Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij met je haar na het wassen?

+15
Jeanette
Eris
Oasis
pitbullgup
Ploen
Effie_O
Flippin' Bitch
Eliesje
Angela_1986
Beachgirl
Arwyn
ButterflyEffect
Caroow
_DoI
Jerry
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Oasis ma 6 dec 2010 - 4:36

Ik was mijn haar ook nooit 's avonds, want als ik met nat haar ga slapen staat het de volgende ochtend alle kanten op. Na het wassen fohn ik mijn haar meteen droog, en 2x per week stijl ik het ook. Sowieso doe ik er elke dag kokosserum in, om het te verzorgen. Als ik mijn haar niet gelijk droog fohn, zit het vaak nog voor geen meter. Mijn haar heeft echt een gebruiksaanwijzing, pff!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Eris ma 6 dec 2010 - 4:51

Mijn haar ritueel lijkt een beetje op die van Jen.
Ook ik spoel na met koud water. Uitknijpen en mouse speciaal voor krullen erin masseren. Dan kam ik mijn haar in model. Vervolgens een serum van Kerastase erin. En dan of aan de lucht laten drogen of met de diffuser.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Jeanette ma 6 dec 2010 - 5:42

Scheelt eraan wanneer ik douche haha. Als ik 's avonds laat douche, doe ik er helemaal niks aan. Douche ik 's ochtends, dan fohn en stijl ik het daarna.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 5:45

Als ik 's avonds mijn haar was, dan probeer ik dat een paar uur voordat ik ga slapen te doen. Dan heeft het genoeg tijd om te drogen. Ik spoel ook m'n haar met koud water na en wikkel er dan een handdoek om. Die laat ik een poosje zitten en dan kam ik m'n haar voorzichtig. Dan nog een anti-pluis serum erin en dan laat ik het drogen.

Als ik m'n haar 's ochtends was en met nog nat haar weg ga, dan pluist het zo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Flippin' Bitch ma 6 dec 2010 - 5:47

Storm schreef:
Flippin' Bitch schreef:Fohnen doe ik sowieso nooit, daar krijg ik een pluishoofd van.
Foto :P

Haha, ik weet op welke foto jij doelt!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Melis1985 ma 6 dec 2010 - 5:59

Ik droog mn haar af en kam het met een grove kam. Daarna mousse erin en fohnen.
Dan doe ik er wat creme in en als laatste wax.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Sterre ma 6 dec 2010 - 11:59

Eerst knijp ik het meeste water er uit, dan doe ik hetzelfde maar dan met een handdoek er omheen. Dan euh, kam ik het een beetje in model en laat ik het drogen. Soms zit het perfect en dan laat ik het de hele dag zo, soms pluist het daarna een beetje en doe ik er een serum in en soms zit het gewoon heel slecht en dan doe ik het vast.

Als ik mijn haar in een korter model heb doe ik er nadat het een beetje is opgedroogd altijd Fructis Surf Hair in, dat maakt het iets wilder zonder dat het glimt of klef wordt:

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Garnier-fructis-surf-hair-texturising-gum-150ml-16835671

Gaan jullie eigenlijk weleens met nat haar de deur uit? Ik doe dat bijna dagelijks Embarassed . Als ik eenmaal op mijn werk ben is het aardig droog smile.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gigi_ di 7 dec 2010 - 5:57

heatprotector erin, fohnen en als het droog is met de stijltang. dan nog een glansspulletje erin of beetje haarlak erover smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:42

Als ik tijd heb föhnen en met de steiltang.
Maar anders nat haar en clip of vlecht er in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Dolphinne di 7 dec 2010 - 9:00

Als ik mijn haar 's avonds was eerst een paar minuten een handdoek om mijn hoofd. Tot ik verder afgedroogd ben en mn pyjama aan heb. Daarna kam ik het door met de borstel. Soms spray ik er dan nog wat krul-spray van guhl in.
Dan ga ik met nat haar naar bed en is het de volgende ochtend wel droog.

Dan doe ik er wat mousse in en breng ik het in model (evt. nog een keer borstelen). Of als ik moet werken doe ik het in een staart en wat haarlak zodat het ook blijft zitten.

Als ik mn haar was en daarna nog weg moet doe ik er na het wassen (en drogen met de handdoek) mousse in en föhn ik het droog. Daarna nog wat mousse of anti pluis erin.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum