Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bodylotion

+9
Caro
Arwyn
Shisha
Flippin' Bitch
ButterflyEffect
Ambivalence
Sterre
Lotus
smooch
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Caro di 7 dec 2010 - 4:09

In de winter moet ik wel smeren, in de zomer meestal niet. Al wordt het wel erger naarmate ik ouder word (ohh my: bejaarden alert hier ;-)). Vroeger smeerde ik nooit, nu met het jaar wordt mijn huid droger. Laatst zelfs zo erg dat tijdens een erg koud Disney weekend, de huid van mijn scheenbenen barstte en er bloed uitkwam. Niet tof.

Ik vind die van Rituals, touch of hamman, echt geweldig. Maar nu heb ik geen geld en gebruik ik all restjes van bodylotions die ik nog heb staan..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Jerry di 7 dec 2010 - 4:38

Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in... Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:55

Jerry schreef:Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in... Embarassed

Bad woman! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Flippin' Bitch wo 8 dec 2010 - 10:28

Jen_ schreef:
Sushi schreef:
Jen_ schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:



Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!

Waarom ziet dat er vreemd uit dan? Door de glow? Geeft toch niet?
Ik denk dat het een soort zelfbruiner-bodylotion is, het lijkt wel een beetje op die van Dove.

Ok.. Maar dan zeg ik weer: geeft toch niet? Very Happy Ik snap niet wat er raar aan is.

Als ik bijvoorbeeld per ongeluk de binnenkant van mijn armen insmeer, trekt dat veel erger in waardoor je rare vegen krijgt...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Caresses wo 8 dec 2010 - 23:23

Momenteel heb ik nivea sos creme, dat werkt echt super. Ik hou namelijk wel van lekker lang en warm douchhe, maar mijn huid wat minder. Deze creme zorgt ervoor dat ik zelfs geen droge huid meer heb. (Ik hoop alleen niet dat mijn lichaam eraan gaat wennen, zodat ik het moet blijven gebruiken, zo'n labello effect).

Ik vind de bodybutter van de Hema ook fijn, ruikt heerlijk en zit een heel klein beetje shimmer in. (doosje is wit met paars).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Ploen do 9 dec 2010 - 1:46

Jerry schreef:Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in... Embarassed

Hier nog eens! haha
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Flippin' Bitch do 9 dec 2010 - 5:32

Caresses schreef:Momenteel heb ik nivea sos creme, dat werkt echt super. Ik hou namelijk wel van lekker lang en warm douchhe, maar mijn huid wat minder. Deze creme zorgt ervoor dat ik zelfs geen droge huid meer heb. (Ik hoop alleen niet dat mijn lichaam eraan gaat wennen, zodat ik het moet blijven gebruiken, zo'n labello effect).

Ik vind de bodybutter van de Hema ook fijn, ruikt heerlijk en zit een heel klein beetje shimmer in. (doosje is wit met paars).

Die heb ik ook inderdaad, gebruik ik nu voor mijn gezicht en handen met dit weer smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:13

Ik gebruik ook alijd de bodylotions van Vaseline omdat ze zo lekker snel intrekken. Als een creme niet snel intrekt weet ik van mezelf dat ik mezelf niet ga insmeren, dat intrekken duurt me altijd te lang op de één of andere manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:00

Ik smeer me altijd helemaal in met babylotion na het douchen van het kruidvat eigen merk, voor de extra droge huid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Lady4 do 9 dec 2010 - 10:58

Bodylotion - Pagina 2 Inecto_pure_coconut_oil_body_lotion_11511

Mijn favoriet, heerlijk! Al vind ik het echt insmeren echt een vervelend klusje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion - Pagina 2 Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum