Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

4 plaatsers

Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Floor do 29 aug 2013 - 1:51

ik heb sinds 2 weken de actifry en het bevalt ons prima, we eten er erg vaak uit maar hoe maak je nou die draaiarm schoon?  hij kan er uit maar echt schoon krijg ik het niet, ik durf er niet met een schuursponsje op te schrobben maarja hoe dan?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Cheesegirl do 29 aug 2013 - 4:53

Ik heb ook actifry en merk inderdaad dat de draaiarm lastig schoon wordt. Ik heb het 1 keer met een schuursponje geprobeerd, maar daar hield de arm wat plekjes aan over, dus niet meer gedaan. Vaak leg ik hem nu in een heet sopje met wat afwasmiddel of schoonmaakmiddel. Dan kan het een beetje weken om vervolgens met de afwasborstel de rest schoon te maken. Dit werkt bij mij wel goed.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  xxjojootjexx do 29 aug 2013 - 5:08

In de vaatwasser

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Cheesegirl do 29 aug 2013 - 5:14

xxjojootjexx schreef:In de vaatwasser
Moet je die wel hebben! Laughing 
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Floor do 29 aug 2013 - 8:31

Ik wist niet dat hij ook in de vaatwasser mocht.

ik heb de arm nu al een paar keer in heet water/sopje gehad maar dat heeft niet afdoende geholpen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Happinaz do 29 aug 2013 - 20:30

Mag ik vragen wat jullie zoal eten uit de actifry? Merk je ook aan je gestel (energie etc) dat je minder vet eet?
Ben echt heel benieuwd!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Floor do 29 aug 2013 - 20:48

wij eten er echt van alles uit, van simpel frietjes tot hele gerechten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste? Empty Re: tefal actifry, draaiarm schoonmaken, hoe gaat dat het beste?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum