Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van de hak- op- de- tak topic...

+32
SnowWhite
Lejow
Lotus
Moezie
Sweety
Roxi3
Mari
Oasis
Jerry
Suus
Pien
Jeanette
Océane
ExpressoB
Bosjesvrouw
Burn
Beachgirl
Mida4you
smooch
silly-one
Flippin' Bitch
Bliss
Arwyn
_Lacey_
Shisha
Tsjip
VeryCherry
Qiara
Try
Caroow
Cheesegirl
Jordana
36 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  silly-one wo 6 apr 2011 - 7:51

Ik ga verhuizen. Eindelijk weg van de druk dat ik weg moet uit deze studentenkamer. Het is nu zelfs zo erg dat de kamer die ik wilde eerst niet kreeg, maar nu ineens wel...
Dus morgen maar weer even bellen zodat ik een keuze kan gaan maken. Pff ineens zit alles mee.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Bliss wo 6 apr 2011 - 7:53

Princess schreef:Ik vind de film PS I love you een beetje tegenvallen (al vind ik Gerard Butler en Jeffrey Dean Morgan NIET tegenvallen Wink), het boek is zoveel mooier!

Ja dat is bijna altijd zo (boek heb ik ook), al vond ik de schrijfstijl wel een beetje raar kan ik me nog herinneren.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 7:53

Oh Silly dat is goed nieuws. Heb je iets nieuws dan dus al? Ook een kamer of appartementje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  silly-one wo 6 apr 2011 - 7:55

Marin schreef:Oh Silly dat is goed nieuws. Heb je iets nieuws dan dus al? Ook een kamer of appartementje?
Kamer midden in het centrum. Echt het dakterras ( gezamelijk) kijkt uit op plein 44.
Verder wel een heel schoon huis, badkamer met bad; en keuken met vaatwasser Very Happy. Kan vanaf daar verder gaan zoeken, maar ik heb nu in elk geval iets en daar ben ik al heel blij mee
.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Shisha wo 6 apr 2011 - 7:56

Bliss schreef:
Princess schreef:Ik vind de film PS I love you een beetje tegenvallen (al vind ik Gerard Butler en Jeffrey Dean Morgan NIET tegenvallen Wink), het boek is zoveel mooier!

Ja dat is bijna altijd zo (boek heb ik ook), al vond ik de schrijfstijl wel een beetje raar kan ik me nog herinneren.

Ik vond het boek ook beter maar die heb ik dan ook al veel eerder gelezen dan dat ik de film heb gezien. Bij het boek heb ik echt zitten snotteren, zo zielig! Sad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  silly-one wo 6 apr 2011 - 7:57

Op welke tv zender is er iets leuks? Ben net thuis van tennisles geven en ik heb wat film titels voorbij zien komen, maar totaal geen zin om te gaan zappen ( toppunt van luiheid )
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:00

Shisha schreef:
Bliss schreef:
Princess schreef:Ik vind de film PS I love you een beetje tegenvallen (al vind ik Gerard Butler en Jeffrey Dean Morgan NIET tegenvallen Wink), het boek is zoveel mooier!

Ja dat is bijna altijd zo (boek heb ik ook), al vond ik de schrijfstijl wel een beetje raar kan ik me nog herinneren.

Ik vond het boek ook beter maar die heb ik dan ook al veel eerder gelezen dan dat ik de film heb gezien. Bij het boek heb ik echt zitten snotteren, zo zielig! Sad

Haha ik heb tranen met tuiten gehuild! Elke keer dat ik m lees weer trouwens..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  smooch wo 6 apr 2011 - 8:00

Princess schreef:Ik vind de film PS I love you een beetje tegenvallen (al vind ik Gerard Butler en Jeffrey Dean Morgan NIET tegenvallen Wink), het boek is zoveel mooier!

+1
Bij ps i love you ben ik twee keer in slaap gevallen terwijl ik het boek super goed vind.
Ik kijk nu ook naar The ugly truth echt een leuke film!

Ennuh om naar Gerard Butler te kijken is ook niet verkeerd :-)
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:01

Caroow schreef:
Youandi schreef:M'n paard heeft een rare bult op zijn borst. Het zit los en bungelt (onder zijn vel) tussen zijn voorbenen in. Echt heel raar en ik vind het eng.. Het doet hem geen pijn, ik mag er aan voelen. Het is een beetje warm en zacht. Een soort balletje. Ik zie geen wond ofzo, waar vocht uit kan komen. Hij eet normaal en ik kan gewoon lekker met hem rijden. Maar ik ga het wel goed in de gaten houden... Sad

Dat wilde ik even kwijt.

Is dat niet een.. Ja hoe heet dat:) Mensen (ik tenminste) hebben dat wel eens, een soort onderhuids puistje. Alleen bij mensen is het natuurlijk kleiner.

Dat zou kunnen. Op zoiets hoop ik wel! Dat gaat vast vanzelf wel weg..

Echt heel fijn voor je Silly-one! Very Happy Wat zal dat een opgelucht gevoel geven...

Ik kijk nu ook The Ugly Truth. Tot nu toe erg leuk!
Wijntje er bij.. Morgen lekker dagje vrij.. Heerlijk even! smile
(Hopelijk is de zon ook aanwezig sunny )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:01

Oh ik vind het boek al slecht, wat moet ik dan niet van de film vinden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:02

RTL 5 dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Cheesegirl wo 6 apr 2011 - 8:03

Ik vond het boek mooi, maar de film vond ik echt helemaal niets!
Maar vriend daarintegen wel :P
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  silly-one wo 6 apr 2011 - 8:07

Marin schreef:RTL 5 dus.
Thanks,
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Mida4you wo 6 apr 2011 - 8:07

Pfff ik ben behoorlijk moe
Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Moe
van mijn 1e werkdag na ruim 8 maanden, maar nog zo geen zin om naar bed te gaan dus ik blijf lekker zitten op de bank met een heerlijk kopje turkisch apple thee
Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 20x2TurkishApple271x193
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  VeryCherry wo 6 apr 2011 - 8:10

Oeh, mijn haar is zo mooi nu en het glanst als een malle Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Caroow wo 6 apr 2011 - 8:10

Die thee is echt lekker he. Ik ben een nieuwe verslaving aan het opbouwen nu ik niet meer rook, ik blijf maar thee drinken smile Maar, zonder er iets in dus het kan nooit slecht zijn.

Mirjam4you, jouw dochter ging gister toch voor het eerst naar het kdv? Ging het vandaag beter?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Caroow wo 6 apr 2011 - 8:10

VeryCherry schreef:Oeh, mijn haar is zo mooi nu en het glanst als een malle Very Happy

Foto!!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  smooch wo 6 apr 2011 - 8:12

Caroow schreef:
VeryCherry schreef:Oeh, mijn haar is zo mooi nu en het glanst als een malle Very Happy

Foto!!

picture please smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:12

Caroow schreef:
VeryCherry schreef:Oeh, mijn haar is zo mooi nu en het glanst als een malle Very Happy

Foto!!

Jaaaa, foto!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  VeryCherry wo 6 apr 2011 - 8:13

Whahaha het is nou nog zeiknat, ik kon mijn föhn niet vinden.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:14

VeryCherry schreef:Whahaha het is nou nog zeiknat, ik kon mijn föhn niet vinden.

Geeft niet. Over een uur zitten wij hier ook nog wel.
Al zou het alleen maar zijn voor een fotootje van jouw nieuwe haren! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Mida4you wo 6 apr 2011 - 8:15

Caroow schreef:Die thee is echt lekker he. Ik ben een nieuwe verslaving aan het opbouwen nu ik niet meer rook, ik blijf maar thee drinken smile Maar, zonder er iets in dus het kan nooit slecht zijn.

Mirjam4you, jouw dochter ging gister toch voor het eerst naar het kdv? Ging het vandaag beter?

Hey Caroow,

Wat lief dat je eraan denkt. Het ging vandaag een stukken beter als gisteren gelukkig. Vandaag wou ze gelukkig flesje en alles. Ook goed geslapen, weliswaar buiten in zo'n soort hokje ( je weet vast wel wat ik bedoel ) en ze zijn erachter gekomen dat ze dat heerlijk vindt want daar valt ze zo in slaap en binnen nog niet. Binnen moet ze heel erg wennen aan alle geluiden en dat ze met meerdere kindertjes op 1 kamer ligt. Het komt vanzelf allemaal Wink Ik ben in ieder geval een stukje rustiger.

Owja, en ik ben verslaafd aan deze thee!!!! Ben er zo gek op en raak er niet op uitgekeken


Laatst aangepast door Mirjam4you op wo 6 apr 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  VeryCherry wo 6 apr 2011 - 8:15

Ok, dan wacht ik even tot mijn pony droog is, de rest maakt me niet uit smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Caroow wo 6 apr 2011 - 8:17

Mirjam4you schreef:
Caroow schreef:Die thee is echt lekker he. Ik ben een nieuwe verslaving aan het opbouwen nu ik niet meer rook, ik blijf maar thee drinken smile Maar, zonder er iets in dus het kan nooit slecht zijn.

Mirjam4you, jouw dochter ging gister toch voor het eerst naar het kdv? Ging het vandaag beter?

Hey Caroow,

Wat lief dat je eraan denkt. Het ging vandaag een stukken beter als gisteren gelukkig. Vandaag wou ze gelukkig flesje en alles. Ook goed geslapen, weliswaar buiten in zo'n soort hokje ( je weet vast wel wat ik bedoel ) en ze zijn erachter gekomen dat ze dat heerlijk vindt want daar valt ze zo in slaap en binnen nog niet. Binnen moet ze heel erg wennen aan alle geluiden en dat ze met meerdere kindertjes op 1 kamer ligt. Het komt vanzelf allemaal Wink Ik ben in ieder geval een stukje rustiger.

Owja, en ik ben verslaafd aan deze thee!!!! Ben er zo gek op en raak er niet op uitgekeken

Gelukkig maar, dan kan jij ook wat rustiger aan het werk. Ik kan me voorstellen dat je niet met een gerust hart je kindje daar achterlaat als ze het niet leuk vindt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Beachgirl wo 6 apr 2011 - 8:18

Sad Sad

Heb ik eindelijk al mijn opdrachten afgerond... haal ik voor elke toets een onvoldoende!! Zo ga ik het natuurlijk niet redden, dat diploma halen in juni!! Ik baal zo erg!!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 3 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum