Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat vind ik geweldig!

+32
Aagje!
Floor
Snirp
Laced
Mermaid
Susan
Fjell
Shy
Kenya
TukTuk
Lady Starstruck
Maple
Fortissimo
M@niek
ijsjemeisje
Caroow
Caro
Middleme
Auxo
Chocolate Cookie
Framboos
Rush
Caramba
Bazinga
Ragazza
Sissi
Marin
Exogenesis
Happinaz
Capt'n Zero
Elliot
Caribbeanlover
36 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 6:07

Caribbeanlover schreef:
Auxo schreef:
Caribbeanlover schreef:
Auxo schreef:Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Heb je het nu tegen mij? Naar beneden vallen..........haha maf mens.
Ik reageer gewoon op je topic, en het naar beneden vallen gaat over de vliegtuigen he, maf mens.
Kan je niet tegen een grapje maf mens?:P
Jawel, maar ik kan bij jou nooit peilen wanneer je het als grapje bedoelt en wanneer niet Wink
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 6:11

We gaan naar Turkije :cheering:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  TukTuk wo 28 aug 2013 - 6:36

Gaaf is dat he Very Happy Ik ben ook echt dol op vliegtuigen. Voor mijn werk ben ik ook iedere dag recht tegenover Eindhoven Airport, super klein natuurlijk maar zo machtig als je die vliegtuigen ziet aankomen. Als ik dichterbij Schiphol zou wonen zou ik regelmatig daar gaan rondhangen :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Kenya wo 28 aug 2013 - 8:42

***


Laatst aangepast door Kenya op zo 1 sep 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Shy wo 28 aug 2013 - 9:13

Haha zondag zijn we bij Schiphol geweest. Zoontje vond het ook erg mooi, als er een vliegtuig ging landen zei mijn zoontje oooh Laughing 

Ook even op een plek gestaan waar ze gewoon over je heen vliegen zo mooi! Kreeg er kippenvel van Very Happy 

Zijn ook op een plek geweest waar ze opstegen, groot terrein met een kraam met patat en ijs, dixi toiletten haha. Heel veel mensen met een opklapbaar stoeltje die daar echt een middag voor uit trokken, het was daar zo druk :shock: 

Maar zo leuk!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Fjell wo 28 aug 2013 - 9:30

Blijf het ook elke keer weer fascinerend vinden om vliegtuigen van dichtbij te zien! Kan daar ook echt van genieten! 

Ben ook een keer op Corfu geland en dat is toch wel bijzonder ook, was even bang dat we in zee gingen storten Wink daarna ook wel vliegtuigen daar zien landen en dat was wel mooi om te zien ook!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 9:38

Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple wo 28 aug 2013 - 9:59

Ik mag binnenkort weer met m'n vriend mee naar Eindhoven, F16's spotten. Hij is laatst nog naar Volkel geweest en we gaan af en toe samen naar Leeuwarden, open dagen of vliegshows. Een vliegtuigspotter als vriendje is best leuk, stiekem.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Susan wo 28 aug 2013 - 10:01

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:
Ragazza schreef:Ja, hier ook een liefhebber! Ik vind eigenlijk heel veel dat met luchtvaart te maken heeft fascinerend.
Voor de mensen die van plan zijn nog eens naar Corfu op vakantie te gaan, er loopt een dam net onder de luchthaven door en die dam zit precies voor de landingsbaan. Je maakt wat mee als je daar net staat en er landt een vliegtuig!:cheering:
Ben er 2x geweest, die baan is erg kort, maar heb het nog nooit gezien.
Haha moet je deze dan zien, in Sint Maarten, wereldberoemd strand, juist hierdoor:

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 2Q==
Ik zou me helemaal kapot schrikken.

Ik weet nog dat we in Iraklion over de markt liepen en dat ze daar ook heel laag overvlogen, maar volgens mij niet zó laag, je kunt deze haast aanraken, lijkt wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple wo 28 aug 2013 - 10:04

Als ze opstijgen, dan is dat strand ook verboden terrein, anders wordt je gezandstraald.

Overigens, dat plekje onder de Kaagbaan waar wij nog wel eens naartoe gaan, daar sta je net zo Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Shy wo 28 aug 2013 - 10:06

Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple wo 28 aug 2013 - 10:09

Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
Pst, waarschijnlijk een grapje. Al zullen we dat nooit weten omdat ze geen smileys wil gebruiken Wink

Oh, die gebruikte ze wel. Al had ik dan een lieve smiley gekozen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Shy wo 28 aug 2013 - 10:22

Maple schreef:
Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
Pst, waarschijnlijk een grapje. Al zullen we dat nooit weten omdat ze geen smileys wil gebruiken Wink

Oh, die gebruikte ze wel. Al had ik dan een lieve smiley gekozen.
Haha oooh :nopompom: 
Nee ik vond het niet grappig Evil or Very Mad 

Je weet nooit wat ze echt bedoeld zeg maar.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Capt'n Zero wo 28 aug 2013 - 10:34

Caribbeanlover schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik woon al mn hele leven recht onder een van die banen.
Geen reet meer aan na een tijdje kan ik je zeggen :)maar snap wel dat mensen die niet in de buurt wonen, het best een dagje kunnen uithouden.


Lijkt me niet leuk en zou daar sowieso niet eens gaan wonen.
Als je er bent opgegroeid heb je er echt geen erg meer in. Is hetzelfde als mensen die dicht bij een spoor wonen, of vlak bij de haven.
Liever dat dan irritante buren Rolling Eyes 


@ Elliot : Ja, dus pas maar op! pirat  Al kan je natuurlijk aan de hele andere kant wonen, dan is het nog best ver weg...
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 20:06

Maple schreef:Als ze opstijgen, dan is dat strand ook verboden terrein, anders wordt je gezandstraald.

Overigens, dat plekje onder de Kaagbaan waar wij nog wel eens naartoe gaan, daar sta je net zo Wink
Dat is toch onmogelijk, dan moeten de mensen opstaan, weer erheen gaan, opstaan, enzovoorts. Ze kunnen dat strand beter sluiten.
Ik heb een keer een filmpje gezien toen er op Sint Maarten een aankwam en dat iemand idd werd weggezandstraald. Als ik het gevonden heb, plaats ik het wel.

Alleen al om die landing zou ik er al heen gaan, alhoewel SM ook mooi is.Very Happy

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 20:09

Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
WEER?! Voor zover ik weet heb ik jou hier nog nooit gezien laat staan iets tegen je gezegd en neem niet alles zo letterlijk joh! Ik zou er iig gek van worden vandaar dat ik dat zei en dat zegt niet dat ik dat ook echt zou doen..................................bij wijze van he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caramba wo 28 aug 2013 - 20:11

Capt'n Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik woon al mn hele leven recht onder een van die banen.
Geen reet meer aan na een tijdje kan ik je zeggen :)maar snap wel dat mensen die niet in de buurt wonen, het best een dagje kunnen uithouden.


Lijkt me niet leuk en zou daar sowieso niet eens gaan wonen.
Als je er bent opgegroeid heb je er echt geen erg meer in. Is hetzelfde als mensen die dicht bij een spoor wonen, of vlak bij de haven.
Liever dat dan irritante buren Rolling Eyes 


@ Elliot : Ja, dus pas maar op! pirat  Al kan je natuurlijk aan de hele andere kant wonen, dan is het nog best ver weg...
 Zo mee eens.

Ik heb 8 jaar lang aan het spoor gewoond, de eerste week hoorde ik steeds de trein aankomen, echt vervelend, maar daarna hoorde ik het niet eens meer. Dan zaten mijn vader en ik echt zo van: er moet ook zo een trein komen, bleek dat hij allang door was. Er reden in een uur 5 treinen voorbij.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 20:12

https://www.youtube.com/watch?v=7OtKiduFl_M


Maple, Deze is het dacht ik zie 0.46 sec. Als je los briefgeld op je badlaken hebt liggen ben je dat iig kwijt.Razz


Susan, Volgens mij kan je zo ook aanraken daar eventueel met een stok oid.

Ik begrijp trouwens niet hoe dat zo is ontstaan en of het niet anders kan/kon, blijkbaar niet alleen is het wel link vind ik.

Denk eigenlijk dat het op den duur wel gaat vervelen om ze te zien en dat je altijd beter oordopjes ik kan doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Shy wo 28 aug 2013 - 20:57

Caribbeanlover schreef:
Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
WEER?! Voor zover ik weet heb ik jou hier nog nooit gezien laat staan iets tegen je gezegd en neem niet alles zo letterlijk joh! Ik zou er iig gek van worden vandaar dat ik dat zei en dat zegt niet dat ik dat ook echt zou doen..................................bij wijze van he.
WEER ja, je hebt er nog al een handje van om niet zo aardig te reageren (dat zeg ik dan nog netjes) en dan bedoel ik het niet alleen tegen mij. 9 van de 10 keer vind ik het sneu om te lezen hoe jij kan reageren. Dit vond ik nou is een leuk topic, wat dus niet vaak voor komt want je zeikt over het algemeen alleen maar Rolling Eyes 

Oh en joh! Ik maak zelf wel uit wat ik letterlijk neem.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Lady Starstruck wo 28 aug 2013 - 23:05

Op Samos ligt het vliegveld ook pal aan het strand. Daar kan je de vliegtuigen aanraken als je op het strand ligt. Ik vind het geweldig!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover do 29 aug 2013 - 0:02

Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:
Shy schreef:
Caribbeanlover schreef:Lady Startruck, Dank je.

Shy, Dan zegt je zoon dat om de haverklap aangezien ze continu overvliegen, daar zou ik gek van worden en voor de zekerheid tape meenemen.silent 

Auxo, Ik ga niet overal een smiley achter zetten en ook niet altijd.
Rolling Eyes lekker aardig ben je weer! Mijn zoontje is klein en zag voor het eerst van zo dichtbij vliegtuigen. Als hij dat ziet en reageert daar zo lief kinderlijk op kan ik daar alleen maar van genieten.
WEER?! Voor zover ik weet heb ik jou hier nog nooit gezien laat staan iets tegen je gezegd en neem niet alles zo letterlijk joh! Ik zou er iig gek van worden vandaar dat ik dat zei en dat zegt niet dat ik dat ook echt zou doen..................................bij wijze van he.
WEER ja, je hebt er nog al een handje van om niet zo aardig te reageren (dat zeg ik dan nog netjes) en dan bedoel ik het niet alleen tegen mij. 9 van de 10 keer vind ik het sneu om te lezen hoe jij kan reageren. Dit vond ik nou is een leuk topic, wat dus niet vaak voor komt want je zeikt over het algemeen alleen maar Rolling Eyes 

Oh en joh! Ik maak zelf wel uit wat ik letterlijk neem.
Hahaha ik moet alleen maar lachen om zulke mensen als jij die gewoon exact hetzelfde doen! Kijk naar jezelf! Je maakt idd zelf uit wat je letterlijk neemt, zeik dan niet zo!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 0:07

T is ook mooi, viegtuigen. Blijf het indrukwekkend vinden dat zoiets de lucht in gaat en dat nog goed gaat ook.

Zelfde heb ik met grote schepen, bizar dat het allemaal vooruit komt en blijft drijven. Het geluid van de scheeptoeter/misthoorn blijf ik ook heel mooi/indrukwekkend vinden ook al schrik ik me soms kapot van dat ding.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Lady Starstruck do 29 aug 2013 - 1:27

Kunnen we geen vliegtuigspot meeting organiseren? :P
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo do 29 aug 2013 - 1:28

Shy, ik vind dat prachtig als die kleintjes zo onder de indruk zijn I love you
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Laced do 29 aug 2013 - 1:44

Ik ga geregeld met mijn zoontje vliegtuigen kijken bij Eindhoven Aiport. Is ongeveer 15 minuten fietsen. Op de zogehete "spottersweg", kun je lekker in het gras zitten en vliegtuigen kijken. Levi is er altijd zo van onder de indruk, hij kijkt zijn ogen uit!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 3 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum