Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bodylotion

+9
Caro
Arwyn
Shisha
Flippin' Bitch
ButterflyEffect
Ambivalence
Sterre
Lotus
smooch
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bodylotion Empty Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:09

Gebruik jij dat vaak? En neem je ook echt de tijd om je helemaal in te smeren of doe je alleen je armen en benen?
Ik merk dat ik eigenlijk nooit mijn buik en rug meeneem, maar alleen mijn benen, armen en decolleté insmeer.

Welke bodylotion heb je en hoe vaak smeer jij je in?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:40

Ik gebruik het dagelijks na het douchen, meestal Zwitsal. Ik heb echt een ontzettend droge huid (als ik een zwarte broek aan heb gehad en trek hem uit, is hij van binnen wit van de droge huid). Ik smeer ook meestal alleen mijn benen en armen in eigenlijk. Vooral op mijn onderbenen is het echt nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:53

Bobbie schreef:Ik gebruik het dagelijks na het douchen, meestal Zwitsal. Ik heb echt een ontzettend droge huid (als ik een zwarte broek aan heb gehad en trek hem uit, is hij van binnen wit van de droge huid). Ik smeer ook meestal alleen mijn benen en armen in eigenlijk. Vooral op mijn onderbenen is het echt nodig.
Zo, dan heb jij inderdaad een erg droge huid!
Op mijn onderbenen is 't ook echt nodig. Ik doe dat eigenlijk elke ochtend en avond. Ik vind altijd dat ik het niet verdien om ingesmeerd te worden als ik stoppelige onderbenen heb. Ik vind het dan ook zo viezig aanvoelen om mijn benen in te smeren.

Ik gebruik trouwens diverse bodylotions. Ik heb momenteel in huis:

- Oriflame: milk & honey hand and body cream (deze gebruik altijd voordat ik ga slapen)
- Moschino Hippy Fizz (deze gebruik ik 's ochtends, maar is bijna op dus ik denk dat ik er nog een weekje mee kan)
- Dove Go Fresh Komkommer & Groene Thee
- Zwitsal (deze heb ik net gesmeerd, heerlijk die babygeur!!)
- Een pot Zwitsal-crème
- Oriflame: een bodylotion met grapefruitgeur. Deze heb ik alleen nog nooit gebruikt want ik wil eerst wat andere bodylotions opmaken.


Laatst aangepast door Sushi op zo 5 dec 2010 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  smooch zo 5 dec 2010 - 3:55

Ik smeer me dagelijks in na het douchen. Mn rug probeer ik ook, ik smeer in waar ik bij kom haha
Voor mn lichaam gebruik ik dove en voor mn gezicht vaseline.
Ik heb een hele droge huid vooral in de winter dus ik moet me wel dagelijks insmeren, ook vindt ik het fijner voelen.

Bodylotion 174438_1_Dove_Bodylotion_Intensieve Bodylotion VaselineCOCOAgel
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Lotus zo 5 dec 2010 - 4:08

In de winter gebruik ik wel vaak bodylotion. Meestal smeer ik me dan wel helemaal in, want ik heb dan een droge huid. Ik smeer alleen na het douchen.

Ik heb verschillende lotions: happy time van Nivea, sos van Nivea (de oude, in een tube), Deep Red van Hugo Boss en olie van Therme
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Sterre zo 5 dec 2010 - 4:36

Ik gebruik het denk ik 1 keer per week, en doe dan vooral mijn benen en armen en soms mijn hele lichaam. Ik heb een hele lekkere van Etos, de supersoft bodylotion. Ruikt bijna hetzelfde als Zwitsal en trekt lekker in.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:39

Ik heb de rode fles van Garnier, voor een droge huid. Ik gebruik het denk ik in de winter zo'n drie keer per week, in de zomer alleen voor mijn benen als ik ze heb geschoren haha. Ik doe trouwens nu ook alleen de droge plekjes, dus mijn armen, borst en buik. Mijn rug heb ik eigenlijk nooit zin in haha, dat is zo'n gehannes.

Edit: deze heb ik:
Bodylotion 1217729494


Laatst aangepast door Darcy op zo 5 dec 2010 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Ambivalence zo 5 dec 2010 - 4:44

Ik heb ook een ontzettend droge huid, vooral in de winter en gebruik nu Lomi Lomi Body melt van Therme. Echt ideaal spul vind ik het; trekt snel in, ruikt heerlijk en mijn huid voelt veel beter aan.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:55

Ik probeer me zoveel mogelijk in te smeren met bodylotion na het douchen, maar het gebeurd regelmatig dat ik het vergeet. Het is ook niet zo dat mijn huid het echt nodig heeft, maar ik vind het gewoon fijn. Ik heb nu bodylotion van Dove, die ruikt echt heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  ButterflyEffect zo 5 dec 2010 - 7:32

Ik heb ook de sos van nivea voor mijn onderbenen
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:57

Ik heb ook een erg droge huid, ook op zwarte kleding geeft het gewoon af, net als iemand hierboven, zeker met maillots wel.
En toch smeer ik me maar zelden in, hoe stom ook. Ik gun me er gewoon geen tijd voor. Terwijl mijn bovenarmen nu toch echt heel erg droog zijn. Toch maar eens doen na het douchen morgenvroeg, krijg jeuk van die droge huid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:00

Ik zou het echt vaker moeten doen, maar ik heb er geen geduld voor en ik neem er de tijd niet voor. Ook vind ik het altijd een beetje stinken; ik heb het liefst een neutrale, geurloze bodylotion. Probleem is dat ik zoveel lotions heb staan, die allemaal op moeten, dus dan vind ik het zonde van mijn geld om nieuwe te kopen. Die lotions gaan vervolgens niet op omdat ik het vind stinken. Vicieuze cirkel geboren, hmpf :cyclops:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:35

Gloria schreef:Ik zou het echt vaker moeten doen, maar ik heb er geen geduld voor en ik neem er de tijd niet voor. Ook vind ik het altijd een beetje stinken; ik heb het liefst een neutrale, geurloze bodylotion. Probleem is dat ik zoveel lotions heb staan, die allemaal op moeten, dus dan vind ik het zonde van mijn geld om nieuwe te kopen. Die lotions gaan vervolgens niet op omdat ik het vind stinken. Vicieuze cirkel geboren, hmpf :cyclops:.
Vind je ze allemaal stinken? Want een bodylotion met een lekkere geur stinkt natuurlijk niet Wink
Ik vind alles wel lekker ruiken.
Misschien dat voor jou dan beter een bodylotion dat bij een parfum hoort werkt? En niet een Dove, Nivea of iets anders...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:11

Nou, misschien niet echt stinken, maar je hele lijf ruikt er meteen naar (da's natuurlijk o.a. de bedoeling van bodylotion :P) en ik vind dat too much. Ik doe het soms wel hoor, maar meer omdat het 'moet' van alle goedbedoelende schoonheidsadviseurs haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:47

Je moet je gewoon insmeren Gloria, niet zo zeiken met je 'het stinkt' :P Anders koop je er 1 van hoe heet het. Neutral, die is geurloos. En de rest geef je gewoon weg angel

Ik smeer me bijna elke avond in voor ik ga slapen. Meestal mijn hele lichaam, als ik geen zin heb mijn binen, armen, schouders, en heupen. Vooral mijn ellebogen sla ik nooit over, want ik wil geen droge ellebogen. (Wat de meeste mensen hebben, omdat ze dat plekje vergeten)

Ik ben echt fan van deze van de Rituals, zo lekker. Erg dik en vet, wat ik nodig heb. Het is wel echt een winterlotion, in de zomer is hij zo vet dat hij je huid afsluit, en dan zweet je zelfs op je knieen enzo
Bodylotion Hammam06

Deze vind ik ook heerlijk
Bodylotion Dior_addict_shine

Verder heb ik creme's van Zwitzal, Dove, The Bodyshop, Vaseline. Genoeg in ieder geval. Mij maak je altijd blij met een bodylotion Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:30

Jen_ schreef:Vooral mijn ellebogen sla ik nooit over, want ik wil geen droge ellebogen. (Wat de meeste mensen hebben, omdat ze dat plekje vergeten)

Dat is zó waar! Ik sla ze ook nooit over, wil inderdaad ook geen droge ruwe ellebogen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Flippin' Bitch zo 5 dec 2010 - 23:08

Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:

Bodylotion 180652_1_Therme_Body_Butter_Lomi_Lomi Bodylotion DSCF0833

Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Shisha zo 5 dec 2010 - 23:17

Ik smeer mij bijna dagelijks in. Vooral in de winter is het nodig. En het voelt gewoon lekker aan!
Ik heb op dit moment een bodylotion van vaseline.

Bodylotion 305213091006
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:23

Ik gebruik eigenlijk te weinig bodylotion. Ik smeer mijn benen wel altijd in na het scheren. De rest van mijn lichaam smeer ik 2x in de maand ofzo..
Ik gebruik altijd de bodylotions van Vaseline , hebben niet zo'n hele sterke geur en ze trekken snel in. Super fijn dus, want als ik ergens niet tegen kan, is het een plakkende huid door bodylotion.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Arwyn ma 6 dec 2010 - 0:39

Ik heb wel wat bodybutters staan, eigenlijk geen body lotion.
De laatste tijd ben ik alleen te lui/te koud om uitgebreid te smeren. Ik smeer alleen na het douchen en dan sowieso mijn onderbenen. Ik pak gewoon een grote lik en wat ik over heb smeer ik over de rest van m'n benen en mijn armen.
Mijn onderbenen zijn het enige dat echt droog is, de rest heeft het niet heel erg nodig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:52


Ik gebruik pure amandelolie. Krijg altijd een 2liter fles van mijn oma uit Turkije opgestuurd (met iemand mee die ruimte in de koffer heeft)
Ruikt heel zacht en wordt echt vers gemaakt. Zonder enig toevoeging. Werkt erg goed voor mijn huid. Geeft een mooie glow, tenzij je teveel pakt.. smeer het ook wel eens in mijn haar! Op mijn lippen en op mijn voeten en dan doe ik sokjes aan. Poedelzacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:38

Flippin' Bitch schreef:Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:

Bodylotion 180652_1_Therme_Body_Butter_Lomi_Lomi Bodylotion DSCF0833

Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!

Waarom ziet dat er vreemd uit dan? Door de glow? Geeft toch niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:24

Jen_ schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:

Bodylotion 180652_1_Therme_Body_Butter_Lomi_Lomi Bodylotion DSCF0833

Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!

Waarom ziet dat er vreemd uit dan? Door de glow? Geeft toch niet?
Ik denk dat het een soort zelfbruiner-bodylotion is, het lijkt wel een beetje op die van Dove.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:30

Sushi schreef:
Jen_ schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:



Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!

Waarom ziet dat er vreemd uit dan? Door de glow? Geeft toch niet?
Ik denk dat het een soort zelfbruiner-bodylotion is, het lijkt wel een beetje op die van Dove.

Ok.. Maar dan zeg ik weer: geeft toch niet? Very Happy Ik snap niet wat er raar aan is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 3:33

Ik heb meestal geen zin om me in te smeren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion Empty Re: Bodylotion

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum