Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

+25
lyke
AppleGreen
Inge
ArRo27
Jay
Sugarfall
Silva
Blond
Laced
Tiana
Catootje
Flippin' Bitch
Sterre
smooch
Arwyn
Jeanette
Ilona
Kabouter
Chocolate Cookie
Beachgirl
Zonnetje
xxDila
Lieke128
marjonb1
ButterflyEffect
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 2:06

Morgen ga ik shoppen met mn moeder voor mijn verjaardag en ik wil heeeeel graag een nieuw luchtje. Zelf gebruik ik al jaren D&G lightblue, krijg er ook wel eens complimentjes over, maar toch zou ik graag een keer wat anders willen. Lees overal dat iedereen heel tevreden is over mademoiselle van coco chanel dus die probeer ik sowieso! En de nieuwe van gucci: guilty lijkt me heel lekker. Hebben jullie verder nog aanraders?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 2:08

Hmm van Light Blue naar Coco Mademoiselle is wel een hele omschakeling :P Light Blue is heel licht en sportief en CM kruidig en zwaar(der). Vind ik dan smile Het is zo persoonlijk welke geur je lekker vind. Ik zou zeggen gewoon proberen in een winkel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 2:11

Hugo Woman van Hugo Boss

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Hugo%20Boss%20Hugo%20Woman

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 2:14

Darcy schreef:Hmm van Light Blue naar Coco Mademoiselle is wel een hele omschakeling :P Light Blue is heel licht en sportief en CM kruidig en zwaar(der). Vind ik dan smile Het is zo persoonlijk welke geur je lekker vind. Ik zou zeggen gewoon proberen in een winkel smile

Ohh ok! dat wist ik dan bv al niet Idea
Ik gebruik light blue al vanaf dat ik 16 ben dus een omschakeling is misschien wel op zijn plek, Mademoiselle staat voor jonge dame dus dat leek mij wel wat.
Het is ook de bedoeling dat ik ze morgen ga proberen, maar als ik dan in zon winkel sta zie ik door de bomen het bos niet meer, dus daarom vraag ik jullie om test-advies Very Happy

@june: dankje, ik schrijf hem op mn lijstje voor morgen smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 2:18

Ik snap je wel hoor! Ik heb ook via een ander topic hier bedacht wat voor nieuw luchtje ik wil. Of in ieder geval, welke ik wil proberen. Geen idee natuurlijk of ik dat dan ook daadwerkelijk lekker vind haha.

Wat ik in ieder geval zou doen is in de winkel ook op je huid testen, niet alleen op zo'n papiertje. Ik vind bijv Coco Mademoiselle echt heerlijk ruiken bij anderen, maar als ik het opdoe ruikt het gewoon echt niet lekker. Mijn moeder heeft hetzelfde met Hypnose. Het verschilt per huid hoe iets ruikt smile Oh en mijn persoonlijke tip: Miss Dior Cherie Eau de Toilette:

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Img-thing?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 2:35

Darcy schreef:Ik snap je wel hoor! Ik heb ook via een ander topic hier bedacht wat voor nieuw luchtje ik wil. Of in ieder geval, welke ik wil proberen. Geen idee natuurlijk of ik dat dan ook daadwerkelijk lekker vind haha.

Wat ik in ieder geval zou doen is in de winkel ook op je huid testen, niet alleen op zo'n papiertje. Ik vind bijv Coco Mademoiselle echt heerlijk ruiken bij anderen, maar als ik het opdoe ruikt het gewoon echt niet lekker. Mijn moeder heeft hetzelfde met Hypnose. Het verschilt per huid hoe iets ruikt smile Oh en mijn persoonlijke tip: Miss Dior Cherie Eau de Toilette:

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Img-thing?

haha, ik ben dus niet de enige met het 'probleem' :P
Dat het bij iedereen anders ruikt heb ik wel eerder gehoord, daarom heb ik ook geen zin om 8 luchtjes door elkaar te testen want ik vind ook dat het een paar minuten duurt voordat je het echt goed ruikt. Dan ben ik 3 winkels verder en zeg ik tegen mijn vriendin hey die op de linkeronder kant van mn hand is wel lekker maar welke het nou was.. Question

Verder had ik ergens gelezen dat je verschil hebt tussen eau de toilette en eau de parfum, in de laatste schijnt meer delen parfum per delen water te zitten (dat is iig wat ik ervan heb begrepen) Dus misschien moet ik ook maar een EDP testen..

Dat flesje van miss dior cherie ziet er wel heel schattig uit trouwens!

ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 2:37

Ja dat klopt, een Eau de Toilette is vaak wat minder zwaar van geur en het blijft minder lang hangen. Ik koop meestal Eau de Parfum maar die van Miss Dior Cherie vond ik echt heeel anders ruiken. Dus daarom ben ik voor de EdT gegaan smile

Ze zeggen trouwens dat je tussendoor het beste aan koffie kunt ruiken volgens mij haha, om je neus te zuiveren van de geuren. Maar ja om nou met bak koffie te gaan rondlopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 2:45

Hmm, dan is EdP zeker iets om te proberen. Light blue is ook een EdT en vind het daarvan altijd zo jammer dat het geurtje zo snel vervaagt. Maar ik vind het wel minder als er een vrouw met een afstand van een paar meter langsloopt en een walm je tegemoet komt! :P

Oo misschien wel een goed idee, denk dat mn moeder geen probleem zou hebben met een bakje koffie smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  marjonb1 wo 8 dec 2010 - 2:58

Ik gebruik meestal l'eau d'issey van Issey Miyake.
Is er fruitig en licht!


Laatst aangepast door Admin op di 14 dec 2010 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Reclame maken is niet toegestaan op dit forum)

marjonb1
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:04

Ik heb ook al jaren Light Blue maar wou eens een keer wat anders en heb toen die appel van DKNY gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:18

Bij mij wisselt het heel vaak welke ik echt lekker vind, ik heb daarom ook van alles wat.

Maar welke ik altijd lekker vind zijn:
Coco Mademoiselle van Chanel
Change van Chanel
Tresor van Lancome


Ik ben trouwens erg benieuwd naar Love van Chloe, iemand die al geroken/gekocht? Wil die nog voor mijn zus kopen, maar ben bang dat ik mij dan verplicht voel om hem voor mijzelf ook te kopen Laughing en ik heb er al zoveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:20

Coco schreef:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Love van Chloe, iemand die al geroken/gekocht? Wil die nog voor mijn zus kopen, maar ben bang dat ik mij dan verplicht voel om hem voor mijzelf ook te kopen Laughing en ik heb er al zoveel. [/color]

Jen heeft 'm! Misschien haar even pm-en? Ik ga die ook proberen binnenkort!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Lieke128 wo 8 dec 2010 - 3:22

Je ziet vaak bij een parfumerie als een Douglas of Ici Paris dat ze een schaaltje met koffieboontjes hebben staan, ideaal dus! Of het moet zijn dat je moeder graag een paar uur met een kopje (intussen lauwe?) koffie rondloopt!

Ik vind Euphoria van Calvin Klein erg lekker.
Jean Paul Galtier (de 'gewone') ook, maar dies wel wat zwaar.
Ook vind ik Deseo van Jennifer Lopez erg lekker, vooral in de zomer, dus die wil ik als afstudeercadeautje straks!
Ik ga van de week ook een geurtje kopen en ik denk dat ik deze keer voor Million van Paco Rabanne ga, die heb ik laatst even geroken en is erg lekker!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 3:23

Darcy schreef:
Coco schreef:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Love van Chloe, iemand die al geroken/gekocht? Wil die nog voor mijn zus kopen, maar ben bang dat ik mij dan verplicht voel om hem voor mijzelf ook te kopen Laughing en ik heb er al zoveel. [/color]

Jen heeft 'm! Misschien haar even pm-en? Ik ga die ook proberen binnenkort!

daar ben ik ook benieuwd naar!
''Love, Chloé zorgt voor een luchtige geur op de huid met een sophisticated finish. Het is een fijne, poederige geur die licht en sensueel is, maar wel met een bloemig akkoord alsook met een musky sensualiteit.
De noten die terugkomen in deze fijne geur zijn : oranje bloesem, roze peper, iris absolute, hyacinth, lelie, heliotroop, poederige muskusnoten, talk en rijstpoeder.''
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 3:26

bedankt voor jullie lijstjes trouwens! (ga het nu alsnog moeilijk krijgen haha)

@lieke: zal kijken of ze dat hebben en anders zoeken we een parfumerie naast een starbucks oid :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 5:02

Ik (en JEN_) kunnen wel stellen dat Love van Chloe een van de beste geurtjes ever is! We waren alletwee meteen verkocht.. Ik heb hem gekocht en toen zo enthousiast verteld tegen haar en toen is ze ook gaan ruiken en was ze ook meteen om!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  xxDila wo 8 dec 2010 - 5:20

Ik hou van..

van Gils - her Aura by Night
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Nd.5623

&

Escada - Magnetism
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Moon-sparkle-Escada-Perfume-2

&

Christina Aguilera - By Night
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? 82410946_1_Christina_Aguilera_By_Night_Body_Lotion

&

Burberry - Britt
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Burberry-brit-women
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Zonnetje wo 8 dec 2010 - 5:55

Ik ben ook fan van Mademoiselle van Chanel. En een tijdje geleden droeg ik ook Lightblue van D&G. Die vond ik ook heel lekker, maar is nu op. Dus de overgang van de een naar de ander kan wel smile.
Verder heb ik Rose the one van D&G, het blauwe flesje van Ralph Lauren en Miracle van Lancome. Deze vind ik alle drie ook nog steeds heel lekker.
En van de wat goedkopere geurtjes vind ik de basic van Mexx: dat rondje flesje met witte dop ook lekker ruiken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  ButterflyEffect wo 8 dec 2010 - 8:19

Bedankt! Heb nu een flinke lijst Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Beachgirl wo 8 dec 2010 - 8:27

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Nd.4350

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Esprit-LifeWelke parfums vinden jullie nou echt lekker? Forbidden-Rose-Products-avril-lavigne-12767533-266-400

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Dkny-be-delicious
DKNY is altijd lekker.


Ik hou van goedkopere luchtjes.... ze hoeven van mij niet zo vreselijk duur.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Chocolate Cookie wo 8 dec 2010 - 8:28

Deze van Yves Rocher vind ik heeeerlijk en is op dit moment mijn favoriet

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Nd.3381
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 8:29

marjonb1 schreef:Ik gebruik meestal l'eau d'issey van Issey Miyake.
Is er fruitig en licht!

Dit is ook mijn favoriete geurtje!! En hij is op Sad dus moet maar weer eens nieuwe gaan halen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Ilona wo 8 dec 2010 - 8:38

Ik gebruik op het moment Lolita Lempicka, erg lekker luchtje!
Ilona
Ilona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Jeanette wo 8 dec 2010 - 8:48

Just Cavalli - Roberto Cavalli

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Justcavalliher

Amor Amor - Cacharel

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? D_cacharel_amor_amor
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Arwyn wo 8 dec 2010 - 9:01

Ik gebruik eigenlijk altijd deze
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Images?q=tbn:ANd9GcT9ecJU4clSXeehx-CYRVSvuzgCsA7Qandkq66ExJ5GdnO-4wZT

En voor 's avonds vind ik deze twee erg lekker
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Images?q=tbn:ANd9GcR4pwKcxRWPqEXX-2m7a8Sph1cln0y21Ir3-_wFtfgXFzirv4VjEw
Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Images?q=tbn:ANd9GcQI70vJFQ30-jd5D9YXouKqWifH0AZdLyuovtMVLjiKxGSpOcm_

Wil binnenkort toch ook eens bij Yves Rocher gaan kijken, hoor dat ze daar ook erg lekkere geurtjes moeten hebben!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke parfums vinden jullie nou echt lekker? Empty Re: Welke parfums vinden jullie nou echt lekker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum