Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie paasversiering in huis?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  Mizz_S ma 18 apr 2011 - 4:54

Ik heb vandaag het huis een beetje in paas/voorjaarsstemming gebracht. Ik heb een paastak gekocht bij AH, en er schattige kleine eitjes in gehangen die ik bij de hema had gehaald, en dan in een hoge vaas. Ik moet er alleen nog een plekje voor vinden.
Verder heb ik een leuk kaarsje bij de Hema gehaald, en bij de wereldwinkel een leuk waxinelichthoudertje en een kip in allerlei kleuren. Ook heb ik nog twee paashazen staan die ik van vorig jaar had, en ik had nog wat van die minikuikentjes en die heb ik overal tussen gezet.
De paastak, paashazen en kleine kuikentjes gaan volgende week weer weg, de rest is niet speciaal voor pasen maar vooral voorjaars/zomer achtig dus die laat ik voorlopig staan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Re: Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 4:56

Ja, niet heel veel maar ik vind het altijd wel leuk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Re: Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  banjer49 ma 18 apr 2011 - 5:45

ik heb ook mijn huis al in paassfeer, heb twee grote paashazen van de action, en een paastak met eieren erin, en dan nog wat beeldjes van paashazen er waxinelichtjes speciaal voor pazen, vind het altijd wel gezellig!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Re: Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  Pien ma 18 apr 2011 - 6:18


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Re: Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  Mizz_S ma 18 apr 2011 - 6:48

Pien schreef:op de eerste pagina van deze pijler staat dit topic: https://yescafe.actieforum.com/t6945-show-je-paasversiering?highlight=paasversiering

Die had ik niet gezien!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie paasversiering in huis? Empty Re: Hebben jullie paasversiering in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum