Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Actie: Kerstboom thuisbezorgd

+2
Effie_O
Caro
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:55

CKC schreef:Weet je, ik vind echte bomen die niet helemaal mooi zijn, juist heel erg mooi!
Heeft iets origineels. Een mooie scheve boom.
Totdat ie omvalt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:09

Ik ben zo'n sukkel.

Heb toch een hele grote kerstboom gekocht. Kwam een verkooppunt tegen waar ze gratis thuisbezorgen dus dat is echt ideaal. En de boom die ik gekocht heb was gewoon zooo mooi! Ik moest m wel nemen. Heb meteen bij de blokker wat plastic ballen gehaald en andere dingen. Dus straks kan ik m al een beetje optuigen en de rest komt zaterdag dan wel. Hij wordt na 5en bezorgd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:11

Marin schreef:Ik ben zo'n sukkel.

Heb toch een hele grote kerstboom gekocht. Kwam een verkooppunt tegen waar ze gratis thuisbezorgen dus dat is echt ideaal. En de boom die ik gekocht heb was gewoon zooo mooi! Ik moest m wel nemen. Heb meteen bij de blokker wat plastic ballen gehaald en andere dingen. Dus straks kan ik m al een beetje optuigen en de rest komt zaterdag dan wel. Hij wordt na 5en bezorgd

Hahahhahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Pompoen ma 6 dec 2010 - 4:58

Hahaha, maar dat is toch super! Heb je toch nog een mooie grote boom...en dan moet je maar heel veel kerstspulletjes vragen voor je verjaardag!

Ik ben momenteel zwaar in love met de rood wit gestipte kerstballen van de blokker. Ze hadden ze alleen heel snel al niet meer, ik heb er nu twee denk ik ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gigi_ di 7 dec 2010 - 6:10

Marin schreef:Ik ben zo'n sukkel.

Heb toch een hele grote kerstboom gekocht. Kwam een verkooppunt tegen waar ze gratis thuisbezorgen dus dat is echt ideaal. En de boom die ik gekocht heb was gewoon zooo mooi! Ik moest m wel nemen. Heb meteen bij de blokker wat plastic ballen gehaald en andere dingen. Dus straks kan ik m al een beetje optuigen en de rest komt zaterdag dan wel. Hij wordt na 5en bezorgd

haha! leuk toch juist!
Wat was je kwijt voor je boom?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:40

€50. Ik schaam me zo, voelde me net Rebecca Bloomwood die allerlei goede excusen ging bedenken waarom zo'n grote boom een goede aankoop was. Maar geef toe, hij's mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gigi_ di 7 dec 2010 - 6:50

Marin schreef:€50. Ik schaam me zo, voelde me net Rebecca Bloomwood die allerlei goede excusen ging bedenken waarom zo'n grote boom een goede aankoop was. Maar geef toe, hij's mooi.

haha! ik zag m net in het andere topic, en ik geef toe, hij is mooi!
Hoef je geen excuses voor te verzinnen toch.. Wink
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: Kerstboom thuisbezorgd - Pagina 2 Empty Re: Actie: Kerstboom thuisbezorgd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum