Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

+7
Knillis
kwak
Printje
Vrouwtje Theelepel
M@niek
Linda
sabje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  sabje wo 28 aug 2013 - 5:56

Hoe vaak plassen jullie kindjes ongeveer op een dag. M. heeft sinds maandag geen luier meer aan. Gisteren en vandaag is hij helemaal droog Very Happy . Geen ongelukjes meer gehad.
Alleen hij plast zo weinig heb ik het idee. Vandaag heeft hij 3x geplast (waarvan 1x in zijn luier tijdens zijn slaapje).
Nu ik aan het typen ben plast hij haha.
En hoe deden jullie als je een hele dag wegging? Hij durft nog niet op de wc. En om nu het potje mee te slepen overal naar toe zie ik ook niet zitten.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Linda wo 28 aug 2013 - 6:00

Mijn dochter plast ook heel weinig. Ze kan het echt uren volhouden.
Ik heb haar zelf laten kiezen, óf een luier om als we weggaan, óf op een grote wc plassen. Ze koos steeds voor dat laatste, want een luier wilde ze niet meer. Thuis gaat ze meestal op een potje, buitenshuis op een wc. We hebben wel een potje in de auto, maar nog weinig nodig gehad.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  M@niek wo 28 aug 2013 - 6:35

Mijn dochter plast best veel. Maar die gaat gewoon vaak plassen voor het plassen zeg maar. Ze klimt zelf op de wc en gaat er zelf weer af dus ja hou het niet echt bij haha.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Vrouwtje Theelepel wo 28 aug 2013 - 6:49

Mijn dochter plast thuis zo'n 5 tot 8 keer per dag.
Elders plast ze soms wel 10 of 15 keer per dag, al is het maar een druppel.
Ze vind een toilet op een ander adres altijd reuze interessant.

Vrouwtje Theelepel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 27-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Printje wo 28 aug 2013 - 6:56

Soms heel vaak, andere keren maar 3 x per dag ofzo. Bij de Jumbo moet hij standaard opeens plassen omdat hij daar dan aan het touwtje mag trekken om van het magazijn terug naar de winkel te gaan...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  kwak wo 28 aug 2013 - 7:03

D plast thuis z'n 4/5 keer.
Bij een ander en in de winkel moet ze vaker, vooral in de winkel want dat is bar interessant.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  sabje wo 28 aug 2013 - 7:05

Wil het weekend proberen om hem meer op de wc te krijgen (komende 2 dagen moet ik werken). Misschien dat ik er dan wat geruster op ben haha.
Vind het weinig omdat ik zelf heel vaak moet plassen. Dus ben het niet gewend.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Knillis wo 28 aug 2013 - 7:17

Hier plast hij ook maar heel weinig, soms ook maar drie keer per dag (meestal rond de 4 a 5 keer denk ik). Hier ging hij wel gelijk naar de wc dus dat probleem hadden wij gelukkig niet.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Laced wo 28 aug 2013 - 7:32

Levi plast best vaak, maar het zijn ook vaak kleine plasjes. Hij kan het prima ophouden als we weggaan. Ik zorg er dan wel voor dat voordat we gaan, hij vrijwel niets meer drinkt. Tot afgelopen maandag plaste hij nog op het potje, maar opeens wou hij alleen nog maar op de wc plassen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Surya wo 28 aug 2013 - 7:35

In het begin heel veel. Zeker ieder half uur een paar druppels, maar dat had ook te maken met het applaus dat erop volge smile

Nu kan hij het makkelijk een paar uur ophouden en plast hij, denk ik, 3 à 4 keer per dag.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Filoria wo 28 aug 2013 - 8:41

Uit zichzelf gaat hij ook maar een keer of 3 per dag, maar hij moet verplicht (proberen te) plassen voordat we ergens naartoe gaan en voordat hij naar bed gaat, dus daardoor komen we op een keer of 6 uit. 

Kwak: herkenbaar! Vooral als de manier van doorspoelen bijzonder is gaat hij uit zijn dak :cheering:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Twellie wo 28 aug 2013 - 8:44

Ze plast meestal drie of vier keer per dag.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn) Empty Re: Hoe vaak plassen (kindjes die zindelijk zijn)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum