Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij met je haar na het wassen?

+15
Jeanette
Eris
Oasis
pitbullgup
Ploen
Effie_O
Flippin' Bitch
Eliesje
Angela_1986
Beachgirl
Arwyn
ButterflyEffect
Caroow
_DoI
Jerry
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 2:36

Ik was mijn haar altijd voor ik ga slapen, dan ga ik met nat haar naar bed en dan zit het 's ochtends het beste. Als ik ooit overdag mijn haar was en moet fohnen, dan gaat het helemaal pluizen, is de slag eruit en ziet het er heel dun uit. Een vriendin van me doet er altijd na het wassen mousse in, doen jullie dat ook? Ik doe er alleen Chi serum in. Mijn haar is wegens haaruitval helaas nog maar een derde van wat het was en het lijkt niet meer terug te groeien, dus ik wil het graag zo goed mogelijk verzorgen en zorgen dat het er wat voller uitziet. Wie heeft tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 2:46

Ik doe niks in m`n haar na het wassen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Jerry zo 5 dec 2010 - 2:49

als ik met nat haar ga slapen, zit het de volgende dag voor geen meter (zelfs als ik het bijna-droog heb geföhnd...)
Ik laat eerst de handdoek erom zitten, tot 't niet meer drupt (knijp t na 't wassen uit en vouw de handdoek er dan om, 'wrijf' 't niet droog) en dan föhn ik het. Doe er niks in, soms wat antipluis (in m'n stopweek[:p]) na 't föhnen
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:12

Ik was vrijwel altijd 's ochtends mijn haar. Ik doe ook een handdoek eromheen en wrijf het niet droog maar laat de handdoek het water eruitknijpen. Die handdoek haal ik er na een kwartiertje ongeveer vanaf. Ik zorg eerst dat mijn make-up erop zit en dan doe ik mijn haar. Ik gebruik altijd een spray van Gliss Kür om het klitvrij te maken. Mijn haar borstelt dan veel makkelijker door en je haar breekt er niet van af.
Dan doe ik meestal mousse erin en dan föhn ik het op zijn kop droog. Dan wat plukjes haar naar achter, die ik vastzet met een speldje en dan spray ik daar nog wat haarlak overheen. Shampoo, mousse en spray zijn van Syoss. Ik gebruik soms ook nog een glansspray van Syoss. Oh, en voor het föhnen heb ik ook nog een heat protector spray van Syoss.
Ik gebruik best veel haarproducten volgens mij haha. In het weekend doe ik meestal niks in mijn haar, dan geef ik het even rust. Eens per week gebruik een maskertje en twee keer per week conditioner. Als ik dat te vaak gebruik wordt mijn haar te zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 3:14

Eh bijna niks :P Ik wrijf het een betej droog met een handdoek, laat dan 1 minuut ofzo de handdoek eromheen zitten (als ik dag/nachtcreme opdoe, afhankelijk van wanneer op de dag het is) en dan doe ik 'm eraf en borstel ik mijn haar. En laat het drogen (soms fohn ik het). Klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  _DoI zo 5 dec 2010 - 3:14

Ik gebruik altijd een heat protection voordat ik mijn haar fohn en stijl maak.

Edit: En een keer per week gebruik ik een haarmasker.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Caroow zo 5 dec 2010 - 3:25

Ik wrijf het een beetje droog en doe daarna de handdoek om mijn hoofd. Dan ga ik even kopje koffie drinken en opmaken, ongeveer een half uur later dus haal ik de handdoek eraf en borstel ik het in model, klaar is Caroow.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  ButterflyEffect zo 5 dec 2010 - 3:47

uitwringen, handdoek eromheen, daarna vanzelf laten drogen.
Het liefst nog niet borstelen (als je haar nat is breekt het snel af). Ik heb lang haar dus ook niet fohnen, hooguit aan de bovenkant.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Arwyn zo 5 dec 2010 - 3:54

Ik doe er bar weinig mee..
Ik douche altijd 's ochtend. Doe dan een handdoek om m'n haar terwijl ik me verder afdroog en aankleed. De laatste tijd doe ik er dan een drupje serum in omdat m'n haar echt super statisch is nu. Meestal gooi ik het dan in een staart en laat het op die manier drogen. Mijn haar droogt best langzaam, dus als ik het zou föhnen zou ik zo een half uur bezig zijn en daar heb ik dus echt geen zin in!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:57

Ik was mijn haar sowieso nooit 's avonds. Ik vind dat niet fijn als ik dan moet gaan slapen met nat haar én mijn haar ziet er dan de volgende dag niet uit. Ik doe eigenlijk nooit iets bijzonders na het wassen. Ik laat het gewoon drogen en that's it, dan zit het altijd prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 5:09

Hangt er vanaf wat ik wil met mijn haar. Wil ik het gewoon dragen dan vouw ik een handdoek op mijn hoofd en even later borstel ik het gewoon uit. Wil ik wat meer krullen dan borstel ik het door als het nog helemaal nat is, gebruik ik een serum van John Frieda en fohn ik het gelijk tot het bijna droog is. Je moet niet te lang doorfohnen, dan wordt het niet zo pluizig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Beachgirl zo 5 dec 2010 - 5:18

Handdoek eromheen. Na een kwartiertje even doorkammen, wat Protection Serum van Gliss Kur erin en dan in model kammen en verder op laten drogen.
Nu met de wintermaanden soms ook wat Anti Frizz Cream erin.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Angela_1986 zo 5 dec 2010 - 6:54

Handdoek eromheen, mezelf afdrogen, insmeren, aankleden, enzovoorts, dan spray ik er iets van GlissKur in en fohn ik het op z'n kop. Als ik 't niet fohn dan zit m'n haar niet goed en als ik 't was voor het slapen gaan dan zit 't de volgende dag meestal ook niet zoals ik wil dus meestal was ik het 's-morgens.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Eliesje zo 5 dec 2010 - 7:30

Voor het slapen was ik mijn haar nooit, want dan zit het de volgende dag verschrikkelijk, vooral op de kruin van mijn hoofd.

Na het wassen, doe ik er een handdoek in, na een kwartiertje haal ik het er uit.
Dan doe ik een beetje Glanscréme in van Andrélon. En dan zit het de hele dag wel prima smile
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:49

Na het wassen fohn en stijl ik het.
Daarna wat haarlak erin.
Maar nooit net voordat ik naar bed ga, want dan zit het smorgens voor geen meter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:53

Darcy schreef:Eh bijna niks :P Ik wrijf het een betej droog met een handdoek, laat dan 1 minuut ofzo de handdoek eromheen zitten (als ik dag/nachtcreme opdoe, afhankelijk van wanneer op de dag het is) en dan doe ik 'm eraf en borstel ik mijn haar. En laat het drogen (soms fohn ik het). Klaar.
Same here.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:23

Ik spoel het na met koud water (minder pluis) en 'wring' mijn haar uit, door een vuist om mijn staart te doen, en het water eruit te knijpen. Darnaa doe ik mousse voor krullen in mijn haar, en een boost-spray voor krullen. (Dit alles op de kop hangend) daarna een handdoek eromheen om het meeste water op te nemen. Na ongeveer 5 minuten doe ik er een antifriss serum van Kerastase in. Nog steeds op de kop hangend. Daarna op de kop met de difuser. En er dan niet meer aanzitten tot het droog is.

Met nat haar slapen moet ik niet doen, dan staat mijn haar precies zoals ik op het kussen lag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:27

Haha, dat lijkt me een uniek gezicht Laughing.

Merken jullie trouwens ook met de sneeuw/kou van afgelopen dagen dat je haar onhandelbaar is? Ik heb geen bad hair day's meer, maar een hele bad hair week!! Dat wordt een nieuwe behandelstrategie verzinnen (misschien toch vaker föhn en mousse/was o.i.d. gebruiken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:12

Gloria schreef:Haha, dat lijkt me een uniek gezicht Laughing.

Merken jullie trouwens ook met de sneeuw/kou van afgelopen dagen dat je haar onhandelbaar is? Ik heb geen bad hair day's meer, maar een hele bad hair week!! Dat wordt een nieuwe behandelstrategie verzinnen (misschien toch vaker föhn en mousse/was o.i.d. gebruiken).
Als ik het een dagje niet föhn of haarproducten gebruik dan is het zo statisch als ik weet niet wat. Maar als ik het gewoon föhn gaat het prima. Ik wil trouwens voor op mijn werk zo'n minihaarspray kopen (van Kruidvat eigen merk hebben ze dat sowieso heb ik gezien). Mocht mijn haar dan vervelend gaan doen dan kan ik het temmen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Flippin' Bitch zo 5 dec 2010 - 23:23

Ik dep het droog met een handdoek, doe dan de handdoek om mijn hoofd, even later borstelen, dan weer een paar minuutjes om mijn hoofd. Vervolgens handdoek eraf en naar bed, niets erin dus. Als ik met nat haar heb geslapen zit het het beste. Fohnen doe ik sowieso nooit, daar krijg ik een pluishoofd van.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:45

Flippin' Bitch schreef:Fohnen doe ik sowieso nooit, daar krijg ik een pluishoofd van.
Foto :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Effie_O zo 5 dec 2010 - 23:48

Och slapen met nat haar, dat moet ik nooit meer doen! Wat een ramp is dat, mijn haar staat dan alle kanten op. Kan leuk zijn, maar in dit geval echt niet Wink

Ik was mijn haar dus altijd in de ochtend. Als ik tijd heb knijp ik het water uit mijn haar en wikkel ik er een handdoek om. Na een tijdje borstelen, nog even de handdoek er om. Mijn haar zit het best als ik het fohn (met zo'n blaas ding, geen krulfohn). Voorheen deed ik er nog een mouse in, maar sinds een week kom ik er achter dat het veel mooier zit als ik er niks in smeer. Moet nog wel even op zoek naar iets om mijn haar tegen de hitte te beschermen, dat deed de mouse altijd. Daarna nog een beetje creme er in, soms haarlak als ik een opstandige pluk haar heb.

Als ik geen tijd heb dep ik het droog met de handdoek, borstel ik het en fohn het op dezelfde manier.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Ploen ma 6 dec 2010 - 0:09

Altijd fohnen en stijlen, als ik er niks aan doe heb ik net een afro-kapsel
Ben wel eens jaloers op mensen die er voor de rest niks aan hoeven te doen
Bij mij zit het na het fohnen en stijlen meestal nog voor geen meter, eigenwijs haar
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 3:29

Na het douchen droog ik mijn haar met een handdoek en dan borstel ik het uit en laat ik het verder drogen. Ik ga liever niet met nat haar naar bed, ik hou niet van een vochtig kussen Laughing
Soms gebruik ik nog een haarmaskertje en ik föhn mijn haar heel zelden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  pitbullgup ma 6 dec 2010 - 4:30

Nou ja ik ben kapster dus heb een heel ritueel... Embarassed Laughing
Na het wassen gaat er leave-in, volume creme of mousse en biosilk olie in. Dan haren fohnen met borstels evt nog een beetje met de stijltang.
Dan glanswax, evt lak (ligt aan wat voor kapsel ik fohn) en glansspray.
En als het erg vochtig is doe ik er nog een spray in die het langer stijl houd en pluizen voorkomt.
Dit alles kost me maar 10-15 min hoor Wink
En als ik naar bed ga ga ik met en nat hoofd of fohn het alleen ff droog (wel met volume alvast)
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij met je  haar na het wassen? Empty Re: Wat doe jij met je haar na het wassen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum