Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van de hak- op- de- tak topic...

+32
SnowWhite
Lejow
Lotus
Moezie
Sweety
Roxi3
Mari
Oasis
Jerry
Suus
Pien
Jeanette
Océane
ExpressoB
Bosjesvrouw
Burn
Beachgirl
Mida4you
smooch
silly-one
Flippin' Bitch
Bliss
Arwyn
_Lacey_
Shisha
Tsjip
VeryCherry
Qiara
Try
Caroow
Cheesegirl
Jordana
36 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 9:14

Suus schreef:
Oasis schreef:Buh ik slaap vanavond alleen en stiekem vind ik dat een beetje eng, haha nerd
Ik doe het nu al drie nachten en het went wel smile Al laat ik me 's nachts wel lekker thuisbrengen Wink

Ik moet mij ook niet zo aanstellen Wink. Komt goed! En morgenavond is vriendlief alweer thuis, dat scheelt ook.

Hoezo slaap jij al drie nachten alleen dan?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Suus vr 8 apr 2011 - 9:19

Mijn vriend is voor zijn studie naar Iran, hooguit 10 dagen hoor, dus valt ook wel mee, maar we zijn nooit zo lang zonder elkaar Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 9:22

Wow Iran, interessant!

En 10 dagen is stiekem toch wel lang hoor. Vorig jaar is eerst mijn vriend 16 dagen naar Amerika geweest, en anderhalve maand later ik ook zo lang naar Amerika. Zijn misschien 'maar'16 dagen maar ik vond het verschrikkelijk! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  ExpressoB vr 8 apr 2011 - 9:34

Mijn vriend gaat volgende maand 3 weken naar Italië voor z'n werk, wat een piepzooi!!
Hij was ook een keer een maand naar afghanistan, echt verschrikkelijk vond ik het. Hij is wel paar keer weggeweest nog maar een week trek ik wel maar langer pff.

Maarre Iran pfff
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 9:35

ExpressoB, drie weken is ook lang, jeetje! Heb je dan wel veel contact via telefoon/internet?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  ExpressoB vr 8 apr 2011 - 9:55

Oasis schreef:ExpressoB, drie weken is ook lang, jeetje! Heb je dan wel veel contact via telefoon/internet?

Toen hij in afghanistan zat kon hij heel enkele keer ff bellen en sprak 'm wel eens op internet. Ik wil hem elke dag spreken al is het maar even..maja het is niet anders
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Flippin' Bitch vr 8 apr 2011 - 22:40

Blij met mijn nieuw cd bounce Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 0
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Suus vr 8 apr 2011 - 22:42

ExpressoB schreef:
Oasis schreef:ExpressoB, drie weken is ook lang, jeetje! Heb je dan wel veel contact via telefoon/internet?

Toen hij in afghanistan zat kon hij heel enkele keer ff bellen en sprak 'm wel eens op internet. Ik wil hem elke dag spreken al is het maar even..maja het is niet anders
Dat lijkt me wel vervelend, dat contact niet altijd mogelijk is. Ik kan gelukkig elke dag wel smsen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Jeanette za 9 apr 2011 - 0:28

Jahoeeeee!!! Zonnetje!! Zit nu lekker buiten mijn haren te laten drogen i.p.v de fohn haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van de hak- op- de- tak topic... - Pagina 10 Empty Re: Van de hak- op- de- tak topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum