Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij doet ut weer!

+42
Mermaid
Lejow
Red Velvet
Nyx
BurgemeesterJulia
Tiana
Aggi
Auxo
Aziraphale
Lenthe
Lady4
Anousch91
Mida4you
Susan
Burn
Slakje
Capt'n Zero
Pannetoet
Biechtje
Bolleke
Jerry
Champagne
Bazinga
loesje
Antibes
Nicky
Fortissimo
Saga
Lynn_
Reva
Punk'd
Bliss
Sarah1985
Marin
loura
Middleme
patjuhhh
_Poppy_
Rush
Maple
Willem
Kenya
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Mida4you zo 1 sep 2013 - 3:55

Marin schreef:
Mida4you schreef:Ik vind dit forum ook veel beter eigenlijk
Ja lieve schat, hier zit dagen, weken, jaren werk in! Letterlijk.

Wat dacht je, toen dit forum begon zag het er ook nog niet zo uit hoor. Gewoon overgaan naar het nieuwe forum, dit forum gaat sluiten, en dan komt het vanzelf goed als je de burgemeesters tijd geeft het op te bouwen. Niet zo zeuren hoor, dat vind ik wel echt heel oneerlijk tegenover de burgemeesters.
Ik zeur toch niet, geef alleen mijn mening. Ik bedoel er verder ook niets mee. Natuurlijk stap ik over naar het nieuwe forum en ik wens de bhrgemeesters ook veel succes met het opbouwen van ons nieuwe forum
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Red Velvet zo 1 sep 2013 - 4:03

Kan iemand mij even updaten?
Wat is er allemaal gebeurd en who the ** is Wendy?nerd

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Lejow zo 1 sep 2013 - 4:03

Bliss schreef:Mensen wilden nog weten wat ik tegen Iemand had gezegd. Nou, dit dus:

Bliss schreef:
Iemand schreef:Ik heb het ook wel onwijs vaak teruggelezen Bliss, dat je ooit gedumpt bent door die vriendinnen. Moet je dat bij al je akkefietjes met vriendinnen er bij halen? Ik zou daar moe van worden en denken 'oh god, als ze maar niet weer daarmee aan komt zetten'.
Je denkt toch hopelijk niet dat ik adviezen en verhalen van jou m.b.t. tot vriendschappen ook maar een moment serieus kan nemen? laughcry
Hoe bevalt je nieuwe leven trouwens?
Heftig hè? Rolling Eyes 

God nou Bliss.. heb je een goed punt, whahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Mermaid zo 1 sep 2013 - 4:46

Iemand was van se plasseks? Apart. Anyway ik had niet door dat t zusje met een nieuwe naam was. Toevallig dat ze nu gast is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Fayebella zo 1 sep 2013 - 4:55

Maar goed dat ik niet op vakantie was, dan zou je terugkomen en je forum missen....
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  SDL zo 1 sep 2013 - 6:13

Maar waarom wil Wendy dan niet gewoon jullie de "rechten" van dit forum geven. Of ze hem  nou verwijdert of dat ze jullie dan beheerder maakt. Wat een gezeur zeg.

Toch vind ik het raar dat dit zo escaleert. Volgens mij was/is Zus altijd heel betrokken geweest bij dit forum en heeft ze er altijd veel tijd ingestopt en heeft ze het ook naar haar zin gehad. Waarom dan nu al die haat en nijd. Ik snap dit gewoon niet.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Bazinga zo 1 sep 2013 - 6:33

Ik begrijp 't sowieso want destijds heeft ze dit nog gezegd:

"
Eerlijk gezegd denk ik dat elk nieuw persoon hetzelfde meemaakt als ze met wie dan ook contact heeft van het forum. Een nieuw forum is naar mijn idee dan ook geen oplossing. Een nieuw begin wellicht wel en dat gun ik jullie ook van harte.

1. Ik neem afstand van het forum en zal niet meer hier helpen als Admin. Het forum staat dan wel op mijn naam maar goed, het zij zo. Niemand hoeft in ieder geval een nieuw account aan te maken en je zit niet met een overgangsfase ed.

2. Jullie hebben gelijk dat er te weinig Burgemeesters aanwezig zijn. Ik heb er nu 2 verwijderd. Nicky is de meest actieve en naar mijn idee iemand waar je echt van op aan kunt. Niet echt een bekende forummer maar wel integer en betrouwbaar. Ik laat haar staan en het is verder aan haar wat ze met het forum doet.

3. Mensen die graag moderator willen worden mogen haar een PM sturen. Nicky mag wat mij betreft bepalen wie ze om hulp vraagt, of dat ze eventueel dezelfde erbij terug neemt, of ze onbekend blijven of juist bekend.

4. De prullenbak zal ik leeggooien. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat daar behoefte aan was.

5. De reden dat ik deze beslissing neem wil niet zeggen dat ik Smikkell en Doedel in alles gelijk geef. Naar mijn idee blazen ze nog altijd de hele boel op. Ik ga die discussie verder ook niet meer aan. Het is trouwens ook absoluut niet de keuze of dwang van mijn vriend, ik snap eerlijk gezegd niet waar die kronkel vandaan komt en zou het fijn vinden als zij daar ook geen verontrustende onzin over rondsturen. Als jullie werkelijk vriendinnen waren geweest en zo bezorgd, had dit dan naar mij geuit in plaats van dit te uiten door een mes in mijn rug te steken, ik mis die logica compleet. Dit is mijn eigen keuze.

6. Mensen die me via Whatsapp proberen te bereiken; dat heb ik niet meer. Ik wil ook niet meer langs die weg contact met forummers. Ik heb er voor gekozen al deze banden te breken en daar blijf ik bij.

7. Bedankt allemaal voor jarenlang forumplezier. Jullie mogen best weten dat deze keuze niet makkelijk is voor mij."
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Monte zo 1 sep 2013 - 7:07

Ik snap inderdaad ook niet waarom ze niet de rechten aan de burgemeesters geeft. Vooral na het stukje wat jij plaatst, bazinga.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Aggi zo 1 sep 2013 - 8:45

Ah zag idd later hoe je, je aan kon melden bij het nieuwe forum, dus maar even gedaan... laughcry
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Alex zo 1 sep 2013 - 8:56

Bazinga schreef:
Aziraphale schreef:Ze had vast zin om even te zeiken... Hij doet ut weer! - Pagina 4 985951499 Hij doet ut weer! - Pagina 4 985951499 Hij doet ut weer! - Pagina 4 985951499 
I love you...
Me too!! I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij doet ut weer! - Pagina 4 Empty Re: Hij doet ut weer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum