Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Slakje do 29 aug 2013 - 4:47

En je geeft de moedermelk mee; hoe geef je die dan mee? Ontdooit of diepgevroren? Ik ben bezig met een voorraadje te maken in de diepvriezer, maar als ze dan een dagje/nachtje weggaan, hoe geef je de melk dan mee? Wat is het meest praktische?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Vixen do 29 aug 2013 - 6:37

dDe hoeveelheid waarvan ik zeker weet dat opgaat geef ik ontdooit mee. Daarnaast nog en flesje verse  melk. Als dat over is kan het de vriezer in en hoeft er niks weg gegooid te worden.


Laatst aangepast door Vixen op do 29 aug 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Caroow do 29 aug 2013 - 7:29

Ik geef vers gekolfde melk mee in Avent bakjes. De oma's hebben reserve in de vriezer.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Linda do 29 aug 2013 - 7:45

Mijn zoon heeft afgelopen nacht bij m'n moeder geslapen. Ik had wat flesjes in de haar vriezer gezet, wat verse melk en wat ontdooide melk in haar koelkast gezet.
Ze heeft het opgemaakt in de volgorde die vixen opnoemde.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Slakje do 29 aug 2013 - 7:48

Bedankt!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  snoezel vr 30 aug 2013 - 4:00

Ik gaf altijd mee in porties, dus alvast in de flessen die ze zou drinken. Ik kolfde deze de dag van tevoren. Had ik altijd wel genoeg aan. Daarnaast zorgde ik er altijd voor dat er 1 diepvriesfles meeging. Oma's en kdv hadden standaard een flesje in de diepvries.

Mijn dochter hield ook echt niet van diepvriesmelk (stiekem vond ze die fles sowieso niet zo... Rolling Eyes )
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan Empty Re: Bv; als de oppas komt/de kindjes weggaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum