Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vreemde actie

+14
Sanne
Lenthe
SarahKey
LMCurious
Tania
Coco
Bolleke
Novalee
M@niek
Slakje
Twellie
Susan
mickey
mauwmauw
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

vreemde actie Empty vreemde actie

Bericht  mauwmauw zo 27 mei 2012 - 10:15

We waren vandaag met V in de dierentuin,V liep aan de hand van mijn vriend toen een vreemde man ook V zijn hand wilde pakken.V trok zijn hand weg bij die man,waarop is riep "goedzo V" kreeg toen een rare blik van die vent(alsof hij wist dat ik hem bedoelde)Ik liep met mijn moeder achter mijn vriend en V dus die man kon niet weten dat ik bij hun hoorde.Op dat moment heb ik er verder geen aandacht aan besteed,maar ik vertelde het net tegen mijn vriend,die heeft dat helemaal niet meegekregen en hoe langer ik erover na denk hoe kwader ik word.Misschien bedoelde die man er helemaal niks mee,maar ik vind het in deze tijd niet gepast omdat te doen.Ik kan nu zo kwaad worden op mezelf over het feit dat ik alleen maar zei"Goedzo V" en niet die man erop aansprak.

ik weet niet wat ik hier mee wil hoor,maar moet het van me afschrijven.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mickey zo 27 mei 2012 - 10:21

Oeh, dat zou ik ook echt niet op prijs stellen!!

Ik had het van de week in de winkel met mijn zus. We waren boodschappen doen, en met twee baby's en één peuter is dat niet heel handig. We hadden de kleintjes op één kar gezet met de maxi-cosi's, en de oudste zat in de andere kar, waar we ook de boodschappen in legden. Ik had de kar met de kleintjes, mijn zus de andere kar. Ineens stond er een vrouw bij de kleintjes te kijken, ok.. geen probleem, kijken mag. Daarna tegen mijn zoon aan't praten, ook prima. Maar toen ze hem in zijn gezicht begon te aaien en wangen "knijpen", heb ik toch gezegd dat ze wel mocht doorlopen en van hem af moest blijven. Zoiets doe je toch niet? Ik snap best wel dat kleine kinderen leuk en schattig zijn, maar moet je er dan echt aan zitten? Ik doe dat eigenlijk nooit, alleen als ik de kinderen ken, en dan ook niet altijd.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Susan zo 27 mei 2012 - 10:32

mickey schreef:Oeh, dat zou ik ook echt niet op prijs stellen!!

Ik had het van de week in de winkel met mijn zus. We waren boodschappen doen, en met twee baby's en één peuter is dat niet heel handig. We hadden de kleintjes op één kar gezet met de maxi-cosi's, en de oudste zat in de andere kar, waar we ook de boodschappen in legden. Ik had de kar met de kleintjes, mijn zus de andere kar. Ineens stond er een vrouw bij de kleintjes te kijken, ok.. geen probleem, kijken mag. Daarna tegen mijn zoon aan't praten, ook prima. Maar toen ze hem in zijn gezicht begon te aaien en wangen "knijpen", heb ik toch gezegd dat ze wel mocht doorlopen en van hem af moest blijven. Zoiets doe je toch niet? Ik snap best wel dat kleine kinderen leuk en schattig zijn, maar moet je er dan echt aan zitten? Ik doe dat eigenlijk nooit, alleen als ik de kinderen ken, en dan ook niet altijd.

Heb je dat echt zo gezegd? Ik vind dat echt heel onaardig overkomen. Als ik het al vervelend zou vinden dan zou ik het gesprekje vriendelijk en beleefd afkappen en doorlopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Twellie zo 27 mei 2012 - 10:34

Klinkt niet fijn, Mauwmauw. Hoe oud was die man? Mijn dochter krijgt ook altijd veel aandacht van de mensen uit de bejaardenflat hier Very Happy , ze wordt over haar hoofd geaaid en ook wel eens bij haar handje gepakt, maar dat vind ik dan niet erg van die oude mensjes. Kan me voostellen dat het van een jongere man wat onprettiger overkomt, al is de kans dat hij goede bedoelingen had nog altijd veel groter dan dat hij slechte bedoelingen had. Maar ik snap je gevoel helemaal hoor.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:36

Nou inderdaad onaardig als je het op zo'n manier hebt gezegd. Ze lopen er niks van op als ze eens een (liefbedoelde) aai krijgen..

Mauwmauw: wat vreemd van die man. Stom he dat je op zulke momenten dan niks zegt en achteraf van alles bedenkt wat je had willen zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:47

Susan schreef:
mickey schreef:Oeh, dat zou ik ook echt niet op prijs stellen!!

Ik had het van de week in de winkel met mijn zus. We waren boodschappen doen, en met twee baby's en één peuter is dat niet heel handig. We hadden de kleintjes op één kar gezet met de maxi-cosi's, en de oudste zat in de andere kar, waar we ook de boodschappen in legden. Ik had de kar met de kleintjes, mijn zus de andere kar. Ineens stond er een vrouw bij de kleintjes te kijken, ok.. geen probleem, kijken mag. Daarna tegen mijn zoon aan't praten, ook prima. Maar toen ze hem in zijn gezicht begon te aaien en wangen "knijpen", heb ik toch gezegd dat ze wel mocht doorlopen en van hem af moest blijven. Zoiets doe je toch niet? Ik snap best wel dat kleine kinderen leuk en schattig zijn, maar moet je er dan echt aan zitten? Ik doe dat eigenlijk nooit, alleen als ik de kinderen ken, en dan ook niet altijd.

Heb je dat echt zo gezegd? Ik vind dat echt heel onaardig overkomen. Als ik het al vervelend zou vinden dan zou ik het gesprekje vriendelijk en beleefd afkappen en doorlopen.
Nou inderdaad. Ik blijf me nog steeds verbazen over sommige reacties van moeders hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mickey zo 27 mei 2012 - 10:48

Ik heb gezegd: "als u wilt, mag u van hem afblijven, dat vind ik niet zo fijn". Is dat echt onaardig ja? Ik vind het zelf gewoon niet prettig en ook niet nodig. Ze praatte overigens ook alleen tegen mijn zoon, niet tegen mij. Dan had ik het misschien anders gevonden. Het voelde gewoon niet prettig.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Slakje zo 27 mei 2012 - 10:59

Ik zou het ook niet appreciëren mocht een onbekende Louise gaan aanraken. Dat doe je gewoon niet.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 11:03

Idd een rare actie mauwmauw! Beetje eng ook, gelukkig was V niet alleen!

Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mensen mijn dochter aanspreken, ze mogen haar best aaien ofzo, niet te lang, en het ligt aan het type mens, maar toch.. Overigens ben ik wel een makkelijke doorloper, dus lang sta ik nooit te kletsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  M@niek zo 27 mei 2012 - 11:45

Zelda schreef:
Susan schreef:
mickey schreef:Oeh, dat zou ik ook echt niet op prijs stellen!!

Ik had het van de week in de winkel met mijn zus. We waren boodschappen doen, en met twee baby's en één peuter is dat niet heel handig. We hadden de kleintjes op één kar gezet met de maxi-cosi's, en de oudste zat in de andere kar, waar we ook de boodschappen in legden. Ik had de kar met de kleintjes, mijn zus de andere kar. Ineens stond er een vrouw bij de kleintjes te kijken, ok.. geen probleem, kijken mag. Daarna tegen mijn zoon aan't praten, ook prima. Maar toen ze hem in zijn gezicht begon te aaien en wangen "knijpen", heb ik toch gezegd dat ze wel mocht doorlopen en van hem af moest blijven. Zoiets doe je toch niet? Ik snap best wel dat kleine kinderen leuk en schattig zijn, maar moet je er dan echt aan zitten? Ik doe dat eigenlijk nooit, alleen als ik de kinderen ken, en dan ook niet altijd.

Heb je dat echt zo gezegd? Ik vind dat echt heel onaardig overkomen. Als ik het al vervelend zou vinden dan zou ik het gesprekje vriendelijk en beleefd afkappen en doorlopen.
Nou inderdaad. Ik blijf me nog steeds verbazen over sommige reacties van moeders hier.

+1, ik zou dat nooit zeggen. Baby´s hebben nou eenmaal een hoog aaibaar gehalte Laughing. Maar goed ik heb daar nooit een probleem van gemaakt toen f.elice klein was. Zolang ze me kind niet meenemen vreemde actie 253468018
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Novalee zo 27 mei 2012 - 19:50

N. zet al een keel op als mensen te lang naar haar kijken en tegen haar praten in de supermarkt. Knappe bejaarde die haar over haar wangetje kan aaien laughcry

Mauwmauw, brr daar zou ik ook een beetje de kriebels van krijgen, ook al bedoelt die man het hoogstwaarschijnlijk goed.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Bolleke zo 27 mei 2012 - 20:35

Wat een rare ectie, ik zou dat ook echt niet op prijs stellen.
Toen C. nog klein was, denk 2 jaar ging ik met hem naar het bos en hij wilde niet doorlopen en bleef een beetje achter. Ik bleef wel in de buurt natuurlijk en toen kwam er een man die mijn kant op liep en pakte zijn handje om hem naar mij te brengen. Toen heb ik tegen die man gezegd dat ik het aardi van hem vond maar dat ik niet wil dat mijn kind leert dat hij zomaar met vreemden mocht mee lopen. Die man gaf mij gelijk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Coco zo 27 mei 2012 - 20:41

Wat een rare man zeg, je gaat toch niet zomaar een kind aan zijn hand pakken?

Overigens vind ik ook dat ondanks een baby een hoog aaigehalte heeft, mensen van een baby moeten afblijven.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Tania zo 27 mei 2012 - 20:58

Ik vind het ook een vreemde actie maar kan me wel voorstellen dat je op dat moment te verbaasd bent om er wat van te zeggen.

Verder vind ik het ook helemaal niet fijn als vreemden aan mijn kinderen zitten. Dan kunnen ze nog zo'n hoog aaibaarheidsgehalte hebben, ik vind dat je gewoon niet zomaar aan een kind hoort te zitten hoe goed je het ook bedoelt. Een paar jaar geleden zeiden mensen op het forum wacht maar tot je kind ouder is of tot je tweede krijgt dan vind je het niet meer erg. Inmiddels zijn we twee jaar en een kind verder en ik vind het nogsteeds heel vervelend en totaal onnodig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  LMCurious zo 27 mei 2012 - 20:59

Maar dacht die man misschien niet dat het zijn kind was ofzo. En dat ie je daarom zo aankeek toen je goed zo zei?

Misschien ben ik gewoon te positief ingesteld, dat ik altijd eerst de positieve dingen zie en daarna pas eventueel negatieve opties bedenk?

Overigens vind ik het wel goed dat je goed zo v hebt gezegd. Dat zou volgens mij nooit in mij opkomen. Maar is wel belangrijk om het zo je kinderen ook te leren natuurlijk.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  SarahKey zo 27 mei 2012 - 21:04

Oh joh wat een vreemde snuiter. Maar net wat lmcurious zegt: misschien dacht hij dat het zijn kind was.

Zo had ik pas ook een vreemd jongentje aan mijn hand. We liepen op de markt en hij pakt zo mijn hand bij een kraam. Dus ik kijk naar hem, hij naar mij en hij begint me daar te huilen. Hij dacht dat hij zijn moeder vast had Laughing En zijn moeder stond te lachen achter ons haha. Ik zei al, nou zo groot is mijn zoon nog niet Laughing
Maar was wel sneu, kind was best geschrokken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 23:05

mickey schreef: Maar toen ze hem in zijn gezicht begon te aaien en wangen "knijpen", heb ik toch gezegd dat ze wel mocht doorlopen en van hem af moest blijven. Zoiets doe je toch niet? Ik snap best wel dat kleine kinderen leuk en schattig zijn, maar moet je er dan echt aan zitten?
Je kunt het ook als een complimentje zien natuurlijk. Ik heb er nooit problemen mee gehad als iemand mijn kinderen over de wangetjes 'aaide'. Zoals Yvonne al zegt, ze lopen er niets van op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 23:06

Zelda schreef:.
Nou inderdaad. Ik blijf me nog steeds verbazen over sommige reacties van moeders hier.
Een hele dikke +1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 23:53

LMCurious schreef:Maar dacht die man misschien niet dat het zijn kind was ofzo. En dat ie je daarom zo aankeek toen je goed zo zei?

Misschien ben ik gewoon te positief ingesteld, dat ik altijd eerst de positieve dingen zie en daarna pas eventueel negatieve opties bedenk?

Overigens vind ik het wel goed dat je goed zo v hebt gezegd. Dat zou volgens mij nooit in mij opkomen. Maar is wel belangrijk om het zo je kinderen ook te leren natuurlijk.

Dat was ook mijn eerste gedachte maar anders is het inderdaad wel een hele vreemde actie.

Verder vind ik het alleen maar lief als mensen mijn kinderen aanraken en het zou niet in me opkomen om iemand af te snauwen. Vind ik ook echt een beetje respectloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 23:55

wij hadden laatst ook zo'n actie. Een vreemde man in het restaurantgedeelte bij de hema wilde een handje van onze dochter toen we voorbij liepen. Onze dochter wilde dat niet, ging verlegen tegen mijn been aan staan en legde haar handjes op haar rug (lijkt me duidelijk genoeg), pakt hij zo het armpje van mijn dochter om haar alsnog een handje te geven. Dát vond ik écht heel respectloos naar haar toe. Ze gaf zó duidelijk aan dat ze het niet wilde en die man die walsde gewoon over haar grenzen heen. Ik was te flabbergasted om er wat van te zeggen, maar achteraf kan ik me er heel kwaad om maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mauwmauw ma 28 mei 2012 - 1:47

Tuinstoel schreef:Klinkt niet fijn, Mauwmauw. Hoe oud was die man? Mijn dochter krijgt ook altijd veel aandacht van de mensen uit de bejaardenflat hier Very Happy , ze wordt over haar hoofd geaaid en ook wel eens bij haar handje gepakt, maar dat vind ik dan niet erg van die oude mensjes. Kan me voostellen dat het van een jongere man wat onprettiger overkomt, al is de kans dat hij goede bedoelingen had nog altijd veel groter dan dat hij slechte bedoelingen had. Maar ik snap je gevoel helemaal hoor.
het was niet zozeer een handje geven als in een "hallo handje"maar dit was meer een "loop maar mee handje"(weet ff niet hoe ik het anders moet verwoorden,nou vind ik een bejaardenflat onschuldiger dan een vreemde in een dierentuin,de man was denk in 50-60(ben slecht met schatte van leeftijden)Ik zeg niet dat hij slechte bedoelingen had,maar in deze tijd vind ik gewoon niet dat je dat zomaar kunt doen,mijn vriend is erg opvliegerig als het om dit soort dingen gaat,en die zei gister dus ook van ik had het niet moeten zien,want dat had hij die man wat aangedaan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:49

Die man wat aangedaan? Serieus?
Ik ben blij dat mijn vriend niet zo is :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mauwmauw ma 28 mei 2012 - 1:53

LMCurious schreef:Maar dacht die man misschien niet dat het zijn kind was ofzo. En dat ie je daarom zo aankeek toen je goed zo zei?

Misschien ben ik gewoon te positief ingesteld, dat ik altijd eerst de positieve dingen zie en daarna pas eventueel negatieve opties bedenk?

Overigens vind ik het wel goed dat je goed zo v hebt gezegd. Dat zou volgens mij nooit in mij opkomen. Maar is wel belangrijk om het zo je kinderen ook te leren natuurlijk.
het zou kunnen dat die man dacht dat het een kind van zijn groep was(aan zijn leeftijd gezien denk ik niet dat hij zijn kind dan was)
Dat van goedzo ging eigenlijk automatisch maar om wat tegen die man te zeggen bedacht ik me pas later.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mauwmauw ma 28 mei 2012 - 1:55

SarahKey schreef:Oh joh wat een vreemde snuiter. Maar net wat lmcurious zegt: misschien dacht hij dat het zijn kind was.

Zo had ik pas ook een vreemd jongentje aan mijn hand. We liepen op de markt en hij pakt zo mijn hand bij een kraam. Dus ik kijk naar hem, hij naar mij en hij begint me daar te huilen. Hij dacht dat hij zijn moeder vast had Laughing En zijn moeder stond te lachen achter ons haha. Ik zei al, nou zo groot is mijn zoon nog niet Laughing
Maar was wel sneu, kind was best geschrokken.
Dat kan ik me nog wel herinneren van toen ik zelf klein was,dat ik een vreemde vrouw bij de hand pakte terwijl ik dacht dat het me moeder was.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  mauwmauw ma 28 mei 2012 - 1:57

Zelda schreef:Die man wat aangedaan? Serieus?
Ik ben blij dat mijn vriend niet zo is :shock:
mijn vriend is in dit opzicht gewoon heel opvliegerig en meer doen en dan pas denken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vreemde actie Empty Re: vreemde actie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum