana
Rumeur 2 en rose lanvin
Euphoria calvin klein
Light blue
AppleGreen
AppleGreen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  lyke ma 13 dec 2010 - 11:32

femme van hugo boss is mijn favoriet!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Mari di 14 dec 2010 - 3:30

deze
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 384
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? - Pagina 2 Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum