Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

+4
Bazinga
Mari
Pommes
Jezzie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 2:25

Mijn beste vriendin gaat in mei trouwen.
We kennen elkaar als vanaf dat we baby zijn en zijn dus al heel erg lang vriendinnen.
Nu wil ik haar graag iets speciaals geven, maar ik weet niet zo goed wat!
Wie denkt er met me mee?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 2:26

Ik zou een leuke collage maken met foto's van jullie en daar geld bij doen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Pommes vr 8 feb 2013 - 2:27

een fotoboek? Of een boek maken met teksten, foto`s, verhalen van jullie babytijd tot nu. En dan pagina`s open laten als dat kan dat ze die zelf nog aan kan vullen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 2:28

Ben idd al op zoek geweest naar allemaal leuke foto's van ons samen of van leuke momenten die we samen gedeeld hebben. Collage is wel een leuk idee ja!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 2:28

Pommes schreef:een fotoboek? Of een boek maken met teksten, foto`s, verhalen van jullie babytijd tot nu. En dan pagina`s open laten als dat kan dat ze die zelf nog aan kan vullen.
Ja dat is ook wel erg leuk!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Mari vr 8 feb 2013 - 5:42

Ik heb samen met nog twee beste vriendinnen van mijn vriendin die de bruid was een boek gemaakt.

We hadden haar voor haar vrijgezellenfeest in een sneeuwwitje jurk gehesen, daarom hadden we het boek aan de voorkant "het sprookje van prinses ...... " genoemd.
In het album hebben we alle tekst in sprookjestaal met humor neergezet. ( er was eens een lief klein prinsesje.... Blabla) We zijn begonnen bij het moment waar we haar hadden leren kennen en zo met de tijd mee. Het was echt heel leuk geworden.

We hadden ook foto's van haar ouders, broertje ingedaan en uiteraard haar verloofde.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Bazinga vr 8 feb 2013 - 5:49

Ik ben voor mijn beste vriendin al aan't verzamelen :p Ze is nog niet eens gevraagd, maar gaat ooit wel gebeuren natuurlijk... Ze krijgt een vrijgezellenfeest/pampering-day, ik heb een overzichtje met happy moments, waarin haar reacties heb genoteerd (Het ongeloof en de tranen, toen ze een huis hadden gekocht bijv) ik heb something borrowed, something blue enzo en zodra ik weet wat voor jurk, laat ik de kousenband maken, matchend bij de kleuren van haar jurk en zijn pak.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 9:27

Bazinga schreef:Ik ben voor mijn beste vriendin al aan't verzamelen :p Ze is nog niet eens gevraagd, maar gaat ooit wel gebeuren natuurlijk... Ze krijgt een vrijgezellenfeest/pampering-day, ik heb een overzichtje met happy moments, waarin haar reacties heb genoteerd (Het ongeloof en de tranen, toen ze een huis hadden gekocht bijv) ik heb something borrowed, something blue enzo en zodra ik weet wat voor jurk, laat ik de kousenband maken, matchend bij de kleuren van haar jurk en zijn pak.
Wat leuk dat je daar nu al zo mee bezig bent!

Ik heb vanmiddag heel veel foto's van momenten samen in een mapje op de laptop gezet.
Volgende week ga ik bij mijn ouders even op de computer kijken of daar nog meer op staat...en eventueel nog wat oude foto's scannen.
En dan ga ik een mooi fotoboek voor haar maken van al onze momenten samen! Heb ook foto's van haar met mijn dochter, die kunnen er ook mooi in. En 2 van haar met haar vriend.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  JustMeDaan vr 8 feb 2013 - 12:13

Ik heb een hoefijzer besteld met hun namen en trouwdatum erin. En daarbij geld gegeven.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Prosecco vr 8 feb 2013 - 19:03

JustMeDaan schreef:Ik heb een hoefijzer besteld met hun namen en trouwdatum erin. En daarbij geld gegeven.

Heb je daar een foto van? En waar kun je dat bestellen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  sanne-84 vr 8 feb 2013 - 20:13

Zij is niet echt van de materalistischedingen, dus zij heeft van mij een schoonheidsbehandeling gehad. Heb op t feest nog 2 portglazen gegeven met hun naam en datum erin gegraveerd.
Van haar heb ik een soort fotocollage gehad (1 grote foto die uit heel veel kleine fotootjes bestaat) van onze sport samen, super gaaf. Haar man kan dat maken, en heeft toevallig een tijd ervoor al mn foto's gekopieerd toen mn laptop daar lag om die na te laten kijken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  SDL vr 8 feb 2013 - 21:27

Ik heb haar, haar bruidskapsel en visagie cadeau gegeven.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  JustMeDaan za 9 feb 2013 - 1:36

Prosecco schreef:
JustMeDaan schreef:Ik heb een hoefijzer besteld met hun namen en trouwdatum erin. En daarbij geld gegeven.

Heb je daar een foto van? En waar kun je dat bestellen?

Geen foto, maar de site is: www.hoefijzers.nl
ik had de gouden besteld, maar je hebt veel kleuren enz.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips! Empty Re: Beste vriendin gaat trouwen, cadeau tips!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum