Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er een telefoon geschikt voor mij?

+6
TGR
nijntje4
Angela_1986
Arwyn
Beachgirl
Effie_O
10 plaatsers

Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Effie_O za 16 apr 2011 - 6:49

Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen. De batterij van mijn huidige telefoon wordt steeds zwakker, sim only heeft dus geen nut. Maar ik zou echt niet weten of er een telefoon is die geschikt voor mij is!

Ik heb nu nog een Nokia met een gewoon toetsenbord (1,2,3...geen QWERTY). Dit bevalt me heel erg goed, het is makkelijk met een hand te bedienen. Mijn vriend heeft een telefoon met Touchscreen, daar heb ik weer heel veel moeite mee. Ik raak vaak net de verkeerde letters aan of druk per ongeluk op een link ipv te scrollen, wat het plan was. Vraag me af of ik daar aan kan wennen. QWERTY neemt weer zoveel ruimte in, het maakt telefoons vaak zo breed en lijkt me onhandig met een hand te bedienen.

Een normaal toetsenbord zou dus ideaal zijn. Maar die telefoons bestaan bijna niet meer! Vooral omdat ik wel graag zou willen internetten op mijn telefoon, die combinatie kan ik bijna niet meer vinden. Het soepele scrollen van de Touch telefoons vind ik dan wel weer handig, net als het makkelijk in- en uitzoomen. Daarnaast werkt het wel snel en kan ik bijna alle websites er op openen, wat op mijn Nokia N79 niet altijd lukt.
Daarom zou voor mij denk ik een Touch telefoon met normaal toetsenbord ideaal zijn. Maar bestaat dat?

Wie weet een geschikte telefoon voor mij?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Beachgirl za 16 apr 2011 - 7:05

Er zijn nog genoeg telefoons met een normaal toetsenbord hoor.

Wilde ook nooit Qwerty, maar heb het nu toch, en wil nu geen telefoon zonder qwerty. Is ideaal!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Arwyn za 16 apr 2011 - 7:07

Ik heb een telefoon met een uitschuifbaar qwerty toetsenbordje. Die kun je dus gebruiken als je dat wil (voor smsen, internetten), maar het kan ook zonder. Je telefoon wordt er niet breder van en hij is ook nauwelijks dikker dan een andere telefoon, scheelt misschien 2mm. Mij bevalt het prima!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Effie_O za 16 apr 2011 - 7:10

Als ik op de site van Phone House bijvoorbeeld kijk, zie ik daar vrij weinig met een normaal toetsenbord (waar ook nog eens internet op kan!).
En bij Vodafone is al helemaal weinig/niks te krijgen met een abonnement, wel prepaid maar dan moet ik de telefoon nog apart betalen zeg maar.

@Arwyn, is dat niet zwaarder dan een gemiddelde telefoon? En is dat niet heel gevoelig met zo'n uitschuifding met scharnieren enzo? Telefoons hebben bij mij vaak de neiging uit mijn hand te springen namelijk Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Angela_1986 za 16 apr 2011 - 8:04

Dat dilemma heb ik dus ook gehad.

Ik heb nu een Samsung Star s5230, die heeft 'n touchscreen waarmee je via een 'normaal' toetsenbord kunt smsen. Ook met 1 hand Wink Als je je telefoon draait dan veranderd het in 'n qwerty-toetsenbord, wat ik dus niet gebruik want ik vind dat ook heel irritant.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:51

Ik heb de sony ericsson vivaz pro, met uitschuifbaar toetsenbord. Superfijn toestel!

Is er een telefoon geschikt voor mij? Sony-ericsson-vivaz-pro-white-front-open-lying-flat_small

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  nijntje4 za 16 apr 2011 - 9:25

De HTC Desire heeft ook een uitschuifbaar toetsenbord

Is er een telefoon geschikt voor mij? HTC-Desire-Z-QWERTY-Keyboard
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Arwyn za 16 apr 2011 - 23:25

@ Effie: Hij is niet echt zwaarder hoor! Als ik hem vergelijk met de telefoon van mijn vriend, scheelt dat niet zoveel.
Ik heb hem ook al vaak genoeg laten vallen, maar helemaal geen last van de scharnieren oid!

@ Bazyle: Hihi, die heb ik ook!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  TGR zo 17 apr 2011 - 0:12

Effie_O schreef:Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen. De batterij van mijn huidige telefoon wordt steeds zwakker, sim only heeft dus geen nut. Maar ik zou echt niet weten of er een telefoon is die geschikt voor mij is!

Ik heb nu nog een Nokia met een gewoon toetsenbord (1,2,3...geen QWERTY). Dit bevalt me heel erg goed, het is makkelijk met een hand te bedienen. Mijn vriend heeft een telefoon met Touchscreen, daar heb ik weer heel veel moeite mee. Ik raak vaak net de verkeerde letters aan of druk per ongeluk op een link ipv te scrollen, wat het plan was. Vraag me af of ik daar aan kan wennen. QWERTY neemt weer zoveel ruimte in, het maakt telefoons vaak zo breed en lijkt me onhandig met een hand te bedienen.

Een normaal toetsenbord zou dus ideaal zijn. Maar die telefoons bestaan bijna niet meer! Vooral omdat ik wel graag zou willen internetten op mijn telefoon, die combinatie kan ik bijna niet meer vinden. Het soepele scrollen van de Touch telefoons vind ik dan wel weer handig, net als het makkelijk in- en uitzoomen. Daarnaast werkt het wel snel en kan ik bijna alle websites er op openen, wat op mijn Nokia N79 niet altijd lukt.
Daarom zou voor mij denk ik een Touch telefoon met normaal toetsenbord ideaal zijn. Maar bestaat dat?

Wie weet een geschikte telefoon voor mij?

Ik heb zelf de Blackberry Pearl 9105. Met een "normaal" toetsenbord. Er zit alleen geen touch screen op.


TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Rovine zo 17 apr 2011 - 7:06

Is er een telefoon geschikt voor mij? Nokia-e72

Is zoiets niks? Zonder touchscreen en in het midden de cijfertjes. Mijn vriend heeft een iets oudere versie al 3 jaar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Effie_O zo 17 apr 2011 - 11:18

Bedankt voor de reacties! Een touch met uitschuifbaar toetsenbord klinkt hier toch beter dan ik dacht, misschien moet ik dat maar gaan proberen.
Heb weer wat hoop gekregen dat ik straks toch iets fatsoenlijks kan vinden Wink bedankt!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Cheesegirl ma 18 apr 2011 - 3:56

Nobucta schreef:Is er een telefoon geschikt voor mij? Nokia-e72

Is zoiets niks? Zonder touchscreen en in het midden de cijfertjes. Mijn vriend heeft een iets oudere versie al 3 jaar.
Deze raad ik echt niet aan..wat een ***** ding!! Evil or Very Mad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 3:57

Ik heb er nooit problemen mee gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Cheesegirl ma 18 apr 2011 - 4:27

Gelukkig! De winkel gaf bij mij toe dat er fouten in een bepaalde serie van de E72 zaten, maar ze wilden/konden er niets aan doen... scratch
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Mizz_S ma 18 apr 2011 - 4:47

Ik heb ook een LG gehad met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord, heel fijn vond ik dat! Die telefoon had ook touchscreen en dat vond ik verschrikkelijk. Helaas is die telefoon gestolen. Nu heb ik een nokia, met gewoon toetsenbord en zonder touchscreen, en ik ben er supertevreden mee, hij is wat simpeler maar ik vind m gewoon fijner. (ik kan die types nooit goed onthouden maar volgens mij is dat een 6303 of iig een die daar op lijkt). Ik heb er geen internet op maar dat kan wel.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Burn ma 18 apr 2011 - 5:47

Carola589 schreef:
Nobucta schreef:Is er een telefoon geschikt voor mij? Nokia-e72

Is zoiets niks? Zonder touchscreen en in het midden de cijfertjes. Mijn vriend heeft een iets oudere versie al 3 jaar.
Deze raad ik echt niet aan..wat een ***** ding!! Evil or Very Mad

Ik vind hem wel heel fijn! Nog geen problemen mee gehad eigenlijk..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er een telefoon geschikt voor mij? Empty Re: Is er een telefoon geschikt voor mij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum