Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

+4
Caro
Jerry
Arwyn
nijntje4
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  nijntje4 za 23 apr 2011 - 23:44

Laatst was hier ook een topic over, nou wilde ik gisteren dagcreme halen met zonfactor erin, maar ik zie dat bijna geen enkel merk dit er in heeft zitten. Ik had dagcreme van dr Van der Hoog, en ik ging er vanuit dat er nu wel een zomerversie van zou zijn maar niet dus. Ook Nivea en de wat meer gangbare merken: allemaal niet. En als het er wel in zat dan was het antirimpelcreme of creme voor de rijpere huid. Alsof je je alleen moet beschermen als je ouder wordt.

Herkent iemand dit? Ik heb er nu uiteindelijk eentje van Oil of Olaz, maar dan moet ik nog maar afwachten of die goed uitpakt voor mn huid.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Arwyn za 23 apr 2011 - 23:56

Wat gek dat je die van dr. Van der Hoog niet kon vinden, ik heb daar juist wel een van met SPF! Een vitaminecrème volgens mij, oranje streep op de verpakking.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Jerry zo 24 apr 2011 - 0:30

ik heb diadermine en daar zit spf in...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Caro zo 24 apr 2011 - 3:16

Ik heb clinique, daar zit standaard SPF 15 in...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Blond zo 24 apr 2011 - 3:40

Ik heb ook degene van Oil of Olaz gehad. Ik vond het niets. Ik heb nu een Biotherm dagcreme, maar daar zit helaas geen SPF in. In de meeste duurdere merken zit wel een SPF.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:09

Mijn mijn dagcreme's zit ook SPF. In die van Clinique 25 en die van Chanel 15.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Beachgirl zo 24 apr 2011 - 6:43

Dove heeft ook SPF
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 8:28

In mijn make up zit SPF 15, en ga nooit zonder de deur uit, dus qua creme let ik er niet zo op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:48

De dagcréme en foundation die ik gebruik hebben SPF 15, en daar is heel makkelijk aan te komen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Minx zo 24 apr 2011 - 10:12

die van rituals heeft het ook.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 11:21

Jen_ schreef:Mijn mijn dagcreme's zit ook SPF. In die van Clinique 25 en die van Chanel 15.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  BJA zo 24 apr 2011 - 11:43

Ik heb total effect van Olaz en daar zit factor 15 in.
Is dus wel een anti rimpel.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen? Empty Re: Dagcreme met SPF moeilijk te krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum