Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verre reis topic

+21
*Noosa
_Femme
Laced
Floor
Sterre
Lady4
Feline
Destino
litllejoy
LindaK
Winegum
Snirp
TukTuk
Polly
Twellie
Punk'd
luisa
rapa nui
Minx
Ragazza
Marin
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Lady4 wo 28 aug 2013 - 22:34

Echt zo gaaf dat jullie dit samen gaan doen Feline! Ik was in de veronderstelling dat jullie een paar maanden zouden gaan, maar las ik nou laatst ergens dat jullie waarschijnlijk veel langer wegblijven?

Polly, wanneer ga jij de Kilimanjaro beklimmen? Een collega van mij gaat over een maand hetzelfde doen, ook met een safari erbij.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 22:37

Destino: Oh wow dus je gaat twee keer naar Zanzibar in één reis. Lucky bastards! Jij gaat ook naar Selous toch voor de safari? Zo gaaf! Ik ben weer zo jaloers op jou, het is daar zo onbeschrijflijk mooi. Misschien vond ik dat wel echt het allermooiste park, en ook onze lodge was echt zo bizar mooi. Die van jullie zag er ook zo gaaf uit. Het is zo bijzonder, want enerzijds is het daar zo basis omdat je gewoon je kamers hebt en dan een lounge en verder niet echt iets, maar toch straalt het luxe uit. Ik kan het niet goed omschrijven, maar die lodges zijn echt heel bijzonder, echt een beetje dat oude koloniale sfeertje hangt er en dat maakt het heel vreemd (het voelt heel eerlijk gezegd heel raar als er steeds zo'n Afrikaanse man achter je staat om te wachten tot je je glas wijn leeg hebt om 'm bij te schenken, het voelt een beetje fout ergens) maar ook heel bijzonder.

Feline: Wat zal het voor jou bijzonder zijn zeg. Dat is eigenlijk haast niet meer een reis te noemen, wat jij gaat doen. Het is ook niet echt een leven opbouwen, want je gaat niet naar één plek, maar het is zo lang dat je weg gaat.. Echt bijzonder.
Singapore is m'n vriend geweest. Marina Bay Sands (dat rare schip gebouw) is hij ook geweest. Je kunt helemaal naar boven naar het zwembad, maar dat is wel duur geloof ik. Hij had geluk en kreeg een gratis kaartje in z'n handen geduwd (van iemand die net terug kwam en z'n tijd was nog niet verstreken ofzo). Hij is er 's avonds laat geweest, toen het al donker was en heeft hele gave uitzicht foto's gemaakt.

Je campertje doet me trouwens denken aan wat m'n broertje in Nieuw Zeeland heeft gedaan, ook zoiets gekocht en met een vriend rondgecrosst. Hij sliep ook echt daarin. Super gaaf. 

Ik wil je trouwens best een keer uitleg geven over de camera, onder het genot van een wijntje in Utrecht ofzo, als je dat wilt. Ik wilde net zeggen dat ie gelukkig niet zo groot is haha, vergeleken met mijn camera zou ik het heerlijk vinden om zo'n kleinere SLR mee te nemen.. Maar ik kan me voorstellen dat het wel veel ruimte inneemt als je zo lang weg gaat. Maar ik zou 'm zeker meenemen hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 22:41

Ik heb trouwens ook nog advies nodig:

Er werd gisteren door het meisje van de reisorganisatie duidelijk aangegeven dat een korte strandverlenging aan het einde van de reis ook wel echt aan te raden valt. Dat je nog echt even kunt opladen voordat je weg gaat. Het schijnt ook relatief dichtbij de plek te zijn waar we eindigen, dus dat we misschien makkelijk nog een paar daagjes er aan vast kunnen plakken. Nou ben ik zelf niet persé van het strand, en van m'n vriend hoeft het eigenlijk ook niet zo nodig.. Maar het lijkt me op zich wel gaaf om eens zo'n Aziatisch strand te zien (Ngapali Beach in Myanmar wordt wel het Thailand van 20 jaar geleden genoemd, nog redelijk rustig)

Verre reis topic - Pagina 2 Beautiful%20Ngapali%20Beach

Ze hebben ook geen gigantische resorts daar nog, maar wel gewoon hele mooie strandhotels:

Verre reis topic - Pagina 2 Ngapali-strand-hotel_groot

Verre reis topic - Pagina 2 Ngapali-strand-beach_groot
(hier zouden we dan slapen)


Als ik er zo naar kijk, dan denk ik jaa dat lijkt me misschien toch wel wat.. Maar ja, het is wel weer bijna 200 euro extra per persoon voor 3 nachten extra.

Is zoiets echt de moeite waard om uit te rusten na zo'n reis?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Destino wo 28 aug 2013 - 22:41

Polly, lees nu dat je ook naar Tanzania gaat! Very Happy
Wat gaaf, leuk hoor! En qua safari ben ik ook erg benieuwd waar je heen gaat. Marin raadt je Selous aan, daar ga ik ook heen smile Ben heel benieuwd, als ik er geweest ben zal ik wel laten weten hoe het was.

Marin, inderdaad ook het Selous! En op Zanzibar houden we ons hotel (de kamer) aan, de meeste spullen blijven daar en we nemen een sporttas mee op safari (mogen maar 15 kg meenemen) smile
Jouw ervaring klonk zo super mooi, daardoor hebben we er alleen maar meer zin in gekregen!
En die lodges/tenten lijken me zo gaaf, omdat je zo dichtbij de natuur bent en blijft!

Feline, jij gaat ook een gave reis maken zeg!
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 22:43

Destino schreef:Marin, inderdaad ook het Selous! En op Zanzibar houden we ons hotel (de kamer) aan, de meeste spullen blijven daar en we nemen een sporttas mee op safari (mogen maar 15 kg meenemen) smile
Oh wat super slim! Ja, want die kleine vliegtuigjes zijn echt niet gemaakt op grote koffers en in de Jeep ook niet (al zijn jullie met z'n tweetjes, dus dan valt het misschien mee). Je moet namelijk van Kiba Point in Selous (de airstrip) echt al door het park om bij je lodge te komen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Destino wo 28 aug 2013 - 22:43

Marin ik denk dat die strandverlenging wel aan te raden is na zo'n lange reis. Je ziet zo enorm veel en doet veel indrukken op, dat je denk best wel moe zult zijn aan het einde.
Die 3 dagen is wel fijn om samen na te genieten en uit te rusten. De reis is ook best lang natuurlijk, dus het is wel fijn als je die ook uitgerust tegemoet kunt gaan! smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline wo 28 aug 2013 - 22:54

M'n vriend heeft zijn vaste baan ervoor opgezegd omdat hij 'maar' 2 maanden onbetaald verlof mocht opnemen. We hebben beiden onze woning opgezegd dus hebben, behalve familie en vrienden, niets meer in Nederland.

De planning was inderdaad eerst voor een half jaar maar aangezien we alles verkopen/opzeggen hebben we geen tijdsdruk meer. We mogen er maximaal een jaar blijven en kunnen nog een jaar verlengen onder bepaalde voorwaarden. We willen ook erg graag naar Australië dus moeten maar even zien hoe het (financieel) loopt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Winegum wo 28 aug 2013 - 23:04

Oh, ik bedoelde het niet zo, Marin. Maar in dat topic zat ik nog te dubben of we een rondje zouden maken of heen op LA vliegen bijv. en terug via SF. Vooral omdat je de Highway1 dan eigenlijk mist. Dus we hebben er toen uiteindelijk toch voor gekozen om echt een rondje te maken.

Ik zou ook die paar dagen strand aan het einde meepakken. je hoeft dan niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op het strand te hangen. Maar je kunt wel lekker relaxen omdat niks meer 'moet'. Zo'n vakantie is gewoon erg vermoeiend. Je bent de hele dag op sjouw en doet veel indrukken op. Wij hebben er ook voor gekozen om de laatste paar dagen aan de kust door te brengen. Wat we gaan doen? Net waar we zin in hebben. Paar uurtjes strand, lekker wandelen, ergens met de auto naar toe om nog wat lokaals te zien, dagje Disney of toch nog even langs LA. En zijn we zo uitgeput en hebben we nergens zin in, dan doen we dat lekker niet.

Feline, wat mooi dat je echt zo lang weggaat en geen verplichting voelt om terug te komen voor werk of wat dan ook.
Heel veel plezier alvast op deze onvergetelijke trip!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline wo 28 aug 2013 - 23:12

Destino, klinkt als een hele mooie reis die jullie gaan maken. Zanzibar wil ik ook nog een keer heen. Heb zelf 6 maanden in Zuid-Afrika gewoond (wildlife gestudeerd) en die safari's zijn echt ongelooflijk indrukwekkend.. (zelfs na 60 keer haha).

Marin, ik zou graag van je aanbod gebruik maken. Baal er echt van dat ik zo ongeveer alleen de automatische stand gebruik. Dan kan ik net zo goed een compact cameraatje meenemen. En het is inderdaad niet echt een reis te noemen.. meer een soort 'emigratie' smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 23:21

Feline schreef:Marin, ik zou graag van je aanbod gebruik maken. Baal er echt van dat ik zo ongeveer alleen de automatische stand gebruik. Dan kan ik net zo goed een compact cameraatje meenemen. En het is inderdaad niet echt een reis te noemen.. meer een soort 'emigratie' smile
Wanneer ga je weg en wanneer zou je dit willen doen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 0:01

Begin november. Mijn baan loop over 2 weken af en daarna ga ik op evenementen werken dus heb ik verschillende werktijden. Ik wil ook wel richting jou komen hoor! Of misschien willen er meer mensen aanschuiven voor een cursusje Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 0:20

Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk wel klaar met m'n training, dus dan ben ik doordeweeks ook weer wat flexibeler en anders kunnen we gewoon in het weekend afspreken. Lijkt me leuk en ik help je graag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Sterre do 29 aug 2013 - 0:44

Wat een heerlijk topic!

Ik ben met mijn vriend ook aan het kijken wat onze volgende bestemming gaat worden. We willen heel graag nog samen één mooie verre reis maken, maar kunnen niet kiezen waarheen ;-). Kanshebbers zijn Argentinië, West coast USA of Zuid-Afrika/Namibië. Drie hele andere bestemmingen die me om verschillende redenen heel erg gaaf lijken. Iemand aan- of afraders? We willen ergens tussen december dit jaar en oktober volgend jaar gaan, afhankelijk van de beste reistijd voor de bestemming die het wordt.

Die strandverlenging zou ik zeker doen Marin! Aan het eind van m'n Thailand reis vorig jaar hadden we zelfs 6 nachten eiland/strand, en ik vond het heer-lijk! Echt leven met de dag (de minuut!) en doen waar we zin in hadden in een prachtige omgeving. Daardoor kwam ik echt helemaal relaxed terug, want in de twee weken er voor hadden we best veel gezien en gedaan.

Feline, jullie avontuur vind ik ook echt zo cool! Als ik nog geen koophuis had gehad en minder blij was geweest met m'n baan had ik dat ook overwogen (als...als ;-) ). Het lijkt me zo fijn omdat gevoel van totale vrijheid te ervaren. Houd je 'ons' onderweg op de hoogte, of ben je daar nog niet uit? Lijkt me heel leuk om te lezen in elk geval.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 0:45

Hee smiechtje Polly, je bent vandaag gewoon jarig! Waarom zeg je dat niet?! Gefeliciteerd joh! Waar je ook moge zijn ter wereld. :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Floor do 29 aug 2013 - 0:55

Wat een bijzondere reizen gaan jullie maken! leuk om te lezen.

Wij gaan volgend jaar naar Amerika toe. San Francisco, Pismo Beach, Los Angeles en Las Vegas. 
Ik vind het echt super spannend, heb pas 1x gevlogen (naar Florida) al weer 3 jaar geleden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Laced do 29 aug 2013 - 0:56

Wat leuk Floor! Gaat de kleine ook mee? Hoelang gaan jullie?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Destino do 29 aug 2013 - 1:16

Wat een leuke reis Floor! Zal heel indrukwekkend zijn denk ik smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 1:22

Sterre, van jouw 3 opties ken ik alleen Zuid-Afrika/Namibië en dat vind ik echt een aanrader. Zeker in die periode (dan is het daar zomer). Het licht daar is zo mooi en al die wilde dieren zijn zo indrukwekkend. De natuur is er prachtig, zeker als je het combineert met Namibië. Ik ben echt een beetje verliefd geworden op Afrika, ook omdat de mensen daar zo ontzettend vriendelijk en lief zijn.

Mijn drang naar reizen is daar ook ontstaan. Ik ben daar ooit een week wezen surfen met 8 jongens en ik werd daar, in dat hostel, elke ochtend letterlijk met een glimlach wakker van geluk. Ik heb me daarna nooit meer zo gelukkig gevoeld. We zijn afgelopen februari gaan backpacken in Thailand maar ik miste echt het gevoel van 'niets moeten, alles kunnen'. Gewoon ergens kunnen blijven als het leuk is zonder de druk te hebben weer verder te moeten.
We gaan een facebookpagina aanmaken (als ik snap hoe dat moet).. Die kun je dan liken als je het leuk vindt! Daarop zullen we af en toe wat updates plaatsen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 1:30

Feline schreef:
We gaan een facebookpagina aanmaken (als ik snap hoe dat moet).. Die kun je dan liken als je het leuk vindt! Daarop zullen we af en toe wat updates plaatsen.
Een stel wat ik ken dat op wereldreis is voor langere tijd heeft dat ook gedaan. Handig, want iedereen die wil kan liken, het is nogal vrijblijvend. En je gaat ook geen ellenlange blogposts schrijven daarop, en foto's zijn vrij makkelijk toe te voegen en te organiseren in albums. Ik vind het wel slim!

Floor, super gaaf, alvast heel veel plezier. Ga je inderdaad met de kleine? En ga je in hotels of camper? Ik wil ook echt een keer met kinderen in een camper door Amerika trekken. Lijkt me heel tof.

Sterre, ja jullie hebben ook al zo veel mooie reizen gemaakt. Nog één keer samen en dan... ? Laughing  Argentinie kan ik niets zinnigs over zeggen behalve dat het erg duur schijnt te zijn. Westcoast USA is altijd goed natuurlijk, al zou ik de echte hete zomermaanden mijden als dat kan, te warm en te veel toeristen. September en oktober zijn daar wel mooie maanden voor. April ben ik er ook eens geweest.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 1:36

Dat is precies de reden waarom ik een FB-pagina wil Marin. Ook omdat we dan mensen die we op reis ontmoeten niet allemaal toe hoeven te voegen op FB, dan kunnen ze gewoon liken als ze willen. En ik ga toch geen verhalen schrijven en alleen af en toe updates posten.

Weet jij hoe zij dat gedaan hebben? Groep aangemaakt? Pagina aangemaakt?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 1:42

Er staat Community. Ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik heb wel een zakelijke FB pagina die je kan liken, zou eerlijk gezegd niet eens meer weten hoe ik die heb gemaakt.. Misschien kan je met dat woord Community wat?

Ah.. Facebook Help is our friend:

Community: The Community Page label is a way to show that your Page is about an organization, celebrity or topic, but doesn't officially represent it. A label will appear below community Page names identifying it as a community Page about a particular topic. For example, a community-created Page about Facebook would have the subtitle Community Page about Facebook

Page: If you're the official representative of an organization, business, celebrity or band, you can create a Page to represent your organization on Facebook.


Dan zou je dus een community aan moeten maken. Geen idee alleen hoe.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 2:00

Ja, gelukt! Dankjewel! Heb er één aangemaakt.. Nu nog een beetje originele tekst bedenken. Wil het adres namelijk doorgeven in m'n afscheidsmail hier op m'n werk over 2 weken. Kunnen m'n oudcollega's ook nog meekijken als ze het leuk vinden.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Floor do 29 aug 2013 - 2:41

@Laced, Destino, Marin,
We gaan 10 dagen reizen en de 11de dag zijn we dan weer terug in NL.
Langer wou ik echt niet, onze zoon gaat niet mee, hij blijft bij de opa’s en oma’s.
Indrukwekkend zal het zeker zijn. Mijn man is die kant op wel al vaker geweest maar nog niet in SF en LA. 
We hebben al super veel uitgezocht wat we gaan doen, oa Alcatraz en we gaan met een boot bij Pismo beach naar Walvissen kijken.
We verblijven in hotels (alles is al geboekt zelfs) en gaan rond met een huurauto.

We willen niet vliegen met onze zoon, vinden hem er echt nog te klein voor en hij kan nog geen kwartier aan tafel blijven zitten dus we zien het niet zo zitten om uren met hem in een vliegtuig te zitten (een autorit langer dan een uur is al een straf).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Marin do 29 aug 2013 - 2:43

Ah ja begrijpelijk! Zo kan je je reisschema helemaal plannen zoals je zelf wilt, zonder met hem rekening te moeten houden (behalve dan de lengte, maar dat begrijp ik heel goed). Ik ken mensen die met twee kinderen door Amerika reizen elk jaar en dat vind ik onwijs stoer, maar je zit toch elke keer met slaapjes etc.
Gaaf hoor, geniet er van! Een walvistocht bij Pismo heb ik nog nooit van gehoord, klinkt cool!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  _Femme do 29 aug 2013 - 2:54

Feline ik heb hier en daar wat posts van jou gelezen over nieuw-zeeland en wat trekt mij jouw verhaal aan!

Ik ben een langstudeerder ( laughcry) en hopelijk over 2 jaar eindelijk te zijn afgestudeerd. Ik zou dan heel graag net zoals jullie met een busje door nieuw-zeeland trekken voor een aantal maanden. Het lijkt me ontzettend leuk om je een beetje te kunnen volgen om ideeën op te doen, dus wil ik de bijdehante vraag stellen of je facebook hier op het forum komt te staan of dat ik hem misschien mag liken via PM?

Ben reuze benieuwd en wil je alvast heel veel plezier wensen voor deze mooie ervaring, want het komt nu wel heel dichtbij smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verre reis topic - Pagina 2 Empty Re: Verre reis topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum